2Salutare.
Am un w203, masina proiect, pe care desigur ca n-am apucat in veci s-o duc unde voiam dar i-a venit vremea.
Inainte sa plece la vopsit, vreau sa-i rezolv incalzirea.
Baga aer amortit, mai mult rece decat cald.
Am schimbat pompele de apa(atat cea principala cat si cea auxiliara) cat si termostatul dar se pare ca nu s-a schimbat nimic.
Inainte sa ma apuc sa-i scot toata consola, pentru a ajunge la nenorocitele alea de clapete, am verificat temperatura pe furtunele de apa.
Cel care iese din vas si merge spre habitaclu, are cam 40 grade. Deci e clar ca nu circula apa prin el.
Exista inca o pompa de apa, undeva in habitaclu?
Sau mai simplu, are cineva idee de ce prin acel furtun nu circula apa?
Multumesc.
Am un w203, masina proiect, pe care desigur ca n-am apucat in veci s-o duc unde voiam dar i-a venit vremea.
Inainte sa plece la vopsit, vreau sa-i rezolv incalzirea.
Baga aer amortit, mai mult rece decat cald.
Am schimbat pompele de apa(atat cea principala cat si cea auxiliara) cat si termostatul dar se pare ca nu s-a schimbat nimic.
Inainte sa ma apuc sa-i scot toata consola, pentru a ajunge la nenorocitele alea de clapete, am verificat temperatura pe furtunele de apa.
Cel care iese din vas si merge spre habitaclu, are cam 40 grade. Deci e clar ca nu circula apa prin el.
Exista inca o pompa de apa, undeva in habitaclu?
Sau mai simplu, are cineva idee de ce prin acel furtun nu circula apa?
Multumesc.
Comment