Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Tremurat motor w202 1.8 benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tremurat motor w202 1.8 benzina

    salut.am si eu o problema la w202 care ma sacaie rau.din cand in cand o mai ia tremuratu.chiar daca o scot pe liber si nu accelerez tot tremura.dar problema e ca nu face mereu.daca vi sa intamplat va rog spuneti-mi si mie ce are....

  • #2
    In primu rand litera mare si asa mai departe.
    Cand incepe sa tremure se modifica turatia?Ce motor are?. Ar putea fi tampoanele motorului dar trebuie verificat. Succes in rezolvarea problemei
    w 202 -c 180 sport an 93

    Comment


    • #3
      E posibil ca o bujie sa nu functioneze: ori deloc, ori uneori. Cand vezi ca face urat, las-o sa functioneze cateva minute asa si dupa aceea da-i bujiile afara. Daca vezi ca una are culoare diferita(afumata) e clar ca aia nu lucreaza. Daca e de acolo mergi pe fir... ori e bujia, ori fisa, ori mufa de la injector.
      Stop accidentelor!
      Viata are prioritate!

      Comment


      • #4
        Tampoanele la motor sunt bune ,bujiile si fisele la fel...in legatura cu turatia motorului nu stiu ce sa zic.Ea cand sta la relanti sta la 600.Daca incerc sa o aduc la 7-8 sute cand accelerez ramane accelerata si abia coboara la relanti.Si de nervi ce aveam cu ea ca face probleme sa mai ivit ceva astazi.Cand franez huruie rau de tot la roata din fata dreapta.banuiesc ca ar fi placutele.Imi cer scuze ca nu ma prea pricep dar sunt nou posesor.O am doar de 3 luni si pana acum n-am avut treaba cu ea...Si acum cand s-au ivit problemele nu stiu ce sa-i fac. Si apropo masina e un w202 din 95 ,1.8 benzina.

        Comment


        • #5
          Si apropo,sa va zic si de cand a inceput ea sa tremure.Am ramas intr-o zi fara baterie,si dupa ce am luat curent de la cineva am apasat acceleratia la maxim si sa rupt arcul de acceleratie.Am cautat arc peste tot si negasind l-am lungit pe ala vechi la aragaz si l-am pus la loc.Poate sa fie si de la arc daca de exemplu nu l-am lungit la dimensiunea celui vechi?Ma gandesc ca fiind mai scurt sau mai lung...poate afecteaza...nu stiu.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Antonyo View Post
            Si apropo,sa va zic si de cand a inceput ea sa tremure.Am ramas intr-o zi fara baterie,si dupa ce am luat curent de la cineva am apasat acceleratia la maxim si sa rupt arcul de acceleratie.Am cautat arc peste tot si negasind l-am lungit pe ala vechi la aragaz si l-am pus la loc.Poate sa fie si de la arc daca de exemplu nu l-am lungit la dimensiunea celui vechi?Ma gandesc ca fiind mai scurt sau mai lung...poate afecteaza...nu stiu.
            Mergi la reprezentanta cu cel rupt si cu talonul, numai acolo vei gasi la fel, am patit si eu,
            -te costa 8 lei unul nou original,

            -sper ca nu ai umblat si la acea tija care face legatura intre angrenajul acceleratiei si parghia care actioneza clapeta de acceleratie,
            - acea parghie(timoreria acceleratiei) trebuie sa ramana cu aceiasi lungime, cu care a iesit din fabrica,

            - toate reglajele se fac din cele 2 intinzatoare, unul pe cablu la intrarea in ansamblul de la motor si unul la pedala de acceleratie,

            Spor,
            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

            Comment


            • #7
              Mersi ptr raspunsuri.La parghia timoreriei nu am umblat ,am umblat decat la ,,surubul,,de relanti.Ca dupa ce iam pus arcul ala lungit de mine nu mai statea la relanti.Dar crezi ca tremuratul ar putea fi si de la arc?Oricum inainte sa o duc undeva sa-mi faca reglajele vreau sa iau arc ca sa le regleze in functie de arcul nou.Si cat imi placea masina cand am luat-o....Abia se auzea motorul cand eram in afara masinii.In schimb acum...te sperii cand stai langa ea.Se aude tare rau.

              Comment


              • #8
                In legatura cu huruitul la roata cand pui frana, sunt placutele duse (asa am patit si eu ) ! Ca sa te convingi, dai o roata jos desfaci etrierul (nu e greu deloc) ! Bafta
                W202, C180 elegance, 1995

                Comment


                • #9
                  Am dat roata jos dar era pline de rugina si discurile si placutele.La discuri se exfoliase un start de rugina.Dadeam rugina jos cu surubelnita cum dai tencuiala de pe perete.E posibil sa fi intrat rugina intre placute si disc si de aia sa huruie???Da mai nou am observat ca,cateodata nu numai la frana huruie.Mai huruie si in mers dar foarte silentios si nu mereu.Dar tot la roata aia.

                  Comment


                  • #10
                    Domnule Antonio,

                    Schimbă urgent şi discurile de frânare, odată cu plăcuţele. Dacă nu o să faci asta, schimbi degeaba plăcuţele de frânare. Dacă discurile nu mai au grosimea necesară(1995, adică 14 ani), schimbarea plăcuţelor nu rezolvă nimic. Este vorba de o uzură mare o discurilor de frânare, iar cu timpul vei avea probleme mai mari. Dacă vrei să vezi cum au arătat ale mele înainte de schimbare, vezi că am postat la secţiunea de C toată operaţiunea.
                    Cu respect.

                    Comment


                    • #11
                      Pentru masina ta c180 95 benzina , daca e disc normal grosimea minima este de 10 mm , iar daca e ventilat 19,4.Daca sunt sub aceste dimensiuni trebuie schimbate , si tot asa , trebuie schimabte daca sunt deteriorate suprafetele de contact cu placutele(rugina multa , etc.)

                      Comment


                      • #12
                        Salve

                        Aceesi masina am si eu...faza cu tremuratul vezi sa nu fie si de la baterie....depinde cum tremura si face...de exemplu si mie imi mai face cand abia o pornesc si sa spunem ca dau drumu la dezaburirea la luneta cand suge curent...da isi revine...si iti dau un sfat daca tii la masina asta...nu mai umbla cu improvizatii ca nu merita...o sa te lase definitiv cand nu vrei...documenteazate...daca nu gasesti mai bine laso pe dreapta pana rezolvi, decat sa bagi improvizatii in ea, sfatul meu...
                        Facebook Club Galati: https://www.facebook.com/pages/Merce...49454748669225

                        Mercedes Benz C180 (W202), 1.8 benzina, 122 cp, 1995 A.K.A. FURIA ROSIE

                        + Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
                        si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
                        si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc pentru sfaturi.Shakale in legatura cu ce ai spus tu am coborat si am luat-o la o tura sa vad cum face exact.Am dat drumul la dezaburire,am oprit caldura,i-am dat drumu,am incercat toate variantele dar tot face.Nu ca ar fi ,,foarte,, enervant ,sa zicem ca merge 1 minut tremurata la 20-30 de minute de mers.Dar cum o apuca.Am crezut ca ar fi tremuratu intre anumite turatii dar face si la 200 si la 4000.Si altceva...pana ieri imi statea relantiul la 600 si de azi am observat ca sta la 1000-1100.Si asta fara sa mai umblu la ea.Nu stiu ce sa mai zic.Treaba e ca stau cam prost cu banii deocamdata ca altfel as fi duso sa vada ce are.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Antonyo View Post
                            Multumesc pentru sfaturi.Shakale in legatura cu ce ai spus tu am coborat si am luat-o la o tura sa vad cum face exact.Am dat drumul la dezaburire,am oprit caldura,i-am dat drumu,am incercat toate variantele dar tot face.Nu ca ar fi ,,foarte,, enervant ,sa zicem ca merge 1 minut tremurata la 20-30 de minute de mers.Dar cum o apuca.Am crezut ca ar fi tremuratu intre anumite turatii dar face si la 200 si la 4000.Si altceva...pana ieri imi statea relantiul la 600 si de azi am observat ca sta la 1000-1100.Si asta fara sa mai umblu la ea.Nu stiu ce sa mai zic.Treaba e ca stau cam prost cu banii deocamdata ca altfel as fi duso sa vada ce are.
                            Iti sta asa pentru ca ai intins prea mult cablul, si nu mai revine la normal,
                            Sub angrenajul acela de la acceleratie are un mic buton, care trebuie sa fie apasat atunci cand masina sta la relantii,
                            -vezi sa fie apasat,
                            -i-ati arc nou, si regleaza acceleratia in asa fel sa raspunda prompt la pedala si sa stea cu motorul cald in relantii undeva la 600, 640 rot/min

                            Bafta,
                            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                            Comment


                            • #15
                              Pe Autodata , turatia pentru C klasse w202 , 1.8 benzina turatia de relanti e 750 plus minus 50 de ture pe minut.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF