Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema acceleratie W203

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema acceleratie W203

    Salut.
    Am o problema care m-a nedumerit. Aseara, in timpul unei depasiri, motorul masinii mele nu a mai vrut nici in ruptul capului sa se tureze mai mult de 3000 de ture. Mentionez ca pana in 3000 de ture se comporta normal, nu scotea fum. Am oprit motorul timp de 15 minute si, miraculos, si-a revenit.
    S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?
    Masina este un C 200 CDI, W203, din 2004.

  • #2
    Atunci cand motorul nu se tureaza mai mult de 3000 rpm inseamna ca acesta a intrat in mod de avarie , a depistat o defectiune si atunci limiteaza turatia pentru protectia sa.Mergi la un tester ca sa afli mai multe despre eroarea pe care a inregistrat-o.De exemplu la fel se intampla si atunci cand se defecteaza debitmetrul si nu mai inregistreaza.Ca o proba ca sa vezi daca este asta deconecteaza mufa de la debitmetru ca sa vezi daca se tureaza peste 3000 de ture.Explicatia pentru faptul ca dupa ce ai oprit-o a mers normal este aceea ca atunci cand opresti motorul si il pornesti iar este ca un reset pentru calculator.

    Comment


    • #3
      Schimba debitmetrul de aer si nu o sa mai probleme.

      Comment


      • #4
        Multumesc tuturor pentru sfaturi. Saptamana viitoare ma duc sa o pun pe un tester. O sa va tin la curent cu rezultatul.

        Comment


        • #5
          Salut!Am patit si io la fel.Am fost cu ea la mecanic, iar testeru imi dadea eroare la debitmetru.L-am gasit la 430 RON, original mercedes, dar numai partea electronica cu senzor, fara carcasa si filtru aer.Precizez ca am tot C 200 CDI, W203, din 2001.

          Comment


          • #6
            verifica toate furtunele! am patit si eu la fel...era scos furtunul de la reglaj faruri...si intra turbina in protectie...! succes.

            Comment


            • #7
              Originally posted by cosminstoian View Post
              verifica toate furtunele...
              A se citi toate: "furtunele de vacum", cu majuscula si regulament citit .

              Se poate sa fie si asta o cauza dar ma indoiesc. Cand e din cauza unei scapari la instalatia de vacum se accelereaza in hopuri. Nu merge normal nici sub 3000 de ture si nici peste.
              Probabil ca e in avarie din computer. A sesizat ori ceea ce zic colegii ori altceva.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #8
                Eu cu problema asta am cumparat masina un c 200 cdi 2001.Am fost la un prieten si am pus-o pe un tester.A dat ca defect debimetrul de aer,l-am schimbat si a mers perfect.Cred ca ai aceeasi problema

                Comment


                • #9
                  Debitmetrul este sigur la faza asta
                  Aceeasi problema am avut-o si eu si la tester la fel a zis ca e debitmetrul
                  La inceput facea asa intermitent, dar dupa 2 zile nici in ruptul capului nu a mai vrut sa treaca de 3000 de ture
                  Schimbat si se rezolva sigur

                  Comment


                  • #10
                    Aceasi problema am patit-o si eu de vreo 2-3 ori la masina mea,tot mercedes w203 an 2004 dar in timpul mersului i-am luat contactul si l-am pus la loc si si-a revenit.Mi-a mai spus cineva ca ar fiposibil sa fie un senzor.
                    Mercedes W203 C200 an 2004.TM19ARY

                    Comment


                    • #11
                      S-a schimbat debitmetrul. Problema a fost rezolvata.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF