Bună tuturor,
azi am desfăcut tubulatura de aer până la corpul clapetei de acceleraţie, şi am vrut să văd starea acesteia pe interior, deoarece funcţionarea acesteia lăsa de dorit la apăsarea pedalei. Am descopertit clapeta foarte murdară, aproape blocată de mizerie neagră depusă de-a lungul anilor pe marginea ei, iar axul cu urme de "ceva" roşu la capete.
Ce-am făcut? I-am dat din plin cu spray WD-40 pe corpul clapetei şi pe axul acesteia, atât la rece, cât şi în funcţionare, şi pot spune cu mâna pe inimă că acceleraţia merge acum muuuuuuult mai bine, iar răspunsul la apăsarea pedalei este prompt. M-am gândit că foloseşte cuiva ceea ce am făcut eu, şi de aceea mi-am permis să scriu. Să aveţi o zi splendidă mâine.
azi am desfăcut tubulatura de aer până la corpul clapetei de acceleraţie, şi am vrut să văd starea acesteia pe interior, deoarece funcţionarea acesteia lăsa de dorit la apăsarea pedalei. Am descopertit clapeta foarte murdară, aproape blocată de mizerie neagră depusă de-a lungul anilor pe marginea ei, iar axul cu urme de "ceva" roşu la capete.
Ce-am făcut? I-am dat din plin cu spray WD-40 pe corpul clapetei şi pe axul acesteia, atât la rece, cât şi în funcţionare, şi pot spune cu mâna pe inimă că acceleraţia merge acum muuuuuuult mai bine, iar răspunsul la apăsarea pedalei este prompt. M-am gândit că foloseşte cuiva ceea ce am făcut eu, şi de aceea mi-am permis să scriu. Să aveţi o zi splendidă mâine.
Comment