Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pierd lichid de răcire pe la filtrul de motorină!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierd lichid de răcire pe la filtrul de motorină!

    pierd lichid de racire pe la filtrul de motorina( fuel filter housing) am inteles ca e o problema comuna la w204, a mai patit cineva si cat de complicat e sa schimbi housingul de la filtru
    Attached Files

  • #2
    2010 Mercedes Benz C220 CDI This Merc was brought in with quite a severe coolant leak from the engine. We have seen coolant issues in the four cylinder...

    Comment


    • #3
      Este un recall la w204 pt filtrul de motorina , in legatura cu lichidul de racire . Mergi la orice reprezentanta , ar trebui sa fie gratis.

      Comment


      • #4
        da ai avut dreptate dar am vazut prea tarziu postarea am reparat-o deja. mersi oricum..

        Comment


        • #5
          Salutare,

          Aceeasi problema am avut-o si eu. Am schimbat ieri piesa, dar la fel - nu in baza vreunui recall. Nu stiam de asa ceva.
          Baietii s-au miscat destul de repede. A durat 2 ore +/-, inlocuirea piesei si schimb antigel. Ce ma nelamureste este ca piesa pe care o aveam este cea atsata acestui post, iar piesa care a venit comandata in baza seriei este cea prezentata mai sus. Piesa noua are un surub in plus!
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Originally posted by Sorel1987 View Post
            Salutare,

            Aceeasi problema am avut-o si eu. Am schimbat ieri piesa, dar la fel - nu in baza vreunui recall. Nu stiam de asa ceva.
            Baietii s-au miscat destul de repede. A durat 2 ore +/-, inlocuirea piesei si schimb antigel. Ce ma nelamureste este ca piesa pe care o aveam este cea atsata acestui post, iar piesa care a venit comandata in baza seriei este cea prezentata mai sus. Piesa noua are un surub in plus!
            Da, asa este. Piesa noua e putin modificata. S-a renuntat la suruburile care se strang in galeria de admisie si s-a adaugat un surub la partea de prindere in chiulasa. Se pare ca datorita celor doua suruburi care se strang in galeria de admisie apareau probleme din gauza vibratiilor.
            Das Beste oder Nichts !!!

            Comment


            • #7
              Foarte clar explicat!
              Multumesc!

              Originally posted by alex_pop View Post
              Da, asa este. Piesa noua e putin modificata. S-a renuntat la suruburile care se strang in galeria de admisie si s-a adaugat un surub la partea de prindere in chiulasa. Se pare ca datorita celor doua suruburi care se strang in galeria de admisie apareau probleme din gauza vibratiilor.

              Comment


              • #8
                Bună. Am in Mercedes-Benz c250 blutech .La motor deasupra la capac in drapta pierde foarte mult antigen.In 8 km ii pun 1.5 de apă.Stie cineva care ar fi cauza?
                Va multumesc anticipat.‍♂️

                Comment


                • #9
                  Revin cu update: la mine inca mai pica antigel, se pare ca tot prin acelasi loc, chiar daca piesa a fost inlocuita.
                  O sa merg luni inapoi pentru verificari.

                  Sent from my CLT-L09 using Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Szili View Post
                    Bună. Am in Mercedes-Benz c250 blutech .La motor deasupra la capac in drapta pierde foarte mult antigen.In 8 km ii pun 1.5 de apă.Stie cineva care ar fi cauza?
                    Va multumesc anticipat.‍♂️
                    Salut,

                    In cazul meu pare sa fie acea conducta de apa, dar cred ca totusi la tine ar trebui scos capacul si vazut pe unde pica exact. Este greu de spus...

                    Sent from my CLT-L09 using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by alex_pop View Post
                      Da, asa este. Piesa noua e putin modificata. S-a renuntat la suruburile care se strang in galeria de admisie si s-a adaugat un surub la partea de prindere in chiulasa. Se pare ca datorita celor doua suruburi care se strang in galeria de admisie apareau probleme din gauza vibratiilor.
                      Buna seara,

                      Adaugarea surubului in plus pe partea de prindere in chiuloasa presupune si efectuarea de o noua prindere in chiuloasa ?

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF