Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Orice Defectiune cu bataie de cap la Mercedes poate fi evitata.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Orice Defectiune cu bataie de cap la Mercedes poate fi evitata.

    Orice Defectiune cu bataie de cap la Mercedes poate fi evitata.

    Sa luam un exemplu la un motor CDI: Masina nu mai pornea, pe tester dadea debimetrul de aer, Valva regulatoare presiune CDI, senzorul de apa, injectorul 3 si releul de bujii incandescente.

    Omul sa chinuit timp de 4 luni de zile, a fost pe la mai multe ateliere inclusiv dealer.
    A bagat apsolut totul nou dar fara nici un efect. La un moment dat a renuntat sa mai repare la masina. Pret total 38 milioane.
    Dupa o mica perioada de timp a prins curaj si a inceput sa intrebe din om in om.

    Avea toate piesele montate noi, iar pe toate testerele pe unde a fost el dadea acelasi defecte ca si inainte.

    Ne-am intilnit si m-am ocupat si eu de cazul acesta.
    Initial am crezut acelas lucru. Asa ca am dat jos tot ce a fost montat nou si am montat ce a fost vechi original: Debimetrul de aer, Valva regulatoare presiune CDI, senzorul de apa, injectorul 3 si releul de bujii incandescente.

    Din mai multe verificari asupra masinii, am ajuns la concluzia ca testerul era practic mintit. Asa ca am montat inaintea testerului un SDVECU confectionat artizanal si am comparat fregventele DTCs si am ajuns la concluzia ca problema este calculatorul motorului.

    Au fost gasite 2 piese defecte in calculatorul motorului si au fost schimbate dintr-un alt calculator de la dezmembrari. Injectorul vechi a fost rescris din nou. Pret cu tot cu piese incluse 4 milioane.

    I-am zis sa pastreze injectorul nou si valva CDI fiindca acestea sint reparatii curente de care va avea nevoie mai tirziu.

    Vreau sa transmit pe aceasta cale daca mai exista cineva care sia confectionat sau adaptat diferite dispozitive personale care duce la usurarea technicii de lucru si evita cheltuieli inutile in piese. Si doreste sa ne inpartaseasca din experienta propie, o poate face pe acest post.

  • #2
    Sdvecu

    Originally posted by Mercedes-cdi View Post
    Orice Defectiune cu bataie de cap la Mercedes poate fi evitata.

    Sa luam un exemplu la un motor CDI: Masina nu mai pornea, pe tester dadea debimetrul de aer, Valva regulatoare presiune CDI, senzorul de apa, injectorul 3 si releul de bujii incandescente.

    Omul sa chinuit timp de 4 luni de zile, a fost pe la mai multe ateliere inclusiv dealer.
    A bagat apsolut totul nou dar fara nici un efect. La un moment dat a renuntat sa mai repare la masina. Pret total 38 milioane.
    Dupa o mica perioada de timp a prins curaj si a inceput sa intrebe din om in om.

    Avea toate piesele montate noi, iar pe toate testerele pe unde a fost el dadea acelasi defecte ca si inainte.

    Ne-am intilnit si m-am ocupat si eu de cazul acesta.
    Initial am crezut acelas lucru. Asa ca am dat jos tot ce a fost montat nou si am montat ce a fost vechi original: Debimetrul de aer, Valva regulatoare presiune CDI, senzorul de apa, injectorul 3 si releul de bujii incandescente.

    Din mai multe verificari asupra masinii, am ajuns la concluzia ca testerul era practic mintit. Asa ca am montat inaintea testerului un SDVECU confectionat artizanal si am comparat fregventele DTCs si am ajuns la concluzia ca problema este calculatorul motorului.

    Au fost gasite 2 piese defecte in calculatorul motorului si au fost schimbate dintr-un alt calculator de la dezmembrari. Injectorul vechi a fost rescris din nou. Pret cu tot cu piese incluse 4 milioane.

    I-am zis sa pastreze injectorul nou si valva CDI fiindca acestea sint reparatii curente de care va avea nevoie mai tirziu.

    Vreau sa transmit pe aceasta cale daca mai exista cineva care sia confectionat sau adaptat diferite dispozitive personale care duce la usurarea technicii de lucru si evita cheltuieli inutile in piese. Si doreste sa ne inpartaseasca din experienta propie, o poate face pe acest post.
    Incepe tu, prin a ne prezenta si explica ce este si cum este... SDVECU-ul!
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Consider oportun ca ambii sa postati pe aria dedicata publicitatii.....ce ziceti?

      Comment


      • #4
        Exepriente impartasite!

        Originally posted by DMIHNEA View Post
        Consider oportun ca ambii sa postati pe aria dedicata publicitatii.....ce ziceti?
        Colegul propunea "usurarea technicii de lucru si evita cheltuieli inutile in piese" si nu cred ca vroia sa se laude sau vanda ceva!

        Eu, cel putin, am inteles ca e vorba despre diverse scule/tehnici folosite cu succes in rezolvarea unor probleme aparent imposibile.

        Eu sustin initiativa lui 'Mercedes-cdi'!
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Si eu sustin aceasta initiativa.Pentru ce mai intram pe forum?nu ca sa invatam din experientele celorlalti?acum ca unii castiga si bani prin munca pe care o fac e treaba lor.Nu cred ca trebuie sa ne intereseze viata lor particulata.Oamenii sunt de bun-simt daca impartasesc si cu noi aceste lucruri.Sau poate e mai convenabil sa cheltuim fiecare cate enshpe milioane de aiurea pentru ca , consideram ca se face reclama in acest mod.
          Last edited by grigorean; 01-22-2010, 16:50 PM.

          Comment


          • #6
            Pai daca tot suntem pe subiectul asta, sa incepem prin faptul ca dobitocii de la Mercedes nici macar nu stiau efectele deconectarii bornelor de la baterie.
            Am fost la ei si mi-au deconectat bornele de la baterie pentru a efectua niste reparatii, totul in regula pana cand pornesc masina si imi dau 4 erori in bord la sistemele electrice (ESP, EPC, ABS si inca una care nu mai tin minte).
            M-am intors, le-am dat masina sa vada ce au, dupa 20 de min imi zic ca acum e ok. O iau.. dupa 5 min aceleasi erori.
            Ma intorc din nou, le-o dau iarasi, in 20 de min iarasi gata.
            Ma intorc DIN NOU , le-o dau, de data asta se uita pe sub masina freaca ei ceva pe acolo, si cica iarasi e gata. Plec...
            Aceleasi erori, iarasi ma intorc dar de data asta cu scandal ca nu se mai poate, pana la urma am plecat cu ea asa ca nu au stiut ce sa-i faca. Pana am vorbit cu cineva de la Sermecom care mi-a zis ca pentru a disparea erorile, trebuie dat volanul la maxim stanga - si maxim dreapta, ca sa se poata recalibra, recalcula sau ceva in genul asta. Si a mers...

            Sa nu mai vorbim ca dupa ce am plecat din service de la ei, in loc de 12 sigurante cate aveam la masina, am ramas cu 4. Si acum ma lupt cu ei sa-mi puna sigurantele la loc. Niste nesimtiti ce sa mai vorbim.

            Comment


            • #7
              Ca sa nu se supere Dmihnea am sa fiu scurt/ nu, nui vorba de publicitate.
              Nici mie nu-mi place de romania dar cu oamenii din tara asta nu am nimic. Ma consider un chirias aici in romania si cu toate astea merg pe principiul de respect reciproc. Cum iam respectat in discutiile mele pe Nemti, Suedezi, Norvegieni, Francezi, Spanioli, la fel si pe Romani.

              SDVECU este o improvizatie artizanala/ o porecla technica "scule dispozitive verificatoare electronic contol unit"
              Ar fi un ECU virtual. Un soft. O cirpeala (nebrevetata si nerecunoscuta de nimeni) la care daca cineva in domeniu o vede, nu da doi bani.
              Originally posted by cl600 View Post
              Incepe tu, prin a ne prezenta si explica ce este si cum este... SDVECU-ul!

              Comment


              • #8
                Ne dai DTCs, tu gasesti pe cineva care stie intradevar sa manipuleze un tester si o reparam de aici.
                Originally posted by dj_rzn View Post
                Pai daca tot suntem pe subiectul asta, sa incepem prin faptul ca dobitocii de la Mercedes nici macar nu stiau efectele deconectarii bornelor de la baterie.
                Am fost la ei si mi-au deconectat bornele de la baterie pentru a efectua niste reparatii, totul in regula pana cand pornesc masina si imi dau 4 erori in bord la sistemele electrice (ESP, EPC, ABS si inca una care nu mai tin minte).
                M-am intors, le-am dat masina sa vada ce au, dupa 20 de min imi zic ca acum e ok. O iau.. dupa 5 min aceleasi erori.
                Ma intorc din nou, le-o dau iarasi, in 20 de min iarasi gata.
                Ma intorc DIN NOU , le-o dau, de data asta se uita pe sub masina freaca ei ceva pe acolo, si cica iarasi e gata. Plec...
                Aceleasi erori, iarasi ma intorc dar de data asta cu scandal ca nu se mai poate, pana la urma am plecat cu ea asa ca nu au stiut ce sa-i faca. Pana am vorbit cu cineva de la Sermecom care mi-a zis ca pentru a disparea erorile, trebuie dat volanul la maxim stanga - si maxim dreapta, ca sa se poata recalibra, recalcula sau ceva in genul asta. Si a mers...

                Sa nu mai vorbim ca dupa ce am plecat din service de la ei, in loc de 12 sigurante cate aveam la masina, am ramas cu 4. Si acum ma lupt cu ei sa-mi puna sigurantele la loc. Niste nesimtiti ce sa mai vorbim.

                Comment


                • #9
                  Si oamenii astia de la reprezentanta, fac o firma cu asa renume de rahat!
                  Asta e, am vazut ca nici aici nu stau lucrurile altfel, decat la alte firme, adica are sefu un nepot o rudenie si nu conteaza ce stie il angajeaza.
                  Stiu persoane care din acesta cauza au mers si cumparat masina noua nouta din afara tarii, si la revizii tot in afara tarii se duc.
                  Si eu la fel as proceda!
                  Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                  Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                  Comment


                  • #10
                    Nu vorbim de rau reprezentata din Romania si nu avem nici o socoteala cu cei de acolo.
                    Pe noi ne intereseaza doar de dealerii din Germania si Anglia cum lucreaza ei acolo + noutatile care apar. Tinem pasul cu ei nu cu noi.
                    Originally posted by Jacob View Post
                    Si oamenii astia de la reprezentanta, fac o firma cu asa renume de rahat!
                    Asta e, am vazut ca nici aici nu stau lucrurile altfel, decat la alte firme, adica are sefu un nepot o rudenie si nu conteaza ce stie il angajeaza.
                    Stiu persoane care din acesta cauza au mers si cumparat masina noua nouta din afara tarii, si la revizii tot in afara tarii se duc.
                    Si eu la fel as proceda!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF