Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme EDC

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme EDC

    Salut pe toti fanii MB..Problema mea e legata de EDC. Am un MB C220 diesel din 96 iar la pronire cand motorul este rece mi se aprinde edc-ul si motorul moare.iar problema persista pina cand se incalzeste motorul si dureaza cateva minute in care ma tot chinui cu el.Cum se aprinde edc-ul cum mi se opreste motorul.Iar cand conduc, cand o turez mai tare sau urc un deal mi se aprinde edc-ul si se aude un huruit(se intampla mai rar).Va rog sa ma ajutati!Va multumesc anticipat. FORTZA MB!!!

  • #2
    EDC vine de la Electronic Diesel Control , deci e o problema legata de sistemul de injectie , pompa de injectie , injectoare.EDC-ul se poate aprinde si daca filtrul de motorina e infundat.Cam cat timp are?

    Comment


    • #3
      Se mai poate aprinde daca rulezi cu rezervorul "pe galben". Nu e recomandat, mai ales pe vremea asta, sa ai mai putin de 15 litri de carburant in rezervor.
      Sigla Mercedes-Benz semnifica cele trei spatii pentru care germanii produc motoare – sol, apa si aer

      Comment


      • #4
        Originally posted by VanDiesel View Post
        Salut pe toti fanii MB..Problema mea e legata de EDC. Am un MB C220 diesel din 96 iar la pronire cand motorul este rece mi se aprinde edc-ul si motorul moare.iar problema persista pina cand se incalzeste motorul si dureaza cateva minute in care ma tot chinui cu el.Cum se aprinde edc-ul cum mi se opreste motorul.Iar cand conduc, cand o turez mai tare sau urc un deal mi se aprinde edc-ul si se aude un huruit(se intampla mai rar).Va rog sa ma ajutati!Va multumesc anticipat. FORTZA MB!!!
        Problema asta am avut-o eu azi de dimineata la masina de la lucru(MB Sprinter)am plecat de pe loc si pauza motorina(rezervorul plin)am avut dop de gheata undeva si nu o mai lasa sa se alimenteze in sarcina,la relantiu mergea ca si cum nu avea nimic,se aprindea EDC in bord si murea motorul in mers,daca doar acum de zilele astea iti face e clar ca e inghetata motorina,trebuie plinul ca daca nu e grav,daca mergi cu ea la minim e sansa mai mare de inghet.

        Comment


        • #5
          salut la voi "Exista Mercedes si alte masini"

          Am probleme mari cu EDC-ul.
          La mine a incepet prin a porni greu dupa un timp destationare mai mare de 10 ore.Apoi a inceput sa se aprinda EDC-ul in mers la temp motorului de 80 grade .Pana atunci nu.Cand se aprindea(forte rar )isi schimba zgomotul si nu mai tragea.Trebuia sa il opresc pentru o secunda apoi sa-l repornesc si totul era ok.Acum face probleme si cand e rece (frecventa problemei a crecut-chiar foarte des face) si are aceleasi simtome.Am incercat fel si fel de solutii de curatat injectoare,am schimbat filtrul de motorina si am fost si la tester.Rezultatul a fost_-senzor pompa injectie ,inceput de inceput de injectie(P3012 daca nu gresesc).Baiatul cu testerul spune ca pompa mea se repara doar la ploiesti. Ce sfaturi mai imi dati?
          Cu respect.

          Comment


          • #6
            r3

            Ma scuzati ca intervin si eu, dar am si eu o problema la mine se aprinde EPC.

            De fiecare data cand pornesc masina , EPC ramane aprins.

            Motorul nu merge deloc bine si nu se tureaza.

            Opresc motorul si il repornesc dupacare acesta dispare.

            Dar daca opresc din nou, acesta ramane din nou aprins.

            Am fost la tester mi`a gasit urmatoarea eroare :P 1227.

            Nu stiu ce inseamna, va cer ajutorul!

            Daca stie cineva ceva legat de problema mea va rog sa ma ajutati

            Va multumesc !
            C220 S202
            Mercedes 4 EveR!

            Comment


            • #7
              Originally posted by saicoc View Post
              Am probleme mari cu EDC-ul.
              La mine a incepet prin a porni greu dupa un timp destationare mai mare de 10 ore.Apoi a inceput sa se aprinda EDC-ul in mers la temp motorului de 80 grade .Pana atunci nu.Cand se aprindea(forte rar )isi schimba zgomotul si nu mai tragea.Trebuia sa il opresc pentru o secunda apoi sa-l repornesc si totul era ok.Acum face probleme si cand e rece (frecventa problemei a crecut-chiar foarte des face) si are aceleasi simtome.Am incercat fel si fel de solutii de curatat injectoare,am schimbat filtrul de motorina si am fost si la tester.Rezultatul a fost_-senzor pompa injectie ,inceput de inceput de injectie(P3012 daca nu gresesc).Baiatul cu testerul spune ca pompa mea se repara doar la ploiesti. Ce sfaturi mai imi dati?
              Cu respect.
              Salut. Si cine ti-ar repara-o la Ploiesti??

              Comment


              • #8
                Originally posted by andreigom View Post
                Salut. Si cine ti-ar repara-o la Ploiesti??
                M-ar interesa si pe mine cine repara la Ploiesti.

                Comment


                • #9
                  Salut . Chiar nu stiu. Ideea este ca nici nu vreau sa ma gandesc ca poate fi pompa. M-am hotarat sa dau rezervorul jos sa-l curat pentru ca in ultimile zile cand pun contactul sau cand iau contactul timp de aproximativ 10 secunde se aude o vibratie (ca de tabla) in rezervor.Probabil pompa din rezervor.
                  Ca o intrebare catre voi:
                  Poate fi cutia hidramata devina la simtomele pe care vi le-am descris ieri?

                  Comment


                  • #10
                    Nu cred ca are legatura cu cutia hidramata.

                    Comment


                    • #11
                      Revin cu aceeasi problema...EDC-ul ma omoara...am fost la tester si mi-au spus ca e de vina partea electrica a pompei de injectie..imi citeste motorina la -60 grade.rezolvare pompa noua de injectie

                      Comment


                      • #12
                        Va salut, o pompa de injectie noua nici vorba, coasta mai mult decat masina!
                        Eventual il duceti la reconditionat care si asta este in jur de 20-30 milioane, sau cumparati una second cu 3-400 Euro.
                        Apropo, la tester ce cod de eroare a dat?
                        Succes.
                        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                        Comment


                        • #13
                          P1227 Distributer shaft position sensor Y23/2|2
                          Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                          Comment


                          • #14
                            Mda, alta parte electronica, sau alta pompa.
                            Succes.
                            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by andreigom View Post
                              Salut. Si cine ti-ar repara-o la Ploiesti??
                              Cred ca de fapt a vrut sa iti spuna ca se repara in Prahova, mai exact la SC Mefin Sinaia SA, o companie care produce si repara pompe auto de injectie. Uite aici site-ul lor: http://mefin.ro/start_r.htm.
                              Daca nu ma insel, societatea a fost infiintata pe vremea raposatului pentru a furniza pompe de injectie pentru Tractorul Brasov, iar dupa privatizare si-au diversificat gama de produse.
                              Cel mai indicat ar fi sa luati legatura cu cineva care lucreaza acolo (eu nu cunosc pe nimeni) si sa o repare ca pe o lucrare personala, deoarece pe cale normala (cu factura) cam costa.
                              Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF