Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Limp mode

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Limp mode

    Salutare tuturor si bine v-am gasit. Sunt nou pe forum, am mai citit cate ceva dar am zis ca sa scriu si eu problema mea, deci sa începem:
    MB C class w204 2011 C220 automat
    masina nu trece de 3000 de ture
    nu scoate fum sau alte simptome singura chestie probabil de la limp mode nici nu trece pe sport.
    am schimbat map si maf sensor dar tot degeaba. Le-am schimbat singur am folosit un OBD 2 pt diagnoza.
    De menționat că locuiesc în Londra asta ca sa evităm recomandare de service prin romania. Ce ar putea fi? Multumesc. viti


  • #2
    Si ce ai gasit in diagnoza?
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      În diagnoza am gasit debitmetrul dar tot asa face.

      Comment


      • #4
        Postează codul de eroare, poate se traduce altfel.

        La modelele euro5, debitmetrul trebuie calibrat.

        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Codul este P0101, dar nu am calibrat debitmetrul, citisem undeva ca se calibreaza singure din ECU. Oricum multumesc de răspuns.

          Comment


          • #6
            E mult prea generic codul, MB setează coduri ceva mai complexe - P0101 xx.

            Eu zic sa pui înapoi piesele originale și să verifici furtunele de la intercooler, urme, pete de ulei, până găsești o diagnoza actuala.


            De multe ori, coduri legate de cantitatea de aer apar dupa câteva revizii neconforme - fara resetările filtrului de aer sau diverse adaptări.

            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Salut, am fost la cineva profi, mi-a pus omul diagnoza STAR, mi-a zis ca nu e de la MAF ca e de la un furtun de la intercooler spart. Am văzut furtunul are o crapatura de 70-80 mm pe care nu l-am schimbat ca nu avea mecanicul timp. Ciudat e ca el mi-a calibrat MAP si MAF alea puse de mine si acum masina merge beton chiar si cu furtunul ala spart, de unde zicea el ca e problema.
              A ramas sa am duc la el sa imi schimbe furtunul ala si sa imi faca o regenerare DPF din tester, dar parca asta ultima nu prea o cred.
              Mr. CL600 multumesc de ajutor si sfaturi.

              Comment


              • #8
                Schimbă urgent furtunul și scapi de regenerarea forțată.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF