Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Rola intinzatoare la alternator

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rola intinzatoare la alternator

    Va salut. De curand am schimbat cureaua la alternator pentru ca era destul de uzata. Pe langa asta, se mai auzea un zgomot facut de rola intinzatoare (o trepidatie la relanti) si am zis ca daca schimb cureaua o sa se duca zgomotul Ei bine, de zgomot nu am scapat si din contra a inceput sa se accentueze. Mecanicul care a schimbat cureaua a zis ca trebuie sa schimb si rola respectiva iar el nu poate pentru ca trebuie o cheie speciala care costa vreo 300 euro si patronul atelierului nu a vrut s-o cumpere. Intrebarile mele sunt urmatoarele:
    1. in afara de rola asta intinzatoare se mai schimba si alta rola ?
    2. puteti sa-mi recomandati un mecanic care sa faca operatia la un pret acceptabil ? Eventual sa lucreze si dupa ora 18.00
    Detalii masina: C200 CDI, an 2002, 116cp, 165.000km
    Va multumesc anticipat.
    W203 - 2002 - 116cp

  • #2
    salut !
    Cred ca si eu am aceiasi problema , la relanti (mai ales cand e rece motorul )!
    Am fost la "doctor" si una din cauze ar fi intradevar rola .
    Daca ai cumparat rola , cat ai dat pe ea si de unde ai luat-o ?
    Cand gasesti un mecanic care sa schimbe rola , anunta-ma si pe mine !
    mai vorbim! Laur
    BM E 220 CDI 2001

    Comment


    • #3
      Este recomandat sa schimbi si rola, dar nu imperios necesar. O rola intinzatoare are o anumita uzura in timpul mersului si riscati prin griparea ei accidente de gen franare a curelei si automat avarierea ei.
      Acum, cheia cu care se schimba o au putini oameni, poate doar cei cu service-uri mai mari. Si evident la orice service Mercedes au cheia asta.
      http://img524.imageshack.us/img524/8...nsgalleqr3.jpg

      Comment


      • #4
        Pana la rola, eu zic sa va schimbati intai amortizorul rolei si abia apoi rola in sine! Asta ca sa nu dati o caruta de bani aiurea.
        Rola de obicei nu se strica asa usor, mai intai cedeaza amortizorul si abia apoi rola.
        Bafta!
        Still Loving MB

        Comment


        • #5
          Aha. Am inteles. Uite ca la amortizorul asta nu m-am gandit. Bine...nici nu aveam cum pentru ca nu stiam
          Rola costa 123 lei. Ramane sa vad de amortizorul asta si bineinteles sa gasesc un mecanic care sa se uite la ea. Cine stie...poate trebuie schimbat doar amortizorul. Oricum va multumesc.
          W203 - 2002 - 116cp

          Comment


          • #6
            Amortizorul poti sa-l demontezi chiar tu. E simplu, are 2 suruburi. Te uiti sa vezi daca e curs si daca mai are "tarie" in el. Daca merge sa-i misti tija usor inseamna ca nu mai e bun si trebuie schimbat.
            Still Loving MB

            Comment


            • #7
              Originally posted by bbenz View Post
              Pana la rola, eu zic sa va schimbati intai amortizorul rolei si abia apoi rola in sine! Asta ca sa nu dati o caruta de bani aiurea.
              Rola de obicei nu se strica asa usor, mai intai cedeaza amortizorul si abia apoi rola.
              Bafta!
              Corect. Iar daca mecanicul la care ai fost nu stia acest lucru, ferestete sa-i mai dai masina pe mina, cauta un mecanic care are macar notiuni elementare despre Mercedes.
              .. ________ ..
              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
              (Oo\==/oO)
              ..U...............U.
              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

              Comment


              • #8
                Ok. Am sunat la cei de la Casa Auto, Autklass si Augsburg si toti au zis acelasi lucru. La acest model de masina nu se poate schimba doar rola sau doar amortizorul. Ansamblul este cu totul. Nu sunt separate. Cel mai rezonabil ca si pret sunt cei de la Augsburg. Piesa + manopera + TVA = 166 ron. La cele doua reprezentante MB doar rola costa 245 lei fara manopera.
                W203 - 2002 - 116cp

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Alin Gavrila View Post
                  Ok. Am sunat la cei de la Casa Auto, Autklass si Augsburg si toti au zis acelasi lucru. La acest model de masina nu se poate schimba doar rola sau doar amortizorul. Ansamblul este cu totul. Nu sunt separate. Cel mai rezonabil ca si pret sunt cei de la Augsburg. Piesa + manopera + TVA = 166 ron. La cele doua reprezentante MB doar rola costa 245 lei fara manopera.
                  Te-au mintit (cei de la Casa Auto, Autklass si Augsburg)!!!
                  Daca deschizi capota, o sa vezi cu ochii tai ca sunt 2 piese distincte!
                  Banii tai!

                  P.S.Tot ce am scris e din experienta proprie, nu din auzite!
                  Still Loving MB

                  Comment


                  • #10
                    Acum sunt bulversat. M-am uitat cu atentie si sa stii ca nu am vazut altceva in afara de rola. Am incercat sa trag, sa apas dar nu se misca nici una. Exista posibilitatea ca la W203 sa nu fie separat amotizorul de rola? Eu asa am inteles ca W203 nu are amortizor de vibratii. Asa cum am spus vreau sa schimb rola asta pt ca are un tremurat la relantii in special cand motorul este rece si pe langa asta la pornirea si oprirea motorului se aude un scartait. Ar putea sa fie altceva care sa provoace vibratia asta???
                    W203 - 2002 - 116cp

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by jry_062000 View Post
                      salut !
                      Cred ca si eu am aceiasi problema , la relanti (mai ales cand e rece motorul )!
                      Am fost la "doctor" si una din cauze ar fi intradevar rola .
                      Daca ai cumparat rola , cat ai dat pe ea si de unde ai luat-o ?
                      Cand gasesti un mecanic care sa schimbe rola , anunta-ma si pe mine !
                      mai vorbim! Laur
                      coane eu ti-am spus ca te va lasa rola intinzatoare. Ai facut treaba aia cu aditivul? Daca vrei sa schimbi rola intazatoare te astept si nu numai pe tine.
                      Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                      Comment


                      • #12
                        Salut coane N-am facut nicio treaba cu aditivul pentru ca nu stiu. Pana la urma nu stiu nici ce ma lasat, rola sau intinzatorul ? Probabil cel care o sa desfaca smecheria o sa vada. Poti sa-mi dai si un pret pe manopera? Rola cu intinzatorul am cumparat-o deja.
                        W203 - 2002 - 116cp

                        Comment


                        • #13
                          Gata. Am rezolvat-o. Am schimbat rola cu intinzatorul respectiv (este o singura piesa) si rola de la alternator pentru ca era blocata. Operatia a durat aprox 1 ora. Costuri: 125 lei rola cu intinzator; 265 lei rola alternator (cam multisor dar...asta e). Manopera a fost 90 lei pentru ca m-am dus printr-o cunostinta dea cumnatului meu (o chestie mai complicata). Daca nu eram cunostinta am inteles ca ma taxau cu vreo 200 lei. Acum intr-adevar se simte diferenta. Cureau nu mai falfaie si nu se mai aude nici un trepidat aiurea.
                          W203 - 2002 - 116cp

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF