Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Variatie turatie C200K

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Variatie turatie C200K

    Salut.
    Sunt nou-nout pe acest forum asa ca va rog de la inceput sa ma luati usurel.
    Asaaa. Deci, am un C 200 Kompressor din 2001 cu 180 de mii reali pe ceas.
    Problema (una din ele) mea este urmatoarea: dupa pornire, cum se incalzeste putin motorul (30-50 grade) acesta incepe sa tremure. Concret, turatia scade brusc spre 500 de ture/minut si imediat intra vreun controler sau ceva de genul care o ridica imediat la 1200-1300, pentru ca mai apoi sa se stabilizeze la 900. Si problema se repeta ciclic, in fiecare zi, de cate ori circul cu masina.
    Mentionez ca am fost la un tester care nu mi-a gasit decat ceva probleme la alte chestii deat motorul (clima spate, pompa aer secundar etc)
    Totodata, precizez ca asta vara am schimbat pompa de benzina (m-a lasat in drum ). Insa problema cu turatia dateaza de asta vara, inca dinainte de a pica pompa de benzina.
    Merci anticipat.

  • #2
    Imposibil. Ai ceva senzori care nu lucreaza la motor sau vreun modulator de aer cu probleme. Mergi la cineva care are tester de Mercedes cu adevarat si ai sa vezi ca gasesti ceva.
    Originally posted by leba View Post
    Salut.
    Sunt nou-nout pe acest forum asa ca va rog de la inceput sa ma luati usurel.
    Asaaa. Deci, am un C 200 Kompressor din 2001 cu 180 de mii reali pe ceas.
    Problema (una din ele) mea este urmatoarea: dupa pornire, cum se incalzeste putin motorul (30-50 grade) acesta incepe sa tremure. Concret, turatia scade brusc spre 500 de ture/minut si imediat intra vreun controler sau ceva de genul care o ridica imediat la 1200-1300, pentru ca mai apoi sa se stabilizeze la 900. Si problema se repeta ciclic, in fiecare zi, de cate ori circul cu masina.
    Mentionez ca am fost la un tester care nu mi-a gasit decat ceva probleme la alte chestii deat motorul (clima spate, pompa aer secundar etc)
    Totodata, precizez ca asta vara am schimbat pompa de benzina (m-a lasat in drum ). Insa problema cu turatia dateaza de asta vara, inca dinainte de a pica pompa de benzina.
    Merci anticipat.

    Comment


    • #3
      Se poate. Ideea e ca, paradoxal nu a iesit vreun raport nasol pe tester in vara lui 2009. Acu', ce sa zic, am mers la niste baieti cu tester Mercedes, in urma unor recomandari.
      Poate ma ajuta vreun iesean cu o alta recomandare, chiar aseara am auzit de niste tipi care au plecat de la Casa Auto si lucreaza pe cont propriu prin Tomesti.
      La Casa Auto nu merg pt. ca e scump si singura data cand am fost m-au tratat..., fara cuvinte.

      Comment


      • #4
        Pompa de aer secundar, tine de motor si lucreaza exact un minut de la pornire. Clar ai probleme

        Comment


        • #5
          Originally posted by Bazil_mb View Post
          Pompa de aer secundar, tine de motor si lucreaza exact un minut de la pornire. Clar ai probleme
          Stiu asta, Bazil.
          Tocmai de aia am si cerut o parere, pentru ca am probleme, intr-adevar. Insa, cand ma gandesc ca trebuie sa merg la service, parca as merge la esafod, nu altceva. Si asta e deriva direct din calitatea servicilor din mult iubitul nostru oras.

          Comment


          • #6
            Am fost in situatia cind testerul nu dadea nimic/ dar pina la urma tot testerul ma scos din impas.
            Dar cazurile astea sint foarte rare, 1 la cel putin 100 de masini.
            Originally posted by leba View Post
            Se poate. Ideea e ca, paradoxal nu a iesit vreun raport nasol pe tester in vara lui 2009. Acu', ce sa zic, am mers la niste baieti cu tester Mercedes, in urma unor recomandari.
            Poate ma ajuta vreun iesean cu o alta recomandare, chiar aseara am auzit de niste tipi care au plecat de la Casa Auto si lucreaza pe cont propriu prin Tomesti.
            La Casa Auto nu merg pt. ca e scump si singura data cand am fost m-au tratat..., fara cuvinte.

            Comment


            • #7
              Ideea e ca poti sa ai probleme de aer fals, debitmetru, clapeta sau ceva pe injectia de aer secundar. e destul de greu fara un test ca lumea.

              Comment


              • #8
                Desi dupa multa vreme, revin cu raspunsul pentru a ajuta eventual si pe alti posesori de benzinare. Am fost la un baiat cu software dedicat, i-am spus povestea, a zambit ironic, mi-a stins checkul de pompa de aer secundar (care merge bine merci) si a dat verdictul:
                Diagnostic: clapeta acceleratie colmatata;
                Cauze: benzina, praf, consumabile pt. Romania etc;
                Remediere: clapeta demontata si curatata cu un smirghel foarte fin si cu ceva diluanti;
                Acum masina merge impecabil.

                Va multumesc pentru sugestii.

                Comment


                • #9
                  Ai fost cumva la baiatul din Tomesti?am si eu ceva probleme tot de genu asta,numai ca la mine merge bine un timp,apoi incepe sa o ia razna...adica merge in 2,3 pistoane,daca o opresc si o pornesc de multe ori isi revine,fara sa ii fac nimic,merci si astept raspuns

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF