Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ce sa fie?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce sa fie?!

    Buna! E vorba despre un w202, diesel, din 94. Acum o saptamana mi s-a aprins martorul pentru antighel in bord. Nu statea aprins, ci se activa din cand in cand, in mers. Am completat cu antigel; uin litru. O saptamana nu s-a aprins. Aseara, iar... in tot timpul asta, m-am uitat atent daca se scurge pe undeva. Nu, totul e uscat. Azi am mai pus 1.5 litri (e drept ca am scapat putin peste nivel ). Temperatura apei nu creste, ci ramane intre 80 si urmatoarea linie; nu se aud zgomote ciudate, nu gasesc urme de antigel...
    Ce sa fie?!

  • #2
    Urmareste atent nivelul de ulei pe joja,si calitatea lui...ocheste gaura de sub pompa de apa pe unde poate pierde antigHelul...daca nici acolo nimic,e garnitura sau chiuloasa,cit despre zgomote-nu ai ce sa auzi...ah-uitasem vezi pe la picioare sa nu curga radiatorul de incalzire...

    Comment


    • #3
      Ud in stanga

      Intre timp m-am uitat impreuna cu un prieten si ni s-a parut ca ar fi ud scututl in partea stanga. Sa inteleg ca e acea gaura, despre care spui si tu, de sub pompa de apa. In cazul asta, ce ar trebui sa fac?
      Oricum, nu inteleg unde se duce atat lichid, caci scutul abia daca e umed, iar sub masina nu gasesc ud.
      Eu stiam ca daca e garnitura sau daca e chiuloasa, creste inclusiv temperatura. Am verificat ambele pedaliere si e uscat. Am avut problema asta (cu radiatorul de bord) anul trecut .

      Comment


      • #4
        Daca e gaurica pompei de apa,te scarpini de o pompa noua....Daca intelegeai,nu mai intrebai,deci nu intelegi si ca urmare ai intrebat....Deci daca vi se pare,asta e altceva,exista oftalmologi...Daca va uitati si trageti o concluzie,postati si primiti ceva raspunsuri.Altfel spus moka primesti indicatii,dar nu consultanta si lectii de mecanica.De nu puteti localiza pierderea,chemati pe unul ce poate,daca nu exista pierdere-ori pui ca ursu antigHEL ieftin,ori platesti pe careva sa dea jos si sa vada unde se ascunde antigHELUL....

        Comment


        • #5
          Originally posted by DMIHNEA View Post
          Daca e gaurica pompei de apa,te scarpini de o pompa noua....Daca intelegeai,nu mai intrebai,deci nu intelegi si ca urmare ai intrebat....Deci daca vi se pare,asta e altceva,exista oftalmologi...Daca va uitati si trageti o concluzie,postati si primiti ceva raspunsuri.Altfel spus moka primesti indicatii,dar nu consultanta si lectii de mecanica.De nu puteti localiza pierderea,chemati pe unul ce poate,daca nu exista pierdere-ori pui ca ursu antigHEL ieftin,ori platesti pe careva sa dea jos si sa vada unde se ascunde antigHELUL....
          OK, multumesc DMIHNEA Openminded.

          Pentru cine, vrea sa ajute: era nivelul la ulei scazut si am completat pana la normal. Am sa urmaresc in continuare.
          Daca aveam mai aproape de acest forum mesteri priceputi (le-am bagat bani in buzunare unora cu nechibzuita ), nu intrebam, ci mergeam direct la ei. Daca nu e locul aici sa ma dumiresc, sa mi se spuna si merg in alte parti. Multumesc!

          Comment


          • #6
            Sal, ati face presiune an instalatie (furtunele se antaresc asa de mult ancat nu le poti apasa) verifica asta si dami un tel 0723.387.996

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF