Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme ventilator caldura.Am nevoie de pareri,sugestii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme ventilator caldura.Am nevoie de pareri,sugestii

    De la o vreme ventilatorul meu face crrrr crrrrr(nu stiu cum sa scriu)ideea e ca nu mai functiona cum trebuie.Era cam gripat.De ieri nu mai vrea deloc sa functioneze.Cum ajung la el?Ce ii fac?Un simplu wd40 o face treaba?Multumesc.
    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
    Si o panarama de scuter

  • #2
    Wd 40 lungeste "boala'' . Schimba carbuni , rulmenti (la Ghezaco aprox. 3 lei buc)
    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

    Comment


    • #3
      Originally posted by mezzo View Post
      De la o vreme ventilatorul meu face crrrr crrrrr(nu stiu cum sa scriu)ideea e ca nu mai functiona cum trebuie.Era cam gripat.De ieri nu mai vrea deloc sa functioneze.Cum ajung la el?Ce ii fac?Un simplu wd40 o face treaba?Multumesc.
      Ventilatorul se alfa sub bord in partea dreapta ! Desfaci plansa de sub torpedou (este prinsa in 3 suruburi) si o sa dai de aeroterma ( este protejata de un capac de plastic care este prins intr-un fel de cleme).
      Daca zici ca nu mai porneste e posibil ca axul sa se fi blocat in bucse iar la fortarea cu mana sa inceapa bucsa sa se invarta in lagar ! Daca se intampla acest lucru sa lovesti axul cu un ciocan in partea de jos (o sa observi ca acesta o sa intre ) iar pe urma o sa-l lovesti din partea opusa ca sa urce inapoi ! Faci aceste operatii de 2-3 ori (iar in acest timp sa dai cu wd40) ! Dupa ce reusesti sa deblochezi axul sa incerci sa fixezi bucsa in lagar lovin cu o dalta mica si un ciocan in partile laterale ! Dupa ce ai bucsa fixata si axul liber sa dai cu wd40 si sa canectezi la o baterie (sa repeti operatia de 3-4 ori) !

      Ps: asta e solutia cea mai ieftina
      W202, C180 elegance, 1995

      Comment


      • #4
        Zilele astea de cand tot caraia,ii dadeam cate un pumn in bord si o lua din loc..o sa umblu pe la el sa vad ce zice.
        1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
        2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
        Si o panarama de scuter

        Comment


        • #5
          Ventilatorul se alfa sub bord in partea dreapta ! Desfaci plansa de sub torpedou (este prinsa in 3 suruburi) si o sa dai de aeroterma ( este protejata de un capac de plastic care este prins intr-un fel de cleme).
          Daca zici ca nu mai porneste e posibil ca axul sa se fi blocat in bucse iar la fortarea cu mana sa inceapa bucsa sa se invarta in lagar ! Daca se intampla acest lucru sa lovesti axul cu un ciocan in partea de jos (o sa observi ca acesta o sa intre ) iar pe urma o sa-l lovesti din partea opusa ca sa urce inapoi ! Faci aceste operatii de 2-3 ori (iar in acest timp sa dai cu wd40) ! Dupa ce reusesti sa deblochezi axul sa incerci sa fixezi bucsa in lagar lovin cu o dalta mica si un ciocan in partile laterale ! Dupa ce ai bucsa fixata si axul liber sa dai cu wd40 si sa canectezi la o baterie (sa repeti operatia de 3-4 ori)
          Asta e foarte corect a explicat,pornea cand dadeai cu pumnu pentru ca se bloca intr-un anume loc si la loviturle tale se misca din locul in care se bloca.

          Mananci litere, trunchiezi cuvinte esti a mia oara neglijent in postare.
          Ai warn ! La urmatoarea abatere si editare a mea iei ban !
          Last edited by VLADD; 12-18-2009, 18:01 PM.

          Comment


          • #6
            Am avut si eu cam toate problemele posibile cu ventilatorul de caldura.
            Iarna trecuta scartaia tare cand il porneam si dupa ce mergea un timp isi revenea; l-am dat jos, l-am curatat si s-a rezolvat problema dar dupa cateva luni am avut alta problema. Mergea numa de la pozitia 2 in sus si mai incet ca de obicei si la 4 mergea putin si se oprea brusc dupa care se simtea un miros de ars in masina. L-am desfacut din nou si am constatat ca scotea scantei la peria plus deoarece aceasta se uzase si firul neizolat atingea de un bobinaj. Am izolat firul si a mai mers asa cateva saptamani dupa care a cedat de tot. Problema era ca rotorul era foarte uzat unde culcau periile. Pana la urma am rebobinat rotoru si am schimbat periile si nu am mai avut probleme. Totusi am mai gasit unu la pret bun asa ca acuma am unu de rezerva.

            ca sfat: daca vrei sa schimbi periile sa cumperi perii de electromotor de dacie si nu trebuie sa le ajustezi deloc, doar le tai pe la mijloc si potrivesc perfect; sa ai grija totusi ca nu nu sunt de cea mai buna calitate si firul care iese din ele se rupe usor, deci nu strica putin cositor acolo. Materialul din care sunt facute insa e exact ce trebe. Daca vrei te pot ajuta eu cu un ventilator dar de pe w202 fara clima si din cate stiu nu se potriveste la modelul cu clima. Spor
            Last edited by VLADD; 12-21-2009, 13:20 PM.
            w 202 -c 180 sport an 93

            Comment


            • #7
              Am mers cu ventilatorul in mana la un baiat care repara electromotoare si alte porcarii de gen.I l-am lasat o ora,l-a curatat,a schimbat carbunii si mi l-a dat inapoi.Merge ca nou.Costuri totale: 30 ron si 3 zile bune de inghet.
              1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
              2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
              Si o panarama de scuter

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF