Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Miros urat din instalatia de ventilatie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Miros urat din instalatia de ventilatie

    Va salut!. Am cumparat masina( w202 c200 din 1995, benzina) anul trecut in vara si de atunci ma confrunt cu o problema : cand functioneaza clima, aerul care circula prin instalatia de ventilatie nu are nici un miros, dar cand opresc clima , dupa 30 sec. aproximativ, se aude o clapeta care se inchide sau deschide in bord, apoi incepe sa miroase urat.
    Am cumparat un spray special pt dezinfectarea instalatiei si pt cateva zile nu am mai simtit acel miros atat de puternic ca inainte.
    Am desfacut grilele din interiorul masinii care dirijeaza aerul si am curatat tubulatura cu o carpa umeda cat am putut de adanc.
    Am scos filtrul de polen si l-am spalat (stiu ca se schimba dar nu vreau sa pun unul nou si sa il imput degeaba), l-am uscat si parfumat, apoi dupa ce am curatat tubulatura de sub bord am pornit instalatia de proba fara filtru si tot mirosea.
    Eu banuiesc ca de la radiatorul de incalzire miroase, cred ca atunci cand nu merge clima aerul e directionat prin el. Pute tare cand e pus pe incalzire sau nu, adica tot timpul cand merge ventilatia cu clima oprita.
    Ce sa mai fac , cum este directionat aerul prin instalatie?
    Astept sfaturi de la persoane competente. Va multumesc si va doresc zile binecuvantate fara probleme tehnice!
    P.S. nu imi lipseste apa din instalatia de incalzire iar mirosul e mult mai puternic cand e deschis robinetul de caldura
    Last edited by Dan_c200; 09-09-2009, 16:24 PM.

  • #2
    Originally posted by Dan_c200 View Post
    Va salut!. Am cumparat masina( w202 c200 din 1995, benzina) anul trecut in vara si de atunci ma confrunt cu o problema : cand functioneaza clima, aerul care circula prin instalatia de ventilatie nu are nici un miros, dar cand opresc clima , dupa 30 sec. aproximativ, se aude o clapeta care se inchide sau deschide in bord, apoi incepe sa miroase urat.
    Am cumparat un spray special pt dezinfectarea instalatiei si pt cateva zile nu am mai simtit acel miros atat de puternic ca inainte.
    Am desfacut grilele din interiorul masinii care dirijeaza aerul si am curatat tubulatura cu o carpa umeda cat am putut de adanc.
    Am scos filtrul de polen si l-am spalat (stiu ca se schimba dar nu vreau sa pun unul nou si sa il imput degeaba), l-am uscat si parfumat, apoi dupa ce am curatat tubulatura de sub bord am pornit instalatia de proba fara filtru si tot mirosea.
    Eu banuiesc ca de la radiatorul de incalzire miroase, cred ca atunci cand nu merge clima aerul e directionat prin el. Pute tare cand e pus pe incalzire sau nu, adica tot timpul cand merge ventilatia cu clima oprita.
    Ce sa mai fac , cum este directionat aerul prin instalatie?
    Astept sfaturi de la persoane competente. Va multumesc si va doresc zile binecuvantate fara probleme tehnice!
    P.S. nu imi lipseste apa din instalatia de incalzire iar mirosul e mult mai puternic cand e deschis robinetul de caldura
    Exista un spray cu care cureti vaporizatorul (radiatorul din bord).
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Incearca cu Frigi-Fresh, scoti filtrul de polen si pulverizezi in instalatie, eu asa am scapat de miros.
      Pedro

      Comment


      • #4
        Bună,

        aceeaşi problemă am avut-o şi la o altă maşină a mea, un Daewoo Leganza, şi nu am scăpat de mirosul urât până nu am schimbat filtrul pentru aerul care intră în instalaţia de circulare a aerului prin habitaclu(unii îl mai numesc şi filtru de polen). După schimbarea lui, altă viaţă, mai ales că am înlocuit şi freonul din instalaţie, tot cu ocazia asta.

        Comment


        • #5
          Originally posted by ddg View Post
          Bună,

          aceeaşi problemă am avut-o şi la o altă maşină a mea, un Daewoo Leganza, şi nu am scăpat de mirosul urât până nu am schimbat filtrul pentru aerul care intră în instalaţia de circulare a aerului prin habitaclu(unii îl mai numesc şi filtru de polen). După schimbarea lui, altă viaţă, mai ales că am înlocuit şi freonul din instalaţie, tot cu ocazia asta.
          Omul a zis ca la fel miroase si fara filtru(asa este numit tehnic,nu il numesc numai unii)
          -daca nu reusesti sa scapi de miros prin solutiile de curatare, incearca sa schimbi dezumidificatorul, este un filtru circular care se afla in partea dreapta fatza,cum stai cu fata la motor, intr-o capsula cu imbus in cap.
          -daca ai ceva banutzi cauta un service de AC mai bun si vezi ce zic si baieztii de acolo

          Spor,
          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

          Comment


          • #6
            Salutare!
            Spuneti-mi va rog si mie pe unde se afla filtru de polen la MB C180 an 94..nu pot sa dau de el...Multumesc

            Comment


            • #7
              Salutare!
              Spuneti-mi va rog si mie pe unde se afla filtru de polen la un MB C180 an 94'?multumesc

              Comment


              • #8
                Din cate stiu eu , filtrul de polen este situat in partea dreapta a bordului , sub torpedo.Sper ca ti-am fost de folos.

                Comment


                • #9
                  Daca persista mirosul urat si dupa ce schimbi filtrul de polen va trebui sa cureti ventilatorul.Asa a facut un prieten de-al meu pentru ca nu putea sa scape nicicum de mirosul ala.
                  Din cauza condensului ce se formeaza la oprirea instalatiei se formeaza aceste microorganisme(un fel de mucegai mai pe romaneste) in zona paletelor si a axului de la ventilator.
                  Pentru evitarea producerii condensului,e bine sa opresti clima cu cateva minute inaintea ventilatorului.

                  Comment


                  • #10
                    Iti multumesc

                    Originally posted by maurice View Post
                    Daca persista mirosul urat si dupa ce schimbi filtrul de polen va trebui sa cureti ventilatorul.Asa a facut un prieten de-al meu pentru ca nu putea sa scape nicicum de mirosul ala.
                    Din cauza condensului ce se formeaza la oprirea instalatiei se formeaza aceste microorganisme(un fel de mucegai mai pe romaneste) in zona paletelor si a axului de la ventilator.
                    Pentru evitarea producerii condensului,e bine sa opresti clima cu cateva minute inaintea ventilatorului.
                    voi desface ventilatorul dupa ce fac rost de schita (modul de desfacere) a lui. nu cunosc experti care sa poata repara mercedesul in timisoara>>>.Asta o spun pt ca am avut o defectiune la sistemul de aprindere si am dat bani unor "specialisti" dar de reparat am reparat-o eu .prefer sa fac totul cu mana mea , dar nu vreau sa desfac jumatate din masina pt a ajunge la ventilator. daca inteleg cum se desface il desfac. Va multumesc la toti, si va voi anunta ce a fost imputit si ce am facut ca sa remediez situatia .
                    P.S. daca are cineva manualul de reparatie pt C200 din 1995, in varianta electronica, il rog sa ma ajute. Voi ajuta si eu celor ce imi trimit e-mail cu ceea ce stiu: am desfacut 50% din tot ce inseamna C200, caroserie aproape toata , motor , filtru ulei cutie viteza automata . Am manualul pt C200 1993-1997 in ruseste cam 400Mb, vi-l ofer cu bucurie.Sa aveti zile binecuvantate , fara probleme tehnice!
                    Dan Sercau

                    Comment


                    • #11
                      Salut! Am si eu o problema cu C180 Elegance W202 93`. Sistemul de incalzire da prin toate iesirile oricum as setao eu si se dezabureste foarte greu. O fi de la vre un vacuum ceva?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by 2pacwestside View Post
                        Salut! Am si eu o problema cu C180 Elegance W202 93`. Sistemul de incalzire da prin toate iesirile oricum as setao eu si se dezabureste foarte greu. O fi de la vre un vacuum ceva?
                        Pentru dezaburire, la mine porneste climatizarea si sufla rece pe geam(geamuri). Pentru dezghetare pornesc incalzirea. Daca motorul este caldut se dezgheata geamurile. Daca se aburesc geamurile se poate sa se fi blocat clapeta de recirculare a aerului din interior: atunci se aburesc geamurile. Sau daca ai vreo scurgere de lichid de racire la radiatorul din interior. Daca filtrul de polen de sub bord, in dreapta, este umed se abureste geamul(geamurile)

                        PS: problema cu mirosul am rezolvat-o : era de la recircularea aerului. In timpul functionarii climei sau a incalzirii clapeta de recirculare se inchide automat recirculand aerul din interior si astfel crescand considerabil eficienta climatizarii respectiv incalzirii. La cateva minute se deschide pentru putin timp pentru a introduce aer proaspat si a evita aburirea geamurilor , apoi se inchide iar automat. Pe recirculare are un furtunas care elimina condensul climatizarii care se formeaza inevitabil. Furtunasul acela trebuie sa nu fie infundat.
                        Eu am curatat toate tevile de plastic pe interior de praf si mirosuri. De mult nu mai am nici un miros: si nu folosesc odorizante, care personal le consider neeficiente si toxice ( doar camufleaza bacteriile si celelalte mirosuri.
                        Sa aveti zile linistite, fara defectiuni
                        Dan
                        Last edited by Dan_c200; 02-17-2011, 09:15 AM.

                        Comment


                        • #13
                          Salutare.Filtrul de polen este situat in partea copilotului,sub bord,mai exact sub torpedou ,langa consola centrala.trebuie sa dai scaunul max in spate si cu o lanterna sa te uiti de jos in sus ,sunt 2 suruburi de desfacut.Atentie,este pozitionat vertical.
                          LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

                          Comment


                          • #14
                            Pentru mirosul neplacut din interiorul masinii.Asa cum s-a spus mai sus,se schimba filtrul de polen,inainte de a inlocui cu cele noi se pulverizeaza spray special ptr asa ceva in locul filtrului de polen si se porneste 5-10 instalatia de aer conditionat ,timp in care se continua pulverizarea in locasul filtrului de polen.apoi se inlocuieste filtrul si se pulverizeaza cu acelasi spray in prizele de aer din bord (este recomdat k sparayul sa aiba acea trompa de aplicare la interior),se asteapta 10 min si se recircula aerul.
                            LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF