Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W204 c250 smucitur la schimbul vitezelor 2 si 3

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W204 c250 smucitur la schimbul vitezelor 2 si 3

    Sunt posesorul unui c 250 2011 si am observat ca la schimbul vitezelor 2 si 3 cate odata si 1 smuceste cutia mentionez ca in noiembrie am schimbat tampoanele motor si cel de la cutie.
    Iar dimineata cand bag in R se aude pe spate in zona grupului un troncanit cand cupleaza. Exista ceva tampoane sau bucsi acolo?

  • #2
    Service la cutie cand a fost facut?

    Comment


    • #3
      In februarie 2018 de fostul proprietar in reprezentanta la tiriac

      Comment


      • #4
        cl600 Buna ziua,
        Din ianuarie 2019 posesor de MB c250 4MATIC din 2012 7g tronic +.
        Nu stiu unde sa scriu, asa ca am sa scriu si eu aici, daca este topic in alta parta, va rog sa mutati/stergeti postarea.
        Am tot vazut ca la toata lumea, la rece cutia mai spuceste la schimbarea treptelor in accelerare ceea ce mi se intampla si mie dar, dar am sesizat ca la franari mai bruste, inainte sa se opreasca are o smucitura ca si cand ar retrograda mai "violent" (nu prea stiu cum sa explic fenomenul) si nu mi se pare normal fenomenul.
        Poate ma puteti ajuta cu o parere, este sau nu normal fenomenul?
        Poate ma poate ajuta colegul @ CL600 cu o parere.
        Multumesc anticipat,

        Comment


        • #5
          Nu e normal sa ai smucituri. Dar daca service-ul a fost facut corect si are si suficient ulei, nu cred ca e o mare problema, daca smuciturile nu sunt prea accetuate si doar la rece, iar cand se incalzeste e ok.
          Am avut si eu smucituri la decelerare cand cutia nu mai avea suficient ulei. Ti-as recomanda sa te uiti daca ai pierderi (un mecanic la reprezentata mi-a aratat ca poate pierde pe langa baia de ulei sau pe la piesa care raceste uleiul cutiei. Piesa asta, se gaseste la mine, la c200cgi, intre radiatorul motorului si motor. Seamana cu racitorul pt. uleiul motorului. ).

          Mai poti incerca sa o duci la reprezentata sa-i faca o readaptare si sa vezi daca ai ceva coduri de eroare stocate.

          Comment


          • #6
            Multumesc frumos pentru raspuns.
            In ceea ce priveste accelerarea, da, face doar la rece, cand e cald nu se mai simte.
            In ceea ce priveste decelerarea, maine am sa o duc sa o ridic pe elevator sa vad daca are pierderi, si daca are, pe unde are.
            Ultima oara cand a fost schimbat uleiul a fost in 2016 la ~160000 km, acum are 191000 km.
            Am sa revin cu detalii.

            Comment


            • #7
              Originally posted by M_Danyy View Post
              cl600 Buna ziua,
              Din ianuarie 2019 posesor de MB c250 4MATIC din 2012 7g tronic +.
              Nu stiu unde sa scriu, asa ca am sa scriu si eu aici, daca este topic in alta parta, va rog sa mutati/stergeti postarea.
              Am tot vazut ca la toata lumea, la rece cutia mai spuceste la schimbarea treptelor in accelerare ceea ce mi se intampla si mie dar, dar am sesizat ca la franari mai bruste, inainte sa se opreasca are o smucitura ca si cand ar retrograda mai "violent" (nu prea stiu cum sa explic fenomenul) si nu mi se pare normal fenomenul.
              Poate ma puteti ajuta cu o parere, este sau nu normal fenomenul?
              Poate ma poate ajuta colegul @ CL600 cu o parere.
              Multumesc anticipat,
              Tampoane ai schimbat la masina ?
              La anii astia sunt sigur imbatranite .

              Comment


              • #8
                Originally posted by b97dmt View Post

                Tampoane ai schimbat la masina ?
                La anii astia sunt sigur imbatranite .
                Sunt proaspat posesor al masinii , inca nu am reusit sa o inmatriculez, dar dupa cum am spus si mai sus, maine maduc sa o ridic sa o vad cum arata pe sub si o sa ma uit si de tampoane
                Multumesc pentru sugestii,

                Comment


                • #9
                  La tampoane nu prea ai ce sa verifici , doar daca sunt curse ....in rest le inlocuiesti ca sigur au obosit .
                  Uleiul la cutie trebuie inlocuit la fiecare 5 ani .
                  O diagnoza ca sa vezi daca ai erori .

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by b97dmt View Post
                    La tampoane nu prea ai ce sa verifici , doar daca sunt curse ....in rest le inlocuiesti ca sigur au obosit .
                    Uleiul la cutie trebuie inlocuit la fiecare 5 ani .
                    O diagnoza ca sa vezi daca ai erori .
                    Ma poti ajuta cu mai multe detalii legat de tampoane? Cand ma gandesc la tampoane, pe mine ma duce gandul la niste chestii de cauciu - nu prea inteleg cum pot sa curga?!
                    Cand spui ca sunt "curse", te referi ca sunt obosite sau ca ar avea lichid in ele si se sparg in timp.... (scuze, incerc sa ma lamuresc).
                    Poate ma poti ajuta cu niste coduri....
                    Unde sunt localizate si cam care ar pretul per bucata?
                    Multumesc anticipat,

                    Comment


                    • #11
                      Cam asa ceva sunt , suporti de motor li se mai spune. Incearca un search pe google .
                      Contin ulei , datorita varstei imbatraneste cauciucul si incep sa piarda uleiul . Sunt in numar de 3 , 2 la motor si unul la cutie .

                      Comment


                      • #12
                        Tampoanele obosite vor da ceva vibratii in caroserie in D sau in R iar cand o pui in N sau P nu se vor simtii deloc. Aceste vibratii se simt si cu tampoane noi dar foarte putin spre deloc.
                        Cand sunt obosite aceste vibratii se simt destul de bine si se si aude vibratia destul de proeminent din caroserie, ca un murmur. Nu trebuie neaparat sa fie curse, tampoanele se si taseaza dupa un timp.

                        Comment


                        • #13
                          Salutare,
                          Asa este, am simtit si eu "murmur-ul" de care spui dar nu deranjant.
                          Dar (doar parerea mea) decat sa le schimb si in 2-4 ani sa ajung tot aici....mai astept pana se mai accentueaza uzura ca sa le schimb, plus ca nu sunt nici prea ieftine si daca nu pui originale, parerea mea, cele after market sunt probabil si mai proaste calitativ, deci se vor deteriora si mai repede... dupa cum am spus, este doar parerea mea.

                          In ceea ce priveste cutia, spuneam de partea de decelerare si de franarile mai bruste - atunci cand franezi cutia face si frana de motor, nedumerirea mea era cu smucitura care se produce aproape in acelas timp cu oprirea masinii in procesul de franare - eu cred ca aici este vorba depsre acea frana de motor si implicit de decelerare, poate stie cineva cam care este procesul si ce ar fi afectat in acest angrenaj?

                          Comment


                          • #14
                            Salut,

                            De curiozitate, cat sunt tampoanele pe original? Eu le-am schimbat pe garantie si nu stiu cat au fost.

                            Legat de smuciturile la decelerare, eu nu am simptomele de care zici chiar daca sunt 0 grade afara. Am avut problemele astea cand cutia nu avea suficient ulei in ea.
                            Daca nu ai coduri de eroare pe cutie, poti eventual verifici / faci nivelul de ulei si o adaptare.

                            Spor!

                            Comment


                            • #15
                              Salutare,
                              Mentionez, ca nu am cerut preturi la vre-o reprezentanta, dar datorita unu prieten binevoitor (pe aceasta cale ii multumesc), am acces in programul pentru piese originale.
                              Asa ca am sa atasez niste poze cu ce am gasit pe acolo.
                              Da, asta cu verificatul ulei in cutie nu am facut-o, dar asta o sa fac zilele astea (poate chiar azi)...
                              suporti motor1.PNG suport motor2.PNG
                              Last edited by M_Danyy; 03-14-2019, 09:14 AM.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF