Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Tremurat motor w202 1.8 benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    scuze

    Originally posted by Antonyo View Post
    Shakale inca o intrebare pentru tine.Ai putea sa-mi spui si mie codul vopselei caroseriei ca mie imi lipseste placuta aia si masina e identica cu a ta(daca e cea din poza).Ca am nevoie ca am infundata usa la sofer.Mersi
    scuze abia acuma am vazut postul...sincer sunt la munca si nu am aici talonul...bine nush exact care e codul vopselei de acolo dar o sa ma interesez si iti spun...si legat de un alt post al tau faza cu firul in placute chiar nush ce e cu el....ma gandesc sa nu fie abs oare, habar nam poate ne lasa cinvea un raspuns
    Facebook Club Galati: https://www.facebook.com/pages/Merce...49454748669225

    Mercedes Benz C180 (W202), 1.8 benzina, 122 cp, 1995 A.K.A. FURIA ROSIE

    + Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
    si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
    si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000

    Comment


    • #32
      Salut!Antonyo,problema de care spuneai ca o ai cu temperatura apei care creste si esti obligat sa dai drumul la caldura provine de la viscocuplaj(piesa metalica de care e prinsa elicea de la radiator).Exact aceeasi problema o am si eu,si mi se intampla doar cand stau in aglomeratie mult..Asta vara mergeam cu caldura la blana,ca altfel imi incingea apa..Cel mai ieftin vascocuplaj il gasesti in jurul la 350-400 ron.Chestia cu tremuratul ma cam depaseste..Si al meu motor tremura cate putin,dar doar atunci cand e rece,adica vreo 10 minute de cand l-am pornit.Apoi se linisteste si merge perfect!Du-te si fa-i un test,parerea mea!Mult succes cu remedierea problemelor!
      W124 E220 din 95

      Comment


      • #33
        salut

        Originally posted by dan12101983 View Post
        Salut!Antonyo,problema de care spuneai ca o ai cu temperatura apei care creste si esti obligat sa dai drumul la caldura provine de la viscocuplaj(piesa metalica de care e prinsa elicea de la radiator).Exact aceeasi problema o am si eu,si mi se intampla doar cand stau in aglomeratie mult..Asta vara mergeam cu caldura la blana,ca altfel imi incingea apa..Cel mai ieftin vascocuplaj il gasesti in jurul la 350-400 ron.Chestia cu tremuratul ma cam depaseste..Si al meu motor tremura cate putin,dar doar atunci cand e rece,adica vreo 10 minute de cand l-am pornit.Apoi se linisteste si merge perfect!Du-te si fa-i un test,parerea mea!Mult succes cu remedierea problemelor!
        Salut...scuze ca zic da din cate imi amintesc eu din ce a scris el sa referit la faza cu caldura ca facea probe pt tremurat nici de cum ca are probleme cu temperatura apei...Antonyo daca ai probleme de genu asta poti sa ma intrebi ca le stiu bine...ca eu cu mana mea am explodat radiatorul si nu am lovit masina doar din supraturare (inpotmolit, tractiune pe spate, prima experienta cu o masina cu tractiune pe spate) si iam schimbat radiator tot(eu cu mana mea fara service ) ...posibil sa mai fie posturile mele pe forum sunt mai din vara...si apropo, rezistent motor ca nevoit de situatie, ca la cotul pisicii sa intamplat, am venit cu ea asa aproape fara apa in motor pana acasa in micro 20 asta pt cunoscatori cei din galati adica vreo 10-15 km lejer...si nu sa calat
        Sincer Antonyo nush ce sa mai zic...daca mai ai intrebari spune sau ai mi descoperit vreo ceva...
        Last edited by shakale; 01-16-2010, 20:10 PM.
        Facebook Club Galati: https://www.facebook.com/pages/Merce...49454748669225

        Mercedes Benz C180 (W202), 1.8 benzina, 122 cp, 1995 A.K.A. FURIA ROSIE

        + Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
        si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
        si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000

        Comment


        • #34
          Asta cu temperatura apei e alta problema in fara de aia cu tremuratul.Imi creste temperatura si daca dau drumul la caldura isi revine la normal.Nu mereu dar trebuie sa stau mereu cu ochii pe temperatura sa nu cumva sa creasca

          Comment


          • #35
            Originally posted by Antonyo View Post
            Asta cu temperatura apei e alta problema in fara de aia cu tremuratul.Imi creste temperatura si daca dau drumul la caldura isi revine la normal.Nu mereu dar trebuie sa stau mereu cu ochii pe temperatura sa nu cumva sa creasca
            Pai unu la mana stii daca iti merge termostatul si daca deschide? Si doi la mana cand creste temperatura si cu cat? Poti sa verifici vascocuplajul ca e posibil sa fie de la el....ai observat ca daca ai mototrul oprit si invarti de elicie se invarte. Principiul de functionare e simplu cand pornesti mototrul elicea se inavarte la o turatie mica...cu cat se incalzeste mai tare motorul, vasco cuplajul cupleaza, si elicea urca in turatii pana aproape de cea a motorului in functie de temperatura...cum spunea un coleg mai sus sa nu fie de la vascocuplaj...verificarea e simpla dar sa fii atent sa nu te lovesti...unu pornesti motorul , te duci la elice si o opresti cu mana ...asa am facut si eu ca nu se intampla nimica....ea o sa se opreasca ca asta e rolul vascocuplajului...dar nu o tii mult ca in caz de ceva sa nu busesti de tot vascocuplajul, deci o opresti si vezi daca opune rezistena la mana ca ar vrea sa plece..daca da se pare ca e vascocuplajul ok...asa ma invatat si pe mine cineva de aici nu mai retin cine scuze...daca gresesc sa ma corecteze cineva sper sa fi fost de ajutor...aaa si inca ceva, vezi daca ai presiune in sistemul de racire trebuie sa fie 1,4 bari....ca sa iti dai seama, dupa ce mergi cu masina apasa pe furtunul de apa ala mare si vezi daca e tare sau deschide incet dupa ce ai oprit motorul dar ai mare grija, sa nu sara sa te oparesti, busonul de la radiator sau vas de expansiune, nush de care radiator ai tu ....si vezi daca ai presiune, daca face fsssss...ca de aia e pus punctul rosu in bord de fierbere peste 120 de grade ca apa din radiator cu antigel si sub presiunea aia fierbe dupa 120 asa mi-au explicat mai multi...mie vara de ex pe loc imi ajunge si in 90 da nu mai sus, ca am radiator varianta mare de 60 de cm cu vas de expansiune separat...ca cel vechi l-am bubuit aveam dinala scurt de 40 de cm cu vasul de expansiune pe el...sper sa fi fost de ajutor...mai ai intrebari poti sa imi spui
            Facebook Club Galati: https://www.facebook.com/pages/Merce...49454748669225

            Mercedes Benz C180 (W202), 1.8 benzina, 122 cp, 1995 A.K.A. FURIA ROSIE

            + Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
            si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
            si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000

            Comment


            • #36
              am verificat si vascocuplajul si presiunea apei...sunt toate bune.Dar deocamdata de vreo saptamana si ceva nu se mai ridica temp apei.E totul in regula acum.Inainte aproape in fiecare zi se ridica temperatura.Sa speram ca si-a revenit fara sa bag vreun ban in eaDaca se mai intampla va spun...

              Comment


              • #37
                Originally posted by Antonyo View Post
                am verificat si vascocuplajul si presiunea apei...sunt toate bune.Dar deocamdata de vreo saptamana si ceva nu se mai ridica temp apei.E totul in regula acum.Inainte aproape in fiecare zi se ridica temperatura.Sa speram ca si-a revenit fara sa bag vreun ban in eaDaca se mai intampla va spun...
                Sa speram ca e ok....asteptam sa ne tii la curent
                Facebook Club Galati: https://www.facebook.com/pages/Merce...49454748669225

                Mercedes Benz C180 (W202), 1.8 benzina, 122 cp, 1995 A.K.A. FURIA ROSIE

                + Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
                si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
                si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000

                Comment


                • #38
                  In ultimul timp nu prea imi mai tremura.Si asta pentru ca i-am invatat smecheria).Trebuie sa plec mai din scurt cu ea in fiecare viteza.Sa o accelerez repede pana la 2500 de ture.Daca incerc sa plec usor o ia tremuratu

                  Comment


                  • #39
                    ...pare a fi ceva la ambreaj : discul sau rulmentul de presiune uzate...si pierzi cuplu...de aia iti merge cand ii dai din scurt si cu turati mari ...am avut si eu problema asta ..la o alta masina....
                    W202 1,8 Benzina / Elegance `94

                    Comment


                    • #40
                      Salut,firul ala e sigur de la senzorul de frana,iar cu tremuratul,schimba tamponul de la motor,e pe baza de ulei si deaia iti tremura,sunt stan patitul .
                      Tapiterie-Auto-reconditionari

                      Comment


                      • #41
                        tremurat

                        Draga Antonio! Scuze de intarziere! Pe capacul motorului ai de fapt 2 capace Dedesubt sunt bujiile Verifica distanta dintre electrozi cu lera 0,9 - 1,1mm. Apoi recalibreazale cu un ciocanel! Bafta!

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF