Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme cutie automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Fara sa fie cu supararea am decis sa cer si o a doua parere,ca la doctor.Aseara am avut ocazia de a pune din nou un tester pe masina.Mi s-a spus ca ar fii sarit tija de la schimbator deoarece desi masina se afla in R,N,D pe tester aparea altceva.Este posibil ca asta sa fie cauza?

    Comment


    • #17
      Verifica cablu.
      Cind te hotarasti te trimit la cineva din Bucuresti si te rezolva sigur.
      Originally posted by BDK View Post
      Fara sa fie cu supararea am decis sa cer si o a doua parere,ca la doctor.Aseara am avut ocazia de a pune din nou un tester pe masina.Mi s-a spus ca ar fii sarit tija de la schimbator deoarece desi masina se afla in R,N,D pe tester aparea altceva.Este posibil ca asta sa fie cauza?

      Comment


      • #18
        Originally posted by Mercedes-cdi View Post
        Verifica cablu.
        Cind te hotarasti te trimit la cineva din Bucuresti si te rezolva sigur.
        Hotarat sunt doar ca vreau sa fie cineva de incredere care se pricepe.Da-mi te rog un numar de contact pe PM.Multumesc

        Comment


        • #19
          Dupa ce am lasat masina sa mearga vreo 20 minute si am masurat nivelul uleiului din cutie cu ajutorul unei sarme am constatat cu stupefactie ca nu se vede nici urma de ulei in cutie.In sensul ca pe sarma introdusa prin joja nu s-au vazut decat usoare urme de ulei.Mentionez ca sarma,care de fapt era o antena de statie emisie-receptie,foarte lunga a fost introdusa aproximativ 1 metru.Ca drept urmare azi am mers la Autoklass si am cumparat 8 litri de ulei ATF 134 cu specificatia 236.14(la pretul de 68 lei/l pentru cine este interesat) si filtrul din cutie si garnitura de la baie de la un alt magazin de piese auto.Urmatoarea intrebare a mea este:unde pot schimba uleiul astfel incat sa golesc complet cutia si sa schimb toti cei 8 litri sau poate imi explica cineva procedura sa realizez singur operatia pentru a nu mai fii nevoit sa mut masina in stare in care este acuma?

          Comment


          • #20
            Va duceti unde v-am dat coordonatele si va rezolva. Daca nu va descurcati,... cum credeti.
            Originally posted by BDK View Post
            Dupa ce am lasat masina sa mearga vreo 20 minute si am masurat nivelul uleiului din cutie cu ajutorul unei sarme am constatat cu stupefactie ca nu se vede nici urma de ulei in cutie.In sensul ca pe sarma introdusa prin joja nu s-au vazut decat usoare urme de ulei.Mentionez ca sarma,care de fapt era o antena de statie emisie-receptie,foarte lunga a fost introdusa aproximativ 1 metru.Ca drept urmare azi am mers la Autoklass si am cumparat 8 litri de ulei ATF 134 cu specificatia 236.14(la pretul de 68 lei/l pentru cine este interesat) si filtrul din cutie si garnitura de la baie de la un alt magazin de piese auto.Urmatoarea intrebare a mea este:unde pot schimba uleiul astfel incat sa golesc complet cutia si sa schimb toti cei 8 litri sau poate imi explica cineva procedura sa realizez singur operatia pentru a nu mai fii nevoit sa mut masina in stare in care este acuma?

            Comment


            • #21
              Originally posted by BDK View Post
              Dupa ce am lasat masina sa mearga vreo 20 minute si am masurat nivelul uleiului din cutie cu ajutorul unei sarme am constatat cu stupefactie ca nu se vede nici urma de ulei in cutie.In sensul ca pe sarma introdusa prin joja nu s-au vazut decat usoare urme de ulei.Mentionez ca sarma,care de fapt era o antena de statie emisie-receptie,foarte lunga a fost introdusa aproximativ 1 metru.Ca drept urmare azi am mers la Autoklass si am cumparat 8 litri de ulei ATF 134 cu specificatia 236.14(la pretul de 68 lei/l pentru cine este interesat) si filtrul din cutie si garnitura de la baie de la un alt magazin de piese auto.Urmatoarea intrebare a mea este:unde pot schimba uleiul astfel incat sa golesc complet cutia si sa schimb toti cei 8 litri sau poate imi explica cineva procedura sa realizez singur operatia pentru a nu mai fii nevoit sa mut masina in stare in care este acuma?
              Ceva de genul asta:
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #22
                Se pare ca s-a rezolvat problema.
                Astazi am schimbat uleiul.Vechiul ulei nu va pot spune in ce stare se afla,oricum era clar ca nu fusese schimbat poate niciodata.Dupa ce am scos uleiul care s-a scurs din baie am schimbat filtru si garnitura.Am desfacut conductele care vin pe cutie,respectiv turul si returul.Am suflat aer pe retur am montat returul la loc si am turnat prin joja 4 litri de ulei nou.Am pornit motorul cu turul scos si a inceput sa mai curga ceva ulei vechi.Cand am vazut ca s-a schimbat culoare am oprit motorul.Am montat turul si am mai bagat si ceilalti 4 litri de ulei.Am facut o tura cu masina si s-a comportat absolut ok.Totusi mai am o problema.Cum verific nivelul uleiului pentru a fii sigur ca este ok,nici peste nivel nici sub?

                Comment


                • #23
                  80 grade

                  Originally posted by BDK View Post
                  Se pare ca s-a rezolvat problema.
                  Astazi am schimbat uleiul.Vechiul ulei nu va pot spune in ce stare se afla,oricum era clar ca nu fusese schimbat poate niciodata.Dupa ce am scos uleiul care s-a scurs din baie am schimbat filtru si garnitura.Am desfacut conductele care vin pe cutie,respectiv turul si returul.Am suflat aer pe retur am montat returul la loc si am turnat prin joja 4 litri de ulei nou.Am pornit motorul cu turul scos si a inceput sa mai curga ceva ulei vechi.Cand am vazut ca s-a schimbat culoare am oprit motorul.Am montat turul si am mai bagat si ceilalti 4 litri de ulei.Am facut o tura cu masina si s-a comportat absolut ok.Totusi mai am o problema.Cum verific nivelul uleiului pentru a fii sigur ca este ok,nici peste nivel nici sub?
                  Felicitari!

                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #24
                    Numai la reprezentanta gasesti din cate stiu,poate e cineva care s-a '''mecanizat''prin Germania si are joja ,daca nu ti-am zis solutia.

                    Comment


                    • #25
                      Ai scapat mai ieftin decit se putea.
                      Originally posted by BDK View Post
                      Se pare ca s-a rezolvat problema.
                      Astazi am schimbat uleiul.Vechiul ulei nu va pot spune in ce stare se afla,oricum era clar ca nu fusese schimbat poate niciodata.Dupa ce am scos uleiul care s-a scurs din baie am schimbat filtru si garnitura.Am desfacut conductele care vin pe cutie,respectiv turul si returul.Am suflat aer pe retur am montat returul la loc si am turnat prin joja 4 litri de ulei nou.Am pornit motorul cu turul scos si a inceput sa mai curga ceva ulei vechi.Cand am vazut ca s-a schimbat culoare am oprit motorul.Am montat turul si am mai bagat si ceilalti 4 litri de ulei.Am facut o tura cu masina si s-a comportat absolut ok.Totusi mai am o problema.Cum verific nivelul uleiului pentru a fii sigur ca este ok,nici peste nivel nici sub?

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                        Ai scapat mai ieftin decit se putea.
                        Doamne-ajuta.Sper sa fie singura problema mai grava si sa-nceapa sa-mi placa masina ca nici n-am apucat sa ma acomodez cu ea

                        Comment


                        • #27
                          De placut n-are ce sa nu-ti placa la ea,atata doar sa nu mai ai probleme la ea.Sa ai parte de ea.

                          Comment


                          • #28
                            Din nefericire revin cu problema mea.Ieri a reinceput sa-mi faca probleme cutia.Acum 2 luni va spuneam despre problema cutiei mele si cum s-a rezolvat doar cu schimbul uleiului si filtrului insa se pare ca nu a fost de ajuns.De data aceasta problema difera putin in sensul ca:se aude un suierat in cutie inainte sa intre in avarie;daca las masina cu motorul oprit 2-3 minute si o repornesc pleaca de pe loc fara nici o problema si nu smuceste deloc(comparativ cu data trecuta cand smucea foarte tare si nu schimba treapta 2);avaria apare dupa aproximativ 2-3 km timp in care masina schimba perfect si doar incetinirea face ca masina sa nu mai plece si sa nu mai schimbe vitezele.Sincer nu mai stiu ce sa-i fac.Am verificat uleiul cu o joja improvizata de mine si ulei are in cutie insa nu stiu daca deajuns.Cand am facut schimbul am cumparat 8 litri pe care i-am bagat pe toti in cutie in 2 etape.Primi 4 litri dupa schimbarea filtrului si montarea baii la loc si urmatorii 4 litri dupa ce am scos si uleiul din convertizor.Acum chiar nu pot preciza cat ulei a ramas in cutie.Oare sa nu fie de ajuns ulei?Sa mai cumpar un litru si sa mai completez?

                            Comment


                            • #29
                              Buna seara, daca nu vei pune un STAR pe masina sa vezi ce cod de defectiune scrie , te vei chinui pana la adanci batraneti cu masina si vei scote bani multi din buzunar.
                              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                              TEL 0722623721.

                              Comment


                              • #30
                                Da. Nu strica sa mai bagi ulei. Dar mergi la cineva in tema. Deasemea trebuie sa o vezi pe tester. Vezi ce recomanda si colegii..... tester..... tester. Fara tester nu ai de unde sa stii ce trebuie sa repari. Mergi pe bijbiite.
                                Originally posted by BDK View Post
                                Din nefericire revin cu problema mea.Ieri a reinceput sa-mi faca probleme cutia.Acum 2 luni va spuneam despre problema cutiei mele si cum s-a rezolvat doar cu schimbul uleiului si filtrului insa se pare ca nu a fost de ajuns.De data aceasta problema difera putin in sensul ca:se aude un suierat in cutie inainte sa intre in avarie;daca las masina cu motorul oprit 2-3 minute si o repornesc pleaca de pe loc fara nici o problema si nu smuceste deloc(comparativ cu data trecuta cand smucea foarte tare si nu schimba treapta 2);avaria apare dupa aproximativ 2-3 km timp in care masina schimba perfect si doar incetinirea face ca masina sa nu mai plece si sa nu mai schimbe vitezele.Sincer nu mai stiu ce sa-i fac.Am verificat uleiul cu o joja improvizata de mine si ulei are in cutie insa nu stiu daca deajuns.Cand am facut schimbul am cumparat 8 litri pe care i-am bagat pe toti in cutie in 2 etape.Primi 4 litri dupa schimbarea filtrului si montarea baii la loc si urmatorii 4 litri dupa ce am scos si uleiul din convertizor.Acum chiar nu pot preciza cat ulei a ramas in cutie.Oare sa nu fie de ajuns ulei?Sa mai cumpar un litru si sa mai completez?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF