Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problemă răcire Mercedes C200 2010

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problemă răcire Mercedes C200 2010

    Salut,
    Astăzi am ieșit să testez un Mercedes C200 T 2010 venit din Germania,după câțiva kilometri pe centura Bucureștiului am primit mesajul din imagine.Când am verificat antigelul am observat că are o culoare ciudată și cred că are urme de ulei.Bănuiesc că ar fi garnitura de la chiloasă, dar nu sunt specialist.Dacă poate cineva să ma ajute cu un sfat v-aș fi recunoscător.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

  • #2
    Salut, "Kühlmittel nach füllen, Störung Betrieb Anleitung" inseamna sa complectezi nivelul de antigel respectiv instructiunile de funcționare a defectelor.... Cat despre uleiul din vas poate fi garnitura de chiuloasa sau radiatorul de ulei care are niste care are rol de racire a uleiului. Nici eu nu sunt expert dar problema cu radiatorul de ulei am avut-o la o altă mașină.
    Baftă

    Comment


    • #3
      Am completat lichid ,dar se pare ca il pierde si imi da mesajul după ce merg maxim 15 km.Nivelul uleiului din motor nu este modificat,deci sper ca nu se duce in motor.Multumesc Mika83 pentru raspuns.

      Comment


      • #4
        Poti face un semn cu markerul pe vasul de lichid de răcire cand nivelul este la maxim si vezi daca scade sau mai bine zis cât scade/pierde. Nivelul de ulei daca e sa scada cred ca îl observi după 50-100ml, cred, e doar părerea mea. Dacă era chiloasa îți creștea temperatura la la apă, nu mai stătea la 89/90°C.

        Comment


        • #5
          Sunt aparate speciale de verificat chiloasa, durează putin... Eu zic șa o faci asa stai liniștit

          Comment


          • #6
            Se pare ca nu este de la chiuloasă,toate furtunele rămân moi.Am gasit antigel in partea superioară a motorului si se scurge prin partea dreaptă.

            Comment


            • #7
              De obicei suportul filtrului de motorina trebuie schimbat, daca se constata că pe acolo pierde.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                Suportul filtrului de motorina a fost de vina.Multumesc CL600.
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Din cate imi aduc aminte este un KDM (recall) pe tema asta la w204.

                  Comment


                  • #10
                    Ce nesimtiti si mie mi-au luat bani la tiriac sa il schimbe. Si nu a fost ieftin.

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF