Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Agata in treapta I

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Agata in treapta I

    C 200 cdi, an 2002, motor 611.962, cutie manuala 6+1.
    Intra mai greu in treapta 1 de viteza, si parca agata dar foarte, foarte putin si in treapta a doua, dar numai cu motorul pornit, daca nu este pornit motorul intra normal. Poate, stie cineva care ar fi cauza?

  • #2
    Un mecanic mi-a spus ca trebuie schimbat lichidul de frana, ca este prea apos si se face presiune mai greu. Aveti idee daca stie despre ce vorbeste?

    Comment


    • #3
      Ce poate avea lichidul de frana cu viteza 1 sau 100 a masinii?
      Probabil era drogat.
      Am patit si eu asa, agata in 1-2+R si problema a disparut dupa ce am schimbat un tampon al cutiei de viteza.
      Bafta.

      Comment


      • #4
        Originally posted by darius369 View Post
        Un mecanic mi-a spus ca trebuie schimbat lichidul de frana, ca este prea apos si se face presiune mai greu. Aveti idee daca stie despre ce vorbeste?
        Salut Darius Am o intrebare Cite mii de km parcursi are masina ta? Poate sa fie ambreajul care da semne de oboseala , Ambreajul este actionat hidraulic , si colegul are perfecta dreptate, ca poate fi probleme cu lichidul de frina , deoarece la ambreaj este folosit lichid de frina asemanator cu cel din sistemul de frinare, Poate sa fie si o scurgere la sistemul hidraulic al ambreajului. Sint niste chestii care trebuiesc controlate , si acele chesti se pot controla, la un atelier cu mecanici seriosi,O zi buna in continuare , si bafta cu remedierea problemei.

        Comment


        • #5
          Originally posted by amg_0001 View Post
          Salut Darius Am o intrebare Cite mii de km parcursi are masina ta? Poate sa fie ambreajul care da semne de oboseala , Ambreajul este actionat hidraulic , si colegul are perfecta dreptate, ca poate fi probleme cu lichidul de frina , deoarece la ambreaj este folosit lichid de frina asemanator cu cel din sistemul de frinare, Poate sa fie si o scurgere la sistemul hidraulic al ambreajului. Sint niste chestii care trebuiesc controlate , si acele chesti se pot controla, la un atelier cu mecanici seriosi,O zi buna in continuare , si bafta cu remedierea problemei.
          Sistemul hidraulic al ambreajului foloseste lichid de frana si este alimentat din acelasi recipient cu sistemul de franare. In mod normal, daca ai scurgere pe sistemul de la ambreaj iti apare automat la bord eroarea ca nu ai lichid de frana ("Brake fluid - chek level", ceva de genul...). Atentie, poti ramane fara frane!!!

          Comment


          • #6
            Nu pierd deloc lichid de frana iar ambreiajul l-am verificat, este OK. Multam pentru sfaturi, revin cu rezolvarea problemei.

            Comment


            • #7
              Arunca un ochi aici. Daca nu intelege careva inseamna lipsa ulei in cutia de viteze.
              Attached Files
              Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

              Comment


              • #8
                Dupa cum se vede in comunicatul atasat de tine este vorba de:
                Tip motor: 111.951, acest tip motor il au C180 model 203.035, C180 model 203.235, CL 180 model 203.735.
                Dar dupa cum apare in a doua foto, se pare ca si cutia manuala (716.601, 716.603, 716.604), de la c 200 cdi an 2000 - 2003, care are tip motor 611.962, se incadreaza in tipurile de cutii date de comunicat (Transmission code 716.600-716.639: 1,2 litres).
                Ar mai fi o problema, la mine nu agata doar cand este rece ci si la cald.
                Attached Files

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF