Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pompa vacum C200/1995

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pompa vacum C200/1995

    Salut! De cateva zile , pompa de vacum care se gaseste in portbagaj in partea dreapta pe aripa sub capitonajul portbagajului, porneste foarte des, de fiecare data cand pun frana ( o data sau de 2 ori) apoi cand accelerez pt pornire . Am c200 cutie automata...Cand stau pe loc nu porneste.
    Cand totul functiona bine o auzeam pornind doar dupa ce porneam motorul -o data, cand deschideam usile sau le inchideam din telecomanda sau buton si cand comutam clima sau incalzirea( actionand clapeta de aer din bord).
    Cred ca s-ar putea arde motorasul pompei.
    Nu stiu cum sa verific daca trage aer fals pe la vreun furtun/sau mufa, e ceva electric sau altceva. Cine ma poate ajuta cu vreun sfat?
    Multumesc celor ce se vor stradui sa ma ajute
    Dan- Timisoara

  • #2
    Pentru inceput poti incepe cu niste chestii simple:
    1. Din motoras pleaca 3 furtunase de vacuum (nu mai sunt sigur, dar parca 3 erau)
    2. Le scoti pe rand si suflii-tragi aer pe ele
    Unul merge la usi, unul la portbagaj si unul la usita de la rezervor parca sau la tine poate mai merg si in alta parte. Oricum daca suflii/ tragi aer pe ele, trebuie sa actioneze unul dintre aceste dispozitive. Daca s-au incuiat usile (si ai grija sa nu lasi cheile prin masina) si inca mai poti sufla aer, inseamna ca pe acest traseu este o problema, daca nu, treci mai departe. Cand ai gasit traseul defect, mergi pe el, de la legatura la legatura, pana gasesti problema. Pentru inceput verifica-l pe cel de la usita rezervorului. Bafta

    Comment


    • #3
      Am un C220 D din '95 si am o problema similara. Cand pornesc motorul se aude motorasul de la pompa de vacuum. Am observat ca se opreste atunci cand pornesc clima, daca aveti idee de ce se intampla acest lucru va rog sa-mi spuneti si mie. Am uitat sa mentionez ca se aude un fasait sub bord in acelasi ritm intermitent cu cel al motorasului (asta pana pornesc clima). Va multumesc!

      Comment


      • #4
        Originally posted by Cobra View Post
        Am un C220 D din '95 si am o problema similara. Cand pornesc motorul se aude motorasul de la pompa de vacuum. Am observat ca se opreste atunci cand pornesc clima, daca aveti idee de ce se intampla acest lucru va rog sa-mi spuneti si mie. Am uitat sa mentionez ca se aude un fasait sub bord in acelasi ritm intermitent cu cel al motorasului (asta pana pornesc clima). Va multumesc!
        Iti merge reglajul pentru faruri?
        Poate scapa "vacum" pe la furtunasele de vacum care merg la faruri, si atunci se aude un fasait in spatele butonului pentru reglaj, aflat langa comutatorul de lumini,
        Verifica,
        Langa filtrul de polen mai este o legatura de furtunase pentru vacum, care merg la ceva supape, situate tot acolo, verfifica si asta,

        Toate cele bune,
        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

        Comment


        • #5
          Intrebare...am incercat si eu sa scot amaratele alea de furtunase si sincer mi-a fost frica sa nu le rup. Ati reusit sa le scoateti fara sa rupeti "piciorusele" alea de la mufa? Mie sincer imi e frica sa le cracanez sa scot mufa ca mi se pare ca se cam pot rupe. Vreo idee?
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #6
            Multumesc ptr. raspuns! Reglajul ptr. faruri nu-mi merge dar nu de acolo se aude fasaitul, m-am uitat si langa filtrul de polen dar nu mi-am dat seama de unde vine. Este ciudat ca se opreste motorasul atunci cand pornesc EC-ul, nu?

            Comment


            • #7
              Nu se rup. Apesi pe ele sa se departeze putin, si tragi de furtunase (aceste furtunase intra in niste oringuri-garnituri inelare).

              Comment


              • #8
                ...poate sa influneteze acest vacuum si mersul neregulat la relanti? adica mai clar: mercedes c200 an 1995, cand pornesc la rece...nu sta la relanti si daca incerc sa accelerez imi da in nas si da rateuri...chiar se opreste, dupa ce se incalzeste se mai remediaza din problema...dar nu definitiv, tot ce inseamna " consumabile sunt absolut schimbate, si am verificat si instalatia electrica care desi este pe unele locuri crapata nu are intreruperi sau defectiuni care sa determine aceste simptome...adica nu se ating fire intre ele sau chestii de genul asta. deci cine ma poate ajuta si pe mine in situatia data...mentionez ca pe testerul de mercedes, dadea ca erori ce nu puteau fi sterse: motor clapeta acceleretie, ceva de senzorul temp.aer si cam atat din cat am inteles eu din germana asta.

                Comment


                • #9
                  Problema cu pornitul greu o am si eu la un c180 , am fost la un mecanic si mi a zic ca poate fi senzorul de temperatura sau partea electronica de la corpul acela cu clapeta .La mine de ex la 4200 turatii incepe motorul si se accelereaza dar nu mai trage , decat tipa el si repetat , de parca ai calca ambreiajul si ai apasa pe acceleratie repetat .

                  Comment


                  • #10
                    Tot de acolo mai pleaca un furtun la tetiere. Pana sa-mi remediez pompa si circuitul defect asa faceam si eu...incuiam/descuiam masina sufland/tragand in furtune, din portbagaj. Circuitul de furtune se verifica usor...daca tragi aerul si pui limba ar trebui sa simti efectul de ''vid'' . Daca nu se mentine ....sapi pe acel circuit.

                    Comment


                    • #11
                      Este diferenta intre pompa de vacuum ptr inchidere centralizata, si cea de langa calculatorul masinii, cea ptr inchidere este in dreapta spate sub capitonajul din portbagaj, are 3 mufe electrice, daca nu ai trapa incearca sa scoti una din ele dintre cele mici,daca contiunua zgomotul trebuie schimbata pompa, noua la reprezentanta e vreo 400 de euro, sau mergi cea de pe masina la vreun electronist sa verifice circuitele de pe placa.Cea de sub capota motorului e mai complexa, are rol la relantiu, reglaj faruri ,etc.

                      Comment


                      • #12
                        Salut baieti!Am si eu o problema asemanatoare la un W124..cand pornesc motorul se aude un fasait in partea dreapta spate jos...e doar aer..benzina nu curge sau ceva de genul..tin sa precizez ca nici franele pe spate nu tin...cand bag in marsarier
                        Last edited by unmillion; 12-17-2011, 03:35 AM.
                        he best or nothing

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF