Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme cutie automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cutie automata

    Azi dimineata am plecat linistit spre servici cu masina.Dupa aproximativ 2-3km am simtit ca masina nu mai schimba cum trebuie,turandu-se parca in gol si intr-un final la primul semafor refuzand sa mai plece de pe loc.Am oprit motorul,l-am repornit am schimbat P-R-N-D si nimic nu mergea nici inainte nici inapoi.Am reoprit-o am lasat-o aproximativ 1 minut dupa care am repornit-o.Am dat pe D si s-a pus in miscare.Dar nu pentru mult timp si nemaischimband viteza 1.Intr-un final am dus-o in garaj.S-a mai lovit cineva de o problema asemanatoare?Nu stiu de unde sa incep?Poate fii din cauza uleiului,sa fie sub nivel sau sa necesite schimbat?Mentionez ca nu se vad scurgeri pe dedesupt.Multumesc anticipat

  • #2
    Originally posted by BDK View Post
    Azi dimineata am plecat linistit spre servici cu masina.Dupa aproximativ 2-3km am simtit ca masina nu mai schimba cum trebuie,turandu-se parca in gol si intr-un final la primul semafor refuzand sa mai plece de pe loc.Am oprit motorul,l-am repornit am schimbat P-R-N-D si nimic nu mergea nici inainte nici inapoi.Am reoprit-o am lasat-o aproximativ 1 minut dupa care am repornit-o.Am dat pe D si s-a pus in miscare.Dar nu pentru mult timp si nemaischimband viteza 1.Intr-un final am dus-o in garaj.S-a mai lovit cineva de o problema asemanatoare?Nu stiu de unde sa incep?Poate fii din cauza uleiului,sa fie sub nivel sau sa necesite schimbat?Mentionez ca nu se vad scurgeri pe dedesupt.Multumesc anticipat
    Salut, daca vrei un sfat, pune si tu cateva detalii despre masina ta (ex: tipul, an fabricarie , motorizare, de cand o ai , etc).Toate cele bune.
    Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

    Comment


    • #3
      Cea mai discutata si mai des inatlnita problema este uleiul si filtrul care trebuie sa le schimbi,daca tot asa face o pui pe un tester si vezi ce erori iti da.

      Comment


      • #4
        Pune si seria de sasiu si eventual fa-i o diagnoza ca sa ne spui si ce coduri de eroare iti apar.
        Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

        Comment


        • #5
          Masina in cauza este un W203 C 200 CDI din 2003.Imi cer scuze daca aduc in discutie un subiect deja discutat si paradiscutat dar sunt la primul meu Mercedes,nu am cunostinte despre problemele frecvente ale marcii si nici cunostinte care sa se priceapa la reparatii ale marcii.Mi-e frica sa las pe oricine sa umble sa dea cutia jos eventual sa mai incerce sa ma si pacaleasca inventand diverse defecte si costuri exorbitante.Precizez ca am luat legatura cu fostul proprietar si l-am intrebat daca a mai avut ceva probleme cu cutia.Mi-a spus ca a schimbat uleiul la 130k la reprezentanta,masina avand in prezent 160k.Inca n-am putut sa-i fac o diagnoza fiindu-mi necesar cineva dispus sa se deplaseze unde am masina pentru ca nu vreau sa o mai misc sa nu agravez ceva

          Comment


          • #6
            Test

            Originally posted by BDK View Post
            Masina in cauza este un W203 C 200 CDI din 2003.Imi cer scuze daca aduc in discutie un subiect deja discutat si paradiscutat dar sunt la primul meu Mercedes,nu am cunostinte despre problemele frecvente ale marcii si nici cunostinte care sa se priceapa la reparatii ale marcii.Mi-e frica sa las pe oricine sa umble sa dea cutia jos eventual sa mai incerce sa ma si pacaleasca inventand diverse defecte si costuri exorbitante.Precizez ca am luat legatura cu fostul proprietar si l-am intrebat daca a mai avut ceva probleme cu cutia.Mi-a spus ca a schimbat uleiul la 130k la reprezentanta,masina avand in prezent 160k.Inca n-am putut sa-i fac o diagnoza fiindu-mi necesar cineva dispus sa se deplaseze unde am masina pentru ca nu vreau sa o mai misc sa nu agravez ceva
            Unde stai in Bucuresti?
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Atata timp cat ai ulei in cutie nu se agraveaza nimic ca mai mergi cu ea pana la un mecanic ,deci stai linistit,dar iti recomand sa faci asta cat mai repede si sa nu mai efectuezi multe drumuri cu ea in halu asta de avarie.

              Comment


              • #8
                Originally posted by cl600 View Post
                Unde stai in Bucuresti?
                Masina se afla in zona Giulesti,dupa stadionul Rapid,la garaj.

                Comment


                • #9
                  Din ce povestesti, prin faptul ca nu trece de viteza 1, cutia a intrat in modul "avarie". Adica senzorii au detectat o problema iar pentru a evita o defectiune mai mare nu schimba in viteze superioare unde pinioanele se distrug daca spre exemplu ai ramas fara ulei

                  Comment


                  • #10
                    Se rezolva. Baietii de pe forum deja v-au contactat, banuiesc.
                    Daca in trei saptamini nui dati de cap/ reveniti si va ajut cu un telefon.
                    Sper s-o rezolvati repede.
                    Originally posted by BDK View Post
                    Azi dimineata am plecat linistit spre servici cu masina.Dupa aproximativ 2-3km am simtit ca masina nu mai schimba cum trebuie,turandu-se parca in gol si intr-un final la primul semafor refuzand sa mai plece de pe loc.Am oprit motorul,l-am repornit am schimbat P-R-N-D si nimic nu mergea nici inainte nici inapoi.Am reoprit-o am lasat-o aproximativ 1 minut dupa care am repornit-o.Am dat pe D si s-a pus in miscare.Dar nu pentru mult timp si nemaischimband viteza 1.Intr-un final am dus-o in garaj.S-a mai lovit cineva de o problema asemanatoare?Nu stiu de unde sa incep?Poate fii din cauza uleiului,sa fie sub nivel sau sa necesite schimbat?Mentionez ca nu se vad scurgeri pe dedesupt.Multumesc anticipat

                    Comment


                    • #11
                      Am pus masina pe tester,multumita user-ului Cl600,si mi-a spus ca imi patineaza cutia.Nu apar nici un fel de erori,probleme electronice.

                      Comment


                      • #12
                        Salut.
                        Scuze ca ma bag in seama,nu prea inteleg diagnosticul care ti l-a dat.Ce inseamna ca iti patineaza cutia.Din cate am inteles ai cutie automata,nu?

                        Comment


                        • #13
                          Slipping...

                          Originally posted by aliuta88 View Post
                          Salut.
                          Scuze ca ma bag in seama,nu prea inteleg diagnosticul care ti l-a dat.Ce inseamna ca iti patineaza cutia.Din cate am inteles ai cutie automata,nu?
                          Pai, atunci am sa incerc sa iti explic in engleza:

                          P220A The speed comparison of Y3/6N2 to Y3/6n3 is implausible
                          P2500 The transmission has an impermissible transmission ratio
                          P2502 The gear is implausible or the transimission is slipping

                          Dupa stergerea erorilor, actuarea si monitorizarea valvelor si a senzorilor de turatie (Y3/6N2, Y3/6n3 ) am facut o tura scurta prin parcare si a ramas doar:

                          P2502 The gear is implausible or the transimission is slipping

                          S-a recomandat verificarea nivelului uleiului din cutie, verificarea filtrului si numai daca uleiul e OK, repararea cutiei.
                          Last edited by cl600; 12-02-2009, 18:25 PM.
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #14
                            Faptul ca l-ati indrumat sa schimbe uleiul si filtru este un lucru bun.
                            Dar...
                            Pina sa se recurga la demontarea cutiei, mai sint ceva etape si verificari de parcurs.
                            Reparatia cutiei este o operatie extrem de costisitoare si nu se face oricum.
                            Pe ESM ati intrat? Acolo ce da?
                            Daca sinteti amabil ne-ar fi fost de folos tuturor daca ne-ati fi prezentat dupa o resetare in prealabil la cele trei module CDI, ESM, ETC si dupa repunerea testerului pentru a doua oara, dupa un drive test de 5-10km, afisarea DTCs la CDI/ESM/ETC/ESP.

                            Fiindca altfel se va merge la plezneala cu reparatia inclusiv inlocuirea unor piese.
                            Originally posted by cl600 View Post
                            Pai, atunci am sa incerc sa iti explic in engleza:

                            P220A The speed comparison of Y3/6N2 to Y3/6n3 is implausible
                            P2500 The transmission has an impermissible transmission ratio
                            P2502 The gear is implausible or the transimission is slipping

                            Dupa stergerea erorilor, actuarea si monitorizarea valvelor si a senzorilor de turatie (Y3/6N2, Y3/6n3 ) am facut o tura scurta prin parcare si a ramas doar:

                            P2502 The gear is implausible or the transimission is slipping

                            S-a recomandat verificarea nivelului uleiului din cutie, verificarea filtrului si numai daca uleiul e OK, repararea cutiei.
                            Last edited by Mercedes-cdi; 12-02-2009, 19:35 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Esm

                              Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                              Faptul ca l-ati indrumat sa schimbe uleiul si filtru este un lucru bun.
                              Dar...
                              Pina sa se recurga la demontarea cutiei, mai sint ceva etape si verificari de parcurs.
                              Reparatia cutiei este o operatie extrem de costisitoare si nu se face oricum.
                              Pe ESM ati intrat? Acolo ce da?
                              Daca sinteti amabil ne-ar fi fost de folos tuturor daca ne-ati fi prezentat dupa o resetare in prealabil la cele trei module CDI, ESM, ETC si dupa repunerea testerului pentru a doua oara, dupa un drive test de 5-10km, afisarea DTCs la CDI/ESM/ETC/ESP.

                              Fiindca altfel se va merge la plezneala cu reparatia inclusiv inlocuirea unor piese.
                              Dupa stergerea erorilor, actuarea si monitorizarea valvelor si a senzorilor de turatie (Y3/6N2, Y3/6n3 ) am facut o tura scurta prin parcare si a ramas doar:

                              P2502 The gear is implausible or the transimission is slipping
                              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                              www.mbretrofit.ro

                              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF