Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Acceleratie "intarziata"

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Acceleratie "intarziata"

    Salut!

    inainte de toate vreau sa va zic ca am rezolvat-o si eu, in sfarsit, cu alarma la SRS, de pe computerul de bord. Am gasit in constanta un srvice care are tester bosch, si m-a rezolvat in 5 min.
    Aviz amatorilor, serviceul este in spate la kaufland(nu stiu numele strazii), pe strada paralela cu lapusneanu, vis-a-vis de o geamgerie intre filimon sarbu si strada bucuresti (undeva pe la mijloc). M-a costat 50 ron.

    Acum am doua noi probleme:

    1. se aude un zgomot similar cu cel pe care il face un plasic prins cu claste de rufe la furca unei biciclete si care se freaca de spitze.... va amintiti voi ca asa faceam cand eram mai pustani sa "sune" mai frumos bicicleta. zgomotul este surd, si vine de undeva din dreptul cotierei, si creste in frecventa pe masura ce masina are viteza mai mare.
    va intreb cam ce ar putea fi, si cum as putea sa scap de el, in caz ca pot face eu ceva.

    2. din cand in cand, destul de rar, se intampla ca, fiind pe modul drive si in stationare, sa apas acceleratia iar masina sa aiba o intarziere de 3-4 secunde pana sa se auda motorul ca se accelereaza si masina sa plece de pe loc..... bineinteles ca eu in dorinta de a pleca de la stop cat mai repede pana cand cei din spatele meu nu apuca sa ma claxoneze, apas mai tare acceleratia iar cand in final incepe sa se tureze motorul, pleaca rapid iar masina se comporta absolut normal. am incercat odata dimineata cand imi facea la fel, si am oprit motorul, am scos cheia, am stat 10 secunde, apoi am repornit masina si a mers super bine dupa manevra asta.
    imi este teama ca asta sa nu fie un semn, de vreo defectine mai grava si vreau sa stiu cam ce ar fi si daca treb sa ma grabesc la service.
    precizez ca asta a inceput sa mi se intample decand a dat frigul afara.
    poate fi din cauza ca am uitat sa trec cutia de viteze de pe "summer" pe "winter"?

    please help me!!!!


    nota: masina de care vorbesc este un mb c200k, benzina, 2001, cutie automata.

  • #2
    Originally posted by copaeg View Post
    Salut!

    inainte de toate vreau sa va zic ca am rezolvat-o si eu, in sfarsit, cu alarma la SRS, de pe computerul de bord. Am gasit in constanta un srvice care are tester bosch, si m-a rezolvat in 5 min.
    Aviz amatorilor, serviceul este in spate la kaufland(nu stiu numele strazii), pe strada paralela cu lapusneanu, vis-a-vis de o geamgerie intre filimon sarbu si strada bucuresti (undeva pe la mijloc). M-a costat 50 ron.

    Acum am doua noi probleme:

    1. se aude un zgomot similar cu cel pe care il face un plasic prins cu claste de rufe la furca unei biciclete si care se freaca de spitze.... va amintiti voi ca asa faceam cand eram mai pustani sa "sune" mai frumos bicicleta. zgomotul este surd, si vine de undeva din dreptul cotierei, si creste in frecventa pe masura ce masina are viteza mai mare.
    va intreb cam ce ar putea fi, si cum as putea sa scap de el, in caz ca pot face eu ceva.

    2. din cand in cand, destul de rar, se intampla ca, fiind pe modul drive si in stationare, sa apas acceleratia iar masina sa aiba o intarziere de 3-4 secunde pana sa se auda motorul ca se accelereaza si masina sa plece de pe loc..... bineinteles ca eu in dorinta de a pleca de la stop cat mai repede pana cand cei din spatele meu nu apuca sa ma claxoneze, apas mai tare acceleratia iar cand in final incepe sa se tureze motorul, pleaca rapid iar masina se comporta absolut normal. am incercat odata dimineata cand imi facea la fel, si am oprit motorul, am scos cheia, am stat 10 secunde, apoi am repornit masina si a mers super bine dupa manevra asta.
    imi este teama ca asta sa nu fie un semn, de vreo defectine mai grava si vreau sa stiu cam ce ar fi si daca treb sa ma grabesc la service.
    precizez ca asta a inceput sa mi se intample decand a dat frigul afara.
    poate fi din cauza ca am uitat sa trec cutia de viteze de pe "summer" pe "winter"?

    please help me!!!!


    nota: masina de care vorbesc este un mb c200k, benzina, 2001, cutie automata.
    1. Am avut odata o problema cu un Audi, cutie manuala, care avea acest zgomot. Dupa o perioada zgomotul s-a accentuat, si pana la urma s-a bushit cutia. Nu stiu exact ce, dar era de la cutie. Acum nu vreau sa te sperii, dar cred ca ar fi bine sa mergi la service sa nu strici ceva mai rau!

    2. Cum adica sa treci cutia de pe summer pe winter? intreb ca am si eu un 180K cutie automata, si n-am auzit de asa ceva?!

    Comment


    • #3
      merci pt faptul ca m-ai pus in garda ... voi trece cu siguranta pe la un service sa vad care e treaba.

      legat de optiunea de summer /winter..... are intr-adevar un butonel in stanga sus pe care este scris s si w. cand il apas mi se schimba in bord modul de lucru al cutiei automate. am inteles si eu de pe la oameni ca de acolo treci pe regim de iarna pt a evita derapajul cauzat de o plecare prea brusca de pe loc atunci cand e ghetus afara.
      sau mai poate fi ceva legat de o protectie a cutiei atunci cand sunt temperaturi joase afara.

      Comment


      • #4
        Nici eu nu am auzit de W si S la cutie viteze.
        Pt. zgomotul de sub cotiera, controleaza cardanul, poate ai prins o sirma sau ceva similar pe cardan, cruce cardan, harding sau flansa cutie-cardan.
        .. ________ ..
        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
        (Oo\==/oO)
        ..U...............U.
        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

        Comment


        • #5
          merci de informatii... m-ai cam bagat in ceata cu termenii aia "cardan" samd, pt ca nu prea ma pricep eu la mecanica decat deloc....
          o sa ma uit pe dedesubt oricum pt ca presupun ca acolo ar trebui sa vad ceva .

          multumesc f mult

          Comment


          • #6
            la mercedes, tractiunea fiind pe spate, miscarea de la motor la roti se transmite printr-un "cardan" care este un ax mai lung.

            Comment


            • #7
              Si daca antifonarea lasa de dorit de la cardan se poate auzi zgomotul.
              http://img524.imageshack.us/img524/8...nsgalleqr3.jpg

              Comment


              • #8
                Si eu am optiunea s/w. In mod winter amplifica controlul ESP si da o libertate mai mare volanului micsorand sensibilitatea (mareste nr de rotiri) , iar treptele de viteza sunt schimbate la un nr de turatii mai mic. De exemplu daca in mod S schimba la 2000 de ture, in mod W undeva la 1600-1700...in rest masina functioneaza la fel. Nu ofera nici o protectie impotriva frigului sau caldurii Toate aceste detalii sunt si in manualul de utilizare. Mai nou...la cele face-lifturi de dupa 2002 au venit cu ingineria C/S (confort sau sport) care este aproape acelasi lucru...in sport schimba treptele undeva la 2200 iar in confort la 1700-1800. De retinut ca aceste functii sunt optionale...deci nu toate cutiile automate dispun de sistemul de drive-style control.

                toate cele bune,

                stelian

                Comment


                • #9
                  E (economic) - S (standard)
                  W (winter) - S (standard für alle normalen Fahrsituationen) unii zic gresit, prin analogie "sommer"
                  C (confort) - S (sport für alle normalen Fahrsituationen), care defapt este exact "standard" asa scrie si la W/S=Standard für alle normalen Fahrsituationen, iar toate celelalte E, W si C fac toate trei acelasi lucru.
                  Last edited by orca; 01-28-2008, 02:27 AM.
                  .. ________ ..
                  o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                  (Oo\==/oO)
                  ..U...............U.
                  Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                  http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                  Comment


                  • #10
                    tine de semantica...germana nu stiu...iar manualul original este in aceasta limba, insa am reusit sa-mi procur un manual in limba romana in care S este definit ca Summer ...in fond si definitiv Summer/Standard este acelasi drac...tot la nr de rotatii unde se realizeaza schimbarea treptei se refera....

                    Comment


                    • #11
                      eu am ceeasi cutie ....in manual scrie clar: S- standard si W- winter (in modul asta pleaca cu a 2-a de pe loc, pt. a evita patinarea pe zapada si gheata) asta-i tot....

                      Comment


                      • #12
                        salut.apropo de ,,zgomot sub cotiera" ,mi sa intamplat si mie,eram in autostrada si m-am speriat ,dar nu era altceva decat protectia aia de aluminiu dintre esapament si caroserie.mb c200k.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF