Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Antigel????

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut, am luat un antigel de la Aral verde, fara silicati (pret 28 lei) si am completat cu aproape 750 gr, fara sa il amestec. Eroarea de pe bord a disparut. Am un w203 din 2002, cdi.

    Comment


    • #17
      Cine stie daca antigelul trebuie diluat cu apa sau nu pt C180 din 93.Am luat albastru ca asa da fabricantul(mi sa zis la magazin).Dar vanzatorul zicea sa bag si apa.Trebuie si apa?

      Comment


      • #18
        Depinde ce antigel ati avut inainte in masina, bine ar fii sa faci schimbul in caz ca nu ai completat cu acelasi antigel sau nu stii ce ai in masina. In legatura cu diluarea antigelului cu apa treaba sta in felul urmator:
        1. Eu nu am vazut antigel recomandat de fabricant (ex: HEPU, febi) sa fie diluat, dupa cum am mai spus se prezinta la bidoane de 1,5 l si este concentrat.
        La in motor de 2000 din cate stiu eu intra 8 l de lichid de racire (4 antigel si 4 apa pentru -37 de grade)
        2. Da se dilueaza cu apa dar apa trebuie sa fie demineralizata (se gaseste la Peco, Metro, etc)

        Comment


        • #19
          Originally posted by adibotormedias View Post
          Cine stie daca antigelul trebuie diluat cu apa sau nu pt C180 din 93.Am luat albastru ca asa da fabricantul(mi sa zis la magazin).Dar vanzatorul zicea sa bag si apa.Trebuie si apa?
          Antigelul se dilueaza numai in cazul in care cand il cumperi este concentrat, daca antigelul tau este diluat (din fabricatie scrie pe ambalaj) atunci nu trebuie decat sa il torni in vasul de expansiune fara al mai dilua in vreun fel, dar sa tii cont de limita minim-maxim si vezi ca in comert exista un termometru special pentru densitatea lichidului de racire, asta ca sa stii ce concentratie ai in masina si pana la ce temperatura de inghet rezista lichidul.

          Comment


          • #20
            Cel mai bine masori temperatura de inghet cu densimetrul de care vorbea Andreas si asa eviti orice surpriza.Daca ti seama de temperaturile minime de la noi din tara un -30 grd eu zic ca sint suficiente.Asa ca dupa ce ai completat cu antigel prin masurare sti exact daca mai trebuie diluat sau nu!Succes!

            Comment


            • #21
              Eu din cate stiu trebuie sa pastrezi culoare la antigel, nu stiu cat de mult conteaza marca.
              MB 180C Sport Coupe W203

              Comment


              • #22
                Nu te contrazic in ceea ce priveste culoarea dar cel putin in cazul meu nu am gasit vreo recomandare de "culoare" data de fabricant la antigel ci doar nume si coduri.

                Comment


                • #23
                  Am si eu vreo cateva probleme.Mi sa spart un furtun de la radiator,din partea stanga,furtunul care urca din radiator in motor parca.A avut prima data o gaurica mica si pica apa incet,incet.I-am dat pace si am zis ca o sa schimb furtunul intr-o zii.In cateva zile s-au facut tot mai multe gauri pe unde pica apa.Am comandat un furtun,dar trebuia sa merg undeva cu masina si am completat cu antigel,si i-am dat pace asa,dar am infasurat furtunul cu o banda de teflon.
                  Trebuie sa schimb acum furtunul si ma gandesc sa nu fie o problema mare,sa mai se sparga ceva sau vreo garnitura.
                  Am mai luat si un lichid de la un magazin din Mures,pe care scrie ca se toarna in circuitul de racire al masinii,nu in vasul de expansiune.Pe cutia lichidului scrie ca are proprietati de etansare si daca e vreo spartura in circuit lichidul etanseaza.
                  Sonax e denumirea produsului respectiv,iar antigelul e Wynns.
                  E vreo problema ca s-au facut asa multe gauri in furtunul respectiv?Altundeva nu am mai vazut sa pice apa.
                  Pot sa bag lichidul ala in radiator ?Ati mai auzit de asa ceva ? Mi-e frica sa nu se mai sparga ceva sau sa cedeze vreo garnitura.

                  Comment


                  • #24
                    Nu recomand. Zeama aia se depune pe celule si in timp duce la inrautatzirea racirii mashinii, implicit caldura mai slaba in interior. Schimbi furtunul si ai terminat bilciul. Antigel pentru M111 cautzi de culoare roz, special conceput pentru componente multe de aluminiu.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by adibotormedias View Post
                      Am si eu vreo cateva probleme.Mi sa spart un furtun de la radiator,din partea stanga,furtunul care urca din radiator in motor parca.A avut prima data o gaurica mica si pica apa incet,incet.I-am dat pace si am zis ca o sa schimb furtunul intr-o zii.In cateva zile s-au facut tot mai multe gauri pe unde pica apa.Am comandat un furtun,dar trebuia sa merg undeva cu masina si am completat cu antigel,si i-am dat pace asa,dar am infasurat furtunul cu o banda de teflon.
                      Trebuie sa schimb acum furtunul si ma gandesc sa nu fie o problema mare,sa mai se sparga ceva sau vreo garnitura.
                      Am mai luat si un lichid de la un magazin din Mures,pe care scrie ca se toarna in circuitul de racire al masinii,nu in vasul de expansiune.Pe cutia lichidului scrie ca are proprietati de etansare si daca e vreo spartura in circuit lichidul etanseaza.
                      Sonax e denumirea produsului respectiv,iar antigelul e Wynns.
                      E vreo problema ca s-au facut asa multe gauri in furtunul respectiv?Altundeva nu am mai vazut sa pice apa.
                      Pot sa bag lichidul ala in radiator ?Ati mai auzit de asa ceva ? Mi-e frica sa nu se mai sparga ceva sau sa cedeze vreo garnitura.
                      Pentru ce naiba sa bagi mizeria aia in masina? Schimba furtunul si gata. Apa care curge la operatiunea de schimbare o colectezi, mai pui putin antigel in ea, o amesteci bine si apoi completezi nivelul. Aerisesti si la gara.
                      Ce gauri ai de astupat? Alea din furtun dispar odata cu furtunul! Risti ca acel aditiv sa iti infunde radiatorul! Nu ai fi singurul care o pateste. Dar tu faci cum crezi! Faptul ca acel furtun s-a gaurit inseamna ca era copt sau avea microfisuri care au cedat. Daca era ceva grav (gen presiune mare) ti s-ar fi defectat altceva... radiatorul de incalzire, de exemplu, ca si mie. ( Desteptii de la service mi-au schimbat trei radiatoare de sub bord pana sa imi spuna ca ar trebui sa schim capacul de la vasul de expansiune!)
                      Last edited by Demiurgos; 11-30-2008, 20:07 PM.
                      http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by doktor4carz View Post
                        Nu recomand. Zeama aia se depune pe celule si in timp duce la inrautatzirea racirii mashinii, implicit caldura mai slaba in interior. Schimbi furtunul si ai terminat bilciul. Antigel pentru M111 cautzi de culoare roz, special conceput pentru componente multe de aluminiu.
                        Eu am luat deja antigel albastru marca Wynns.La magazin am dat datele masinii si mi-a zis vanzatorul ca asta albastru e bun.Masina e w202 din 93.
                        Antigelul il schimb tot,nu mai recuperez din cel vechi.Sa iau roz?
                        Si mai am rugaminte:cum aerisesc dupa aceea
                        Va multumesc mult

                        Comment


                        • #27
                          Un vinzator de piese deshtept shtie ce inseamna antigel fara silicatzi. Deci un d-ala trebuie cautat. Proshti sint multzi... Mashina se aeriseshte singura, ca nu-i dacie.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by doktor4carz View Post
                            Mashina se aeriseshte singura, ca nu-i dacie.
                            Reminishcentze ale existentzei mele...
                            http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                            Comment


                            • #29
                              Pentru un W203, cdi din 2002 am luat aral albastru, fara silicati (conform indicatiilor), am completat fara sa il diluez vreo 7-800 gr (desi nu are indicator de max-min vasul de antigel, am inteles ca trebuie pus pana acopera separatorul vasului) si nu mai am probleme cu senzorul de antigel. Nu am avut alte probleme legate de antigel ori racirea masinii.
                              Last edited by Emilliano; 12-01-2008, 10:57 AM.

                              Comment


                              • #30
                                Salutare!Spuneti mi va rog pasii care tre sa i urmezi ca sa schimb fara probleme antigelul..multumesc!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF