Va salut!
Ma confrunt cu o problema destul de serioasa. Masina mea(C Classe, W203, 200CDI, din 2004) a ramas cu sechele dupa ultimele zile de temperaturi scazute. Am ramas fara baterie. Pana aici nimic deosebit, dar in momentul achizitionarii unei baterii noi, am observat cu stupoare ca si aceasta ramanea fara curent in 10-12 ore de la oprirea motorului. Alternatorul e in parametri normali. Am pus masina pe tester iar rezultatul a fost normal, adica fara erori. Nu pot sa-mi dau seama ce dracu' mananca asa de repede o baterie de 100 A!! Am masurat cu ampermetrul pus in serie cu borna de plus si imi da niste valori anormal de mari. Consum de 2,5 A.
Aveti vreo sugestie pentru mine?? O fi vreun releu blocat?? Cum pot verifica??
E super-naspa situatia sa scot in permanenta o borna pentru a mai putea porni masina dimineata.
Ma confrunt cu o problema destul de serioasa. Masina mea(C Classe, W203, 200CDI, din 2004) a ramas cu sechele dupa ultimele zile de temperaturi scazute. Am ramas fara baterie. Pana aici nimic deosebit, dar in momentul achizitionarii unei baterii noi, am observat cu stupoare ca si aceasta ramanea fara curent in 10-12 ore de la oprirea motorului. Alternatorul e in parametri normali. Am pus masina pe tester iar rezultatul a fost normal, adica fara erori. Nu pot sa-mi dau seama ce dracu' mananca asa de repede o baterie de 100 A!! Am masurat cu ampermetrul pus in serie cu borna de plus si imi da niste valori anormal de mari. Consum de 2,5 A.
Aveti vreo sugestie pentru mine?? O fi vreun releu blocat?? Cum pot verifica??
E super-naspa situatia sa scot in permanenta o borna pentru a mai putea porni masina dimineata.

Comment