Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Nu mai porneste!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu mai porneste!

    W202 C220 CDI din '99 nu mai porneste.Am studiat forumul si toata lumea ar spune sa o duc la un nene cu STAR Diag.Asa am si facut,mi-a aratat niste valori la injectoare,la injectorul 3 o valoare care nu era normala.Am schimbat injectoarele,trece ziua,vine noaptea,dimineata masina iar nu porneste,abia dupa 6 chei porneste.Vreau si eu o parere despre ce ar putea fi sau macar un nenea meserias in zona Galati-Braila!Va multumesc si va salut!
    1989 Wartburg 353 <50 CP
    1995 Ford Mondeo 1.6i 90 CP
    1999 MB W202 C220 CDI 125 CP
    2002 VW Bora 1.9 TDI 116 CP

  • #2
    Originally posted by snail View Post
    W202 C220 CDI din '99 nu mai porneste.Am studiat forumul si toata lumea ar spune sa o duc la un nene cu STAR Diag.Asa am si facut,mi-a aratat niste valori la injectoare,la injectorul 3 o valoare care nu era normala.Am schimbat injectoarele,trece ziua,vine noaptea,dimineata masina iar nu porneste,abia dupa 6 chei porneste.Vreau si eu o parere despre ce ar putea fi sau macar un nenea meserias in zona Galati-Braila!Va multumesc si va salut!
    Am aceasi problema, eu am identificat shut-off valve ca si problema, avand scurgeri de carburant aici.
    Incearca sa vezi daca ai aer in instalatia de alimentare.

    Comment


    • #3
      Supapa de retur pe pompa de inalte,sau pompa daca injectoarele sunt bune.Verifica si oringurile de la cuplaje conducte pompa si rampa.

      Comment


      • #4
        Stardiag este foarte bun. Insa se pare ca mesterul tau a trecut pe linga defect.
        Ai bagat injectoare Noi? sau tot vechi? daca bagi injectoare vechi sau daca ai deja pe masina injectoare cu valori diferite le poti corecta din setarile din tester si atunci motorul va functiona mult mai bine. Insa de multe ori poti ignora diferenta acestor valori daca nu este prea mare peste toleranta admisa.

        Mai degraba sa-ti verifice pe tester presiunea la care deschid injectoarele in timp ce dai la electromotor, inclusiv starea valvei.
        Omul tau cu tester are in meniu obtiunea test injectoare sau test valve. Intra acolo si vede care este treaba. Chestia asta se poate vedea si pe alte testere.
        Desigur, exista meseriasi care pot depista defectul asta chiar si fara tester, Insa se munceste de 10 ori mai mult decit cu tester.
        Originally posted by snail View Post
        W202 C220 CDI din '99 nu mai porneste.Am studiat forumul si toata lumea ar spune sa o duc la un nene cu STAR Diag.Asa am si facut,mi-a aratat niste valori la injectoare,la injectorul 3 o valoare care nu era normala.Am schimbat injectoarele,trece ziua,vine noaptea,dimineata masina iar nu porneste,abia dupa 6 chei porneste.Vreau si eu o parere despre ce ar putea fi sau macar un nenea meserias in zona Galati-Braila!Va multumesc si va salut!

        Comment


        • #5
          Imi cer scuze ca nu am dat un raspuns mai repede,probleme cu PC-ul.In legatura cu masina,porneste,merge bine,dar afara e cald,astept sa vina frigul sa vad iar simptome.Injectoarele sunt reconditionate de un nene din Iasi,care se ocupa cu asa ceva.Am schimbat oringurile de la cuplaje la sugestia mecanicului si filtrul de motorina.Nu stiu ce sa va zic mai mult...sunt si eu in asteptare.Cred ca a verificat si presiunea la care deschid injectoarele si sper sa nu vorbesc aiurea,cred ca era ceva in jur de 400 de bari,daca gresesc,scuze.Va salut si multumesc pentru raspunsuri!
          1989 Wartburg 353 <50 CP
          1995 Ford Mondeo 1.6i 90 CP
          1999 MB W202 C220 CDI 125 CP
          2002 VW Bora 1.9 TDI 116 CP

          Comment


          • #6
            Probleme pornire C220 CDI

            Originally posted by snail View Post
            W202 C220 CDI din '99 nu mai porneste.Am studiat forumul si toata lumea ar spune sa o duc la un nene cu STAR Diag.Asa am si facut,mi-a aratat niste valori la injectoare,la injectorul 3 o valoare care nu era normala.Am schimbat injectoarele,trece ziua,vine noaptea,dimineata masina iar nu porneste,abia dupa 6 chei porneste.Vreau si eu o parere despre ce ar putea fi sau macar un nenea meserias in zona Galati-Braila!Va multumesc si va salut!
            De obicei mercedesul CDI care porneste greu are probleme cu injectoarele ,DAR nu mereu ....de cele mai multe ori trage aer si se dezamorseaza .

            Comment


            • #7
              De regula dupa reconditionarea injectoarelor se seteaza injectorele in calculatorul motorului. Unele sint cu valori 1, 2, 3. Dupa tipul de reparatie. Valorile astea au influenta asupra timpilor de deschidere la injectoare. Deci daca nu se introduc, viata injectoarelor va fi destul de scurta.
              Toata treaba asta depinde de tipul de Calculator CDI fiindca nu la toate se face treaba asta, la unele nici nu este nevoie. Acum depide ce serie ai la calculator.
              Dar ca sa fi fost mai sigur le bagai noi ST marca Bosch si 300.000km nu mai aveai treaba. Si nici nu aveai nevoie de tester sai fi bagat vreo setare anume pentru injectoare.
              Originally posted by snail View Post
              Imi cer scuze ca nu am dat un raspuns mai repede,probleme cu PC-ul.In legatura cu masina,porneste,merge bine,dar afara e cald,astept sa vina frigul sa vad iar simptome.Injectoarele sunt reconditionate de un nene din Iasi,care se ocupa cu asa ceva.Am schimbat oringurile de la cuplaje la sugestia mecanicului si filtrul de motorina.Nu stiu ce sa va zic mai mult...sunt si eu in asteptare.Cred ca a verificat si presiunea la care deschid injectoarele si sper sa nu vorbesc aiurea,cred ca era ceva in jur de 400 de bari,daca gresesc,scuze.Va salut si multumesc pentru raspunsuri!

              Comment


              • #8
                Ca o sugestie, mai incearca sa te uiti la senzorul din capatul de la rampa de inalta presiune. Din cauza calitatii combutibilului se manaca oringul de cauciuc din varful senzorului

                Comment


                • #9
                  Eu am patit la fel. Cand era cald afara pornea la fix. Cand s-a facut rece nu mai pornea decat la a 5-6 cheie. Am verificat bujiile incandescente si am descoperit ca 3 erau duse. Am schimbat bujii si acum porneste la sfert de cheie. Sfatul meu este sa verifici cu un aparat de masura (multimeter) bujiile.

                  Comment


                  • #10
                    La temperaturile pe care le avem in Romania, iarna, treaba este foarte putin relevanta, cu bujiile incandescente.
                    Daca mai adaugi inca 4 secunde concomitend la o pornire normala (adica dai maxim 8 secunde la demaror fara inrerupere) vei vedea ca motorul iti porneste la CDI si cu 4 buji arse. Iti spun asta din propia experienta.
                    Pina la -2 grade pornesti fara probleme, insa la temperaturi mai coborite nu mai garantez. Diferenta este ca trebuie sa ti mai mult la automat. Iar bateria daca nu este de calitate va murii repede. Iar supra solicitarea electromotorului va duce la imbatrinirea lui. Deci in final, nui rau sa ai 4 bujii bune.

                    Dar se pare colegul nostru a rezolvat problema fiindca nu-si mai face prezenta.
                    Originally posted by claudiu73 View Post
                    Eu am patit la fel. Cand era cald afara pornea la fix. Cand s-a facut rece nu mai pornea decat la a 5-6 cheie. Am verificat bujiile incandescente si am descoperit ca 3 erau duse. Am schimbat bujii si acum porneste la sfert de cheie. Sfatul meu este sa verifici cu un aparat de masura (multimeter) bujiile.

                    Comment


                    • #11
                      Nu stiu daca e rezolvata sau nu problema...dupa cum am precizat in ultimul post astept sa se raceasca afara sa vad daca mai face aceleasi figuri,deocamdata nu scade temperatura sub 4 grade.Multumesc.
                      1989 Wartburg 353 <50 CP
                      1995 Ford Mondeo 1.6i 90 CP
                      1999 MB W202 C220 CDI 125 CP
                      2002 VW Bora 1.9 TDI 116 CP

                      Comment


                      • #12
                        Mai ai rabdare pina pe 10 ianuarie.
                        Ce sai faci/ acum mai nou avem si fenomenul de efect de sera si trebuie sa ne obijnuim.
                        Originally posted by snail View Post
                        Nu stiu daca e rezolvata sau nu problema...dupa cum am precizat in ultimul post astept sa se raceasca afara sa vad daca mai face aceleasi figuri,deocamdata nu scade temperatura sub 4 grade.Multumesc.

                        Comment


                        • #13
                          [QUOTE=snail;100889]Nu stiu daca e rezolvata sau nu problema...dupa cum am precizat in ultimul post astept sa se raceasca afara sa vad daca mai face acele
                          asi figuri,deocamdata nu scade temperatura sub 4 grade.Multumesc

                          Daca o sa-ti mai faca o sa-ti pun o poza sa vezi ce releu trebuie sa-i schimbi,te costa doar 20 de lei si te scapi de problema,m-am lovit si eu de ea saptamana trecuta,nu mi-a facut niciodata aceasta problema pana acum cateva zile,nu-mi venea sa cred ca mi-a pornit la a-3-a cheie si adin acel releu era problema.Ma bucur ca a fost doar aia si nu costa mult,inca nu l-am schimbat pana nu ma lasa de tot dar il am de rezerva pe cel nou ca nu-mi face tot timpu,defapt nu mi-a facut decat acum o saptamana pentru prima data si de atunci porneste.

                          Comment


                          • #14
                            Revin (daca mai conteaza pentru cineva) :la 2 grade dimineata masina porneste la prima cheie.Deci una din remedierile de mai sus a fost buna,acum nu stiu care.
                            1989 Wartburg 353 <50 CP
                            1995 Ford Mondeo 1.6i 90 CP
                            1999 MB W202 C220 CDI 125 CP
                            2002 VW Bora 1.9 TDI 116 CP

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by dannny2003 View Post
                              De obicei mercedesul CDI care porneste greu are probleme cu injectoarele ,DAR nu mereu ....de cele mai multe ori trage aer si se dezamorseaza .
                              O problema destul de des intalnita este si defectarea pompei de inalta presiune. Exista kit de reparatie pentru pompa. Uneori merge cu kitul de reparatie, alteori trebuie schimbata pompa.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF