Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Clapeta de acceleraţie cu funcţionare greoaie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Clapeta de acceleraţie cu funcţionare greoaie

    Bună tuturor,

    azi am desfăcut tubulatura de aer până la corpul clapetei de acceleraţie, şi am vrut să văd starea acesteia pe interior, deoarece funcţionarea acesteia lăsa de dorit la apăsarea pedalei. Am descopertit clapeta foarte murdară, aproape blocată de mizerie neagră depusă de-a lungul anilor pe marginea ei, iar axul cu urme de "ceva" roşu la capete.
    Ce-am făcut? I-am dat din plin cu spray WD-40 pe corpul clapetei şi pe axul acesteia, atât la rece, cât şi în funcţionare, şi pot spune cu mâna pe inimă că acceleraţia merge acum muuuuuuult mai bine, iar răspunsul la apăsarea pedalei este prompt. M-am gândit că foloseşte cuiva ceea ce am făcut eu, şi de aceea mi-am permis să scriu. Să aveţi o zi splendidă mâine.

  • #2
    Uite ca mai exista si oameni care nu stiu numai sa ceara ajutor ci sa si ofere. Felicitari pentru initiativa si pentru informatiile utile.
    Tot respectul!

    Comment


    • #3
      Exact acelasi lucru am facut si eu la masina mea w202.Impreuna cu un prieten,pe care l-am cunoscut prin intermediul acestui forum.Am desfacut corpul clapeta si l-am curatat temeinic cu wd40.Trebuie curatat din cand in cand,deoarece se depune mizeria acolo la greu.
      W202 elegance / 1.8 benzina,1993

      Comment


      • #4
        La mine clapeta(defapt este un disc din aluminiu) este curat ca lacrima, totul este curat pana la cotul piesei, pentru ca de acolo in jos nu mai vad.
        Cu toate astea mie m-i se pare ca am o pedala greoie, nu se apasa usor, cel putin nu cum as vrea eu.(am in comparatie o masina din 2001)
        Puteti zice cam cata fortza necesita pentru apasara? (stiu ca este o intrebare tampeasca)
        Inca o problema ar fi spatiul mort intre apasarea pedalei si turarea motorului, care la mine este de catziva cm,
        A rezolvat careva si treaba asta, stiu ca sa m-ai discutat mult de asta, dar am zis sa postez si aici.

        Toate cele bune.
        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

        Comment


        • #5
          Vezi ca langa corpul clapeta este un arc care tine pedala tare , eu l-am schimbat pentru ca era uzat rau si aveam pedala foarte moale la apasare (imi place sa simt pedala mai greoaie la apasare ) !
          W202, C180 elegance, 1995

          Comment


          • #6
            Originally posted by dolusd View Post
            Vezi ca langa corpul clapeta este un arc care tine pedala tare , eu l-am schimbat pentru ca era uzat rau si aveam pedala foarte moale la apasare (imi place sa simt pedala mai greoaie la apasare ) !
            Fiecare cu preferintele lui, eu am schimbat acel arc cu unul nou original, pentru ca vechiul s-a rupt.
            Nici eu nu pot spune ca am o pedala foarte grea,numai ca as vre sa se apese mai usor.
            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

            Comment


            • #7
              Tine de preferinta. Eu unul prefer pedala mai "tare" putin. Sincer nu stiu in ce masura o poti face sa fie mai fina...cred ca asta e cuvantul. Ca e tare sau nu, nu mi se pare asa relevant. Important e cum reactioneaza, motiv pentru care inteleg frustrarea colegului "mare si alb" .
              Eu m-am obisnuit cu pedala si ma inteleg bine cu ea. Imi amintesc ca ai primit sfatul asta o data pe cand intrebai cum sa reglezi ca sa dispara "delayul". Nu zic ca nu este o rezolvare dar cred ca trebuie timp si creier pentru a se regla.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #8
                Originally posted by adidc View Post
                Tine de preferinta. Eu unul prefer pedala mai "tare" putin. Sincer nu stiu in ce masura o poti face sa fie mai fina...cred ca asta e cuvantul. Ca e tare sau nu, nu mi se pare asa relevant. Important e cum reactioneaza, motiv pentru care inteleg frustrarea colegului "mare si alb" .
                Eu m-am obisnuit cu pedala si ma inteleg bine cu ea. Imi amintesc ca ai primit sfatul asta o data pe cand intrebai cum sa reglezi ca sa dispara "delayul". Nu zic ca nu este o rezolvare dar cred ca trebuie timp si creier pentru a se regla.
                Sa zicem ca m-am obisnuit cu pedala,
                Finetea ei este oarecum OK pentru ca este asa de la mama ei,si nu se poate face mai fina
                -problema care m-ai persista este cursa moarta a pedalei care nu stiu daca cieneva o poate regla, probabil asta se intampla datorita uzurii componentelor sistemului de acceleratie,

                Asta este, adunam bani, vindem fierul si luam altul mai bun si cu motor mai mare,

                Toate cele bune,
                W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                Comment


                • #9
                  am si eu o rugaminte am un mercedes c 180 an 95 fabr.
                  Cand plec de pe loc ami da in nas , acelasi lucru mi se intampla si la schimbarea treptelor de viteza .
                  daca a intampinat cineva aceasta problema vash ramane profund indatorat daca miati da un raspuns . Multumesc

                  Comment


                  • #10
                    Incerca te rog sa fi mai atent la scriere. Litera mare cratime etc. Se tine cont pe-aici (citeste regulamentul).
                    Problema e din corpul clapeta in principiu. Stiu cum e ca m-am confruntat si eu cu asta la plecarea intr-antaia. Recomand un tester. Ulterior bujii noi daca e cazul si curatarea corpului clapeta.
                    Ca si un exercitiu util da un search pe forum "corp clapeta" sau "clapeta acceleratie". Vei gasi multe informatii utile.
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc mult pentru raspuns,am sa curat clapeta,sa vedem daca se simte diferenta.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF