Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Lipsa putere motor, merge in suturi, 11l consum!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lipsa putere motor, merge in suturi, 11l consum!

    Salutare tuturor, masina S203 C200 CDI, an 2007, cv. automata, orice parere conteaza!!! ma confrunt cu urmatoarea problema, motorul pierde putere, consul de 11 litri, cand accelerez masina merge in suturi se tureaza cate un pic parca in suturi parca nu are aier, masina gen parca e in limp mode mai mult de 50km nu vrea sa mearga cateodata nu imi da voie sa trec de 2500-3000 de ture. Acuma cireasa de pe tort In bord nici un martor aprins, am bagat-o pe STAR si diagnoaza imi arata totul ok doar un fault la heater booster(care cred ca nu lucreaza se incalzeste greu masina)nustiu daca e adevarat dar mecanicul a zis ca nu are nici o treaba cu problema asta in schimb a dat din umeri, au verificat injectoarele ok, DPF filtru ok, catalizator ok, turbina ok, totul perfect, am schimbat debitmetrul(am crezut ca e el) pus nou merge si mai rau, cabibrat tot cu STAR si nimic. Merg cu ea asa in suturi inchid contactul il dau inapoi si isi revine 3 minute merge perfect putere tot si dupa iar se inmoaie pedala de acceleratie si nu mai vrea!!! Orice parere conteaza unde as putea sa ma uit, ce sa mai verific, am facut diagnoza si cu Launch si totul e ok peste tot in afara de heat booster..pun niste poaze sa vedeti...Datele astea sunt la relanti.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 7 photos.

  • #2
    Am revenit cu noi date, masina merge perfect cand e rece pana ajunge la 60 grade dupa 60 grade pierde putere parca apar goluri, parca i se taie alimentarea cu motorina, pana acuma schimbat debitmetru, filtru aier, filtru motorina, curatat egr si o bucata de tub din aluminiu care iesa din colector nustiu cum se numeste. Chiar nimeni nu a intampinat acesta problema,?

    Comment


    • #3
      salut aceeasi problema am avut si eu c220cdi w203,testeru mia dat defect debimetru l-am schimbat masina a mers ok vreo luna dupa aceeasi problema nu tragea ,scotea si fum.Am verificat toata instalatia si am gasit furtunul care intra rampa de injectoare era uscat si tragea aer l-am schimbat si acum masina trage foarte bine si a disparut si fumul

      Comment


      • #4
        Originally posted by bizu marian View Post
        salut aceeasi problema am avut si eu c220cdi w203,testeru mia dat defect debimetru l-am schimbat masina a mers ok vreo luna dupa aceeasi problema nu tragea ,scotea si fum.Am verificat toata instalatia si am gasit furtunul care intra rampa de injectoare era uscat si tragea aer l-am schimbat si acum masina trage foarte bine si a disparut si fumul
        Salut, mersi de raspuns, pe star nu imi arata nici o problema, debitmetru l am schimbat nici un efect, furtunele par ok... Dar ai putea sa mi faci o poza la furtunul care l ai schimbat, apas pe acceleratie si am urmarit ca actuatorul nu o deschide de tot.. Parca joaca sus jos asa tre sa fie?

        Comment


        • #5
          Pompa de motorina ai verificat-o ?

          Comment


          • #6
            este un furtun cu gaura de 4mm intra la injectoare pune mina pe el si vezi daca se misca ,k daca trage aer iti intra imediat in limp mode turbina


            A se reciti regulile de postare!
            Last edited by cutaresku; 12-27-2018, 19:32 PM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by b97dmt View Post
              Pompa de motorina ai verificat-o ?
              Da, au verificat o aia de la service si mi au zis ca e totul ok.

              Comment


              • #8
                Originally posted by bizu marian View Post
                este un furtun cu gaura de 4mm intra la injectoare pune mina pe el si vezi daca se misca ,k daca trage aer iti intra imediat in limp mode turbina


                A se reciti regulile de postare!
                Salut am verfificat furtunasele care merg la injectoare, furtunasul care merge in ramapa si toate stau tapene, am fost la 2 mecanici care presupun ca nu sunt experimentati si nu mi au spus nimika.

                Comment


                • #9
                  Acuma masina merge excelent cand o pornesc prima data, merge 15_20min chiar si la temperatura de 80 grade dupa aceia nu mai merge toata ziua, ma mai gandesc sa nu fie ceva electric si cand se incazeste poate un releu sau placa electrica si nu mai faca contact, dar nu imi arata nimic la diagnoza, in afara de blocul cu sigurante si releie din porbagaj si sub capota mai sunt blocuri? Cum as putea sa verific eu pompa de motorina singur? E posibil sa fie si sonda lambda?

                  Comment


                  • #10
                    Poate ma ajuta cineva cu un mecanic bun, Locuiesc in Marea Britanie in regiunea Staffordshire, Derbyshire, multumesc.

                    Comment


                    • #11
                      Am mai observat ceva, daca tin pedala de acceleratie apasata un pic apare un pic de putere se mareste viteza greu cam 130 km turatiile ajung la 3000 si raman acolo, daca apas mai pare se simte cum pedala se duce in gol nici o putere nimic si se simt mici socuri parca ar veni motorina cu portia, intrebarea mea este daca e posibil sa fie unul din aceste piese: regulator de pe pompa de inalte, regulatorul de presiune a motorinei de pe rampa, sensorul de presiune de pe rampa, pompa de vacum care e montata pe motor,
                      ce parere aveti care ar fi din ele? Acuma ma gandesc din toate acestea enumerate mai sus doar pompa de vacum e mecanica nu are nimic eletric, restul sunt toate electrice daca erau defecte normal trebuia sa mi apara fault la diagnoza? numai pompa de vacum nu apare pe tester daca e buna sau nu?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by b97dmt View Post
                        Pompa de motorina ai verificat-o ?
                        Ai nevoie de Star , banuiesc , ca se vede debitul real vs debitul corect , regulatorul practic asta face.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF