Orice Defectiune cu bataie de cap la Mercedes poate fi evitata.
Sa luam un exemplu la un motor CDI: Masina nu mai pornea, pe tester dadea debimetrul de aer, Valva regulatoare presiune CDI, senzorul de apa, injectorul 3 si releul de bujii incandescente.
Omul sa chinuit timp de 4 luni de zile, a fost pe la mai multe ateliere inclusiv dealer.
A bagat apsolut totul nou dar fara nici un efect. La un moment dat a renuntat sa mai repare la masina. Pret total 38 milioane.
Dupa o mica perioada de timp a prins curaj si a inceput sa intrebe din om in om.
Avea toate piesele montate noi, iar pe toate testerele pe unde a fost el dadea acelasi defecte ca si inainte.
Ne-am intilnit si m-am ocupat si eu de cazul acesta.
Initial am crezut acelas lucru. Asa ca am dat jos tot ce a fost montat nou si am montat ce a fost vechi original: Debimetrul de aer, Valva regulatoare presiune CDI, senzorul de apa, injectorul 3 si releul de bujii incandescente.
Din mai multe verificari asupra masinii, am ajuns la concluzia ca testerul era practic mintit. Asa ca am montat inaintea testerului un SDVECU confectionat artizanal si am comparat fregventele DTCs si am ajuns la concluzia ca problema este calculatorul motorului.
Au fost gasite 2 piese defecte in calculatorul motorului si au fost schimbate dintr-un alt calculator de la dezmembrari. Injectorul vechi a fost rescris din nou. Pret cu tot cu piese incluse 4 milioane.
I-am zis sa pastreze injectorul nou si valva CDI fiindca acestea sint reparatii curente de care va avea nevoie mai tirziu.
Vreau sa transmit pe aceasta cale daca mai exista cineva care sia confectionat sau adaptat diferite dispozitive personale care duce la usurarea technicii de lucru si evita cheltuieli inutile in piese. Si doreste sa ne inpartaseasca din experienta propie, o poate face pe acest post.
Sa luam un exemplu la un motor CDI: Masina nu mai pornea, pe tester dadea debimetrul de aer, Valva regulatoare presiune CDI, senzorul de apa, injectorul 3 si releul de bujii incandescente.
Omul sa chinuit timp de 4 luni de zile, a fost pe la mai multe ateliere inclusiv dealer.
A bagat apsolut totul nou dar fara nici un efect. La un moment dat a renuntat sa mai repare la masina. Pret total 38 milioane.
Dupa o mica perioada de timp a prins curaj si a inceput sa intrebe din om in om.
Avea toate piesele montate noi, iar pe toate testerele pe unde a fost el dadea acelasi defecte ca si inainte.
Ne-am intilnit si m-am ocupat si eu de cazul acesta.
Initial am crezut acelas lucru. Asa ca am dat jos tot ce a fost montat nou si am montat ce a fost vechi original: Debimetrul de aer, Valva regulatoare presiune CDI, senzorul de apa, injectorul 3 si releul de bujii incandescente.
Din mai multe verificari asupra masinii, am ajuns la concluzia ca testerul era practic mintit. Asa ca am montat inaintea testerului un SDVECU confectionat artizanal si am comparat fregventele DTCs si am ajuns la concluzia ca problema este calculatorul motorului.
Au fost gasite 2 piese defecte in calculatorul motorului si au fost schimbate dintr-un alt calculator de la dezmembrari. Injectorul vechi a fost rescris din nou. Pret cu tot cu piese incluse 4 milioane.
I-am zis sa pastreze injectorul nou si valva CDI fiindca acestea sint reparatii curente de care va avea nevoie mai tirziu.
Vreau sa transmit pe aceasta cale daca mai exista cineva care sia confectionat sau adaptat diferite dispozitive personale care duce la usurarea technicii de lucru si evita cheltuieli inutile in piese. Si doreste sa ne inpartaseasca din experienta propie, o poate face pe acest post.
Comment