Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Erori ESP, ABS, BAS

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Erori ESP, ABS, BAS

    Iarasi cer ajutorul impatimitilor stelutei! Intrucat intrerupatorul combinat de semnalizare/stergatoare s-a defectat, l-am schimbat cu altul, nou. Pentru asta am fost nevoit sa demontez volanul, senzorul unghiular si spirala. Totul ok, fara probleme (sunt pe youtube zeci de filmulete in acest sens). Cu o exceptie. Intrerupatorul nou a ramas iin portbagajul inchis! Fara sa gandesc prea mult am pus borna inapoi, pentru a-l putea deschide. Dupa remontarea subansamblelor si a volanului a aparut in bord doua erori SRS si ESP-visist workshop. Am pus testerul si am sters erorile. Din pacate ESP a ramas pe afisor. Am incercat varianta cu rotirea dreapta-stanga a volanului, eroarea tot a ramas. La testare a reiesit P2041-001: N80 (steering column module) CAN signal intreruption. Am demontat totul din nou, toate mufele verificate si tratate cu contact spray, dar eroarea persista, ba mai mult au mai aparut doua , "ABS si BAS malfunction" , dar despre care testerul zice ca "no fault code". Toate comenzile de pe volan functioneaza, intrerupatorul de semnalizare/stergator functioneaza, intrerupatorul tempomatului nu (dar asta e normal fiindca defectul ESP este prezent). Cu testerul am verificat si calibrarat senzorul unghiular, era ok. Culmea e ca am impresia ca ESP si ABS functioneaza, in ciuda erorilor afisate! Am demarat pe zona de nisip si cand o roata a patinat, pentru scurt timp s-a aprins triunghiul galben din bord. Iar la a franare brusca pe carosabil ud rotile nu s-au blocat si am simtit in pedala modularea presiunii! Acum sunt in ceata totala! Zice testerul "CAN intrerupt"...si totusi functioneaza?! Am cautat pe schema bloc si am vazut ca semnalul CAN de la N80(SCM) merge la conectorul X30/6...dar nu stiu unde se gaseste(poate acolo e intreruperea?). Am cautat pe forumul nostru si pe cele de pe net, dar nu am gasit raspuns la problema mea. Poate cineva s-a mai lovit de problema asta si ma lumineaza si pe mine ce sa mai fac.

  • #2
    Ceata totala! Am cautat pe google P2041-001: ceva legat de "secondary air injection" , nu de ESP. Totusi testerul meu la cifre da 2041-001, dar in text scrie ca "N80 can comunication intrerupted"! Testerul e un iCarsoft V.2, cu softul pentru MB. Incepe sa semene a woodo! Defectiuni afisate la trei module ESP-ABS-BAS...care par totusi a functiona in ordine, cifre aiurea la cod eroare fata de defectiunea afisata...Poate cu ceva aghiasma...ca tot e saptamana mare!

    Comment


    • #3
      Poți încerca o diagnosticare Profi, daca tot crezi că e o problema la sistemul de siguranță.

      Codurile P....se refera la Powertrain - motor, cutie, etc, nu ne-am prins ce mașina ai.
      Sistemul ESP, ABS, etc sunt Chassis, astfel defectele pe ESP trebuie sa fie C...... ...

      Săptămâna mare sau nu, siguranța ta in trafic, se calculeaza prin prisma restului participanților ...
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Steluta e un W203 C180Kompressor. Ca noutate, azi am mai incercat ceva: am "dezarmat" ESP din buton. Rezultatul e ca imediat ce s-a aprins triunghiul galben aferent in bord, au disparut cele doua erori de ABS si BAS. Dupa cateva secunde triunghiul s-a stins si a reaparut ESP malfunction.
        Si pe mine ma mira atribuirea de tester a literei P la cifra de eroare, ma asteptam la C si eu. Dar textul indica o defectiune de comunicare intrerupta intre senzorul unghiular si can bus. La demontarea/montarea senzorului unghiular sa se fi intamplat ceva cu acesta? Totusi testerul indica o setare corespunzatoare, respectiv 0 grade. Si este ciudat ca totus, cu erorile afisate ABS si ESP lucreaza! BAS nu stiu, fiindca nu am inteles foarte bine cand si cum se manifesta. Inteleg ideea de testare "profesionala", dar din pacate in Cluj nu am gasit pe nimeni cu Star. La servisul unde am fost au ceva nemtesc profi, Bosch parca, dar am vazut, cand aveam probleme cu motorul, ca nu se descurca chiar bine cu MB. Cel cumparat si folosit de mine macar e destinat MB (iCarsoft MB v2.0). Urmatorul pas e sa incerc un senzor unghiular second. Ce pacat cl600 ca sunteti asa departe de mine...

        Comment


        • #5
          Stai liniștit, in Cluj sau imprejurimi gasesti sigur un atelier profi.

          ESP-ul este doar o functie, nu e un modul separat de ABS. Doar că se bazeaza pe senzorul de unghi volan, care daca l-ai montat greșit înapoi și nu mai numără pozitia volanului, se poate interpreta - mai ales în cazul tester-ului tau - că fiind o comunicație întreruptă - la modul că datele transmise pt pozitia volanului sunt aberante.

          In valorile tester-ului trebuie sa vezi grad cu grad cum se mișcă volanul.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Multumesc de idee. Incerc sa verific inca o data pozitia senzorului unghiular. Sper ca modul de aducere la zero este asa cum descrie in acest clip: https://www.youtube.com/watch?v=Oe6hLa5OI-w . Voiam sa va scriu un PM dar din pacate cutia Dvs. e plina si nu mai incap mesaje.

            Comment


            • #7
              Gata! Am rezolvat problema. Senzorul unghiular s-a defectat in timpul schimbarii comutatorului combinat de semnalizare/stergator/schimbarea fazei. Am facut atunci doua greseli. Prima-am scos si montat la loc volanul si senzorul unghiular fara a lua borna de pe acumulator si cheia din contact. Am facut asta nu din neglijenta ci din dorinta de a nu forta dispozitivul de blocare al volanului la desfacerea surubului central. A doua-la remontare, nepozitionand corect spirala, am fortat cu cele trei suruburi ansamblul destul de tare pana sa-mi dau seama ca pozitia celor doua ghidaje nu corespund cu cele de pe senzorul unghiular. Nu stiu care din cele doua motive a dus la defectarea ansamblului. Practic a fost intrerupta comunicarea CAN al senzorului unghiular (ori electronic a plesnit ceva la montare-demontare, ori a crapat undeva circuitul cand l-am fortat). Erorile ABS, BAS pe langa ESP au aparut logic-toate functioneaza pe baza modulului ABS. Ciudat este ca cel putin ABS-ul a functionat totusi normal.
              In final, intrucat trei "meseriasi" au tras din umeri, am facut o comanda pe second din Polonia, azi a sosit. Dupa montare totul a revenit la normal.
              Pentru cei care incearca reparatii DIY un sfat: nu conectati-deconectati nici un modul electronic fara a scoate borna de pe acumulator! Din cauza sistemului CAN toate modulele sunt partial sub tensiune, chiar si cu cheia scoas si defectarea lor poate surveni usor.
              Multumesc celor care m-au ajutat cu sfaturi!

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF