Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme cu alimentarea

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cu alimentarea

    Salut. Am un C200 benzina din `94. Zilele trecute, desi mai aveam vreo 25-30 litri benzina in rezervor, s-a oprit masina. Pur si simplu nu se mai facea trecerea dintr-un rezervor in celalalt. Exista vreo pompa de transfer sau care poate fi cauza? S-o fii infundat ceva?

  • #2
    Aceasta problema o am si eu , este o pompa auxiliara care trece combustibilul din partea stanga in partea dreapta(unde se afla pompa de benzina) !
    Iti recomand sa mergi cu rezervorul plin si sa nu scada sub 1/2 sau sa schimbi pompa auxiliara. Incearca sa nu mai ramai fara benzina in partea dreapta pentru ca poti arde pompa !
    W202, C180 elegance, 1995

    Comment


    • #3
      La a mea sigur nu e nici o pompa. E interesant sistemul prin care comunica cele doua rezervoare, dar nu am reusit sa ma luminez cum functioneaza si nici de ce ramane gol cel din dreapta.
      ---
      C220 , 2001, W203.006

      Comment


      • #4
        Originally posted by doktor4carz
        Bravo... gindeshti, ceea ce e bine. Cauta defecte fizice. Si du-te la Iashi pentru un StarDiag... deshi senzorul din curul rampei, ala dinspre shofer, are oringurile moarte.
        Cei de la service mi-au spus ca este vorba de o pompa mecanica ( ceva de genul) ! M-am dus la un magazin de piese auto si cei de acolo mi-au zis ca nu exista asa ceva , exista o pompa auxiliara cu tot cu sonda de benzina !
        NU stiu ce sa mai cred si ce sa comand mai exact !
        Ai putea sa ne dai mai multe detalii , te rog !?
        Multumesc
        W202, C180 elegance, 1995

        Comment


        • #5
          Originally posted by dolusd View Post
          aceasta problema o am si eu , este o pompa auxiliara care trece combustibilul din partea stanga in partea dreapta(unde se afla pompa de benzina) !
          Iti recomand sa mergi cu rezervorul plin si sa nu scada sub 1/2 sau sa schimbi pompa auxiliara. Incearca sa nu mai ramai fara benzina in partea dreapta pentru ca poti arde pompa !
          poti sa-mi spui mai exact unde este localizata pompa auxiliara ca eu n-am reusit s-o descopar??

          Comment


          • #6
            Originally posted by doktor4carz
            Bai, tata... in felul asta nu vetzi rezolva nimic. Singurul punct comun la capitolul asta intre W202 si W203 e ca sint amindoua C-uri. Asha ca unul dintre voi va trebui sa paraseasca cursa... io am tacut din gura cind s-a bagat cineva in plus in discutzie, da' acum trebuie nitzel facuta ordine, ca dup-aia incepem sa aberam, nu ?

            Voi raspunde doar celui care a initziat, ca asha e frumos. La W202 nu ai doua rezervoare. E doar unul, in spatele banchetei. Pompa e sub mashina, in dreapta, alta nu mai e. Si recomand sa te bagi sub mashina si sa curetzi sorbul. E ushor de depistat, in el intra furtunul gros de pe care trage pompa zeama... aaa... era sa uit... zi-i aluia de la magazin ca e prost, ca asha am zis eu.

            Eu m-am bagat sub masina si iti pot spune cu siguranta ca C-ul are 2 rezervoare si E-ul are rezervorul in spatele banchetei. Pe mine ma interesa daca cineva s-a lovit de problema asta si a si rezolvat-o.....ca in rest....presupuneri au fost ..."n".

            Comment


            • #7
              Dok am nimerit unde trebuie.....masina asta nu are doua rezervoare, are doar unu singur compartimentat, si daca vrei sa o repari nu o poti repara pe forum si contrazicandu-te cu lumea ci doar la un service.....

              Comment


              • #8
                Originally posted by benone View Post
                dok am nimerit unde trebuie.....masina asta nu are doua rezervoare, are doar unu singur compartimentat, si daca vrei sa o repari nu o poti repara pe forum si contrazicandu-te cu lumea ci doar la un service.....

                este corect ce zici tu, nu te contrazic, numai ca cei de la service nu au habar de nimik. La reprezentanta au ridicat din umeri si am plecat asa cum am venit. Ideea era daca stie cineva ceva concret, sau daca a reusit cineva sa rezolve problema...

                Comment


                • #9
                  Daca no rezolva nimeni....iti vand eu rezervor si va functiona bine dupa aia....

                  Comment


                  • #10
                    Salut.Urmaresc forumul asta de ceva timp dar inca nu mi-am dat seama care dintre voi este cel mai priceput.In legatura cu problema cu rezervorul vreau sa-ti spun ca nu prea vad o rezolvare.Si eu am aceasta problema la masina mea(C200,W202/94/benzina).Masina asta are un singur rezervor inpartit in doua,in partea de sus cele doua sunt unite printrun "gat"(din constructie).Rezervorul are o singura pompa de alimentare,iar pentru a muta combustibilul din compartimentul din stanga in cel din dreapta foloseste presiunea din debitul combustibilului ce vine pe retur.Nu am inteles exact cum functioneaza in totalitate.In compartimentul din dreapta are acelasi sistem,am impresia ca in timp ce functioneaza motorul acest sistem egalizeaza combustibilul in cele doua compartimente.Am desfacut de 4 ori pana acum sondele,problema este ca nu poti vedea in interior foarte bine dar nici nu poti interveni cum vrei.Conductele din interiorul rezervorului sunt din plastic,si daca ai rupt unul din greaseala nu o mai poti repara,pentru ca are gura de vizitare foarte mica ,cam de dimensiunea unui CD.Daca am gasi o schita in care sa fie reprezentate toate "maruntaiele" din rezervor ar fi grozav,pentru ca am intelege principiul de functionare.Dupa cum am vazut eu ce este in interior foloseste doua principii,unul cel al vaselor comunicante si al doilea urmeaza sa-l aflam.Daca nu-l aflam nu vom gasi solutia pentru a rezolva aceasta problema,asta in mod normal,pentru ca daca chiar as vrea s-a o rezolv la masina mea am cum s-a o rezolv,printr-o improvizatie.Dar nu vreau s-a fac improvizatii si mai astept poate totusi ne ajuta cineva cu o schita.
                    Last edited by aliuta88; 09-02-2009, 20:07 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by aliuta88 View Post
                      Salut.Urmaresc forumul asta de ceva timp dar inca nu mi-am dat seama care dintre voi este cel mai priceput.In legatura cu problema cu rezervorul vreau sa-ti spun ca nu prea vad o rezolvare.Si eu am aceasta problema la masina mea(C200,W202/94/benzina).Masina asta are un singur rezervor inpartit in doua,in partea de sus cele doua sunt unite printrun "gat"(din constructie).Rezervorul are o singura pompa de alimentare,iar pentru a muta combustibilul din compartimentul din stanga in cel din dreapta foloseste presiunea din debitul combustibilului ce vine pe retur.Nu am inteles exact cum functioneaza in totalitate.In compartimentul din dreapta are acelasi sistem,am impresia ca in timp ce functioneaza motorul acest sistem egalizeaza combustibilul in cele doua compartimente.Am desfacut de 4 ori pana acum sondele,problema este ca nu poti vedea in interior foarte bine dar nici nu poti interveni cum vrei.Conductele din interiorul rezervorului sunt din plastic,si daca ai rupt unul din greaseala nu o mai poti repara,pentru ca are gura de vizitare foarte mica ,cam de dimensiunea unui CD.Daca am gasi o schita in care sa fie reprezentate toate "maruntaiele" din rezervor ar fi grozav,pentru ca am intelege principiul de functionare.Dupa cum am vazut eu ce este in interior foloseste doua principii,unul cel al vaselor comunicante si al doilea urmeaza sa-l aflam.Daca nu-l aflam nu vom gasi solutia pentru a rezolva aceasta problema,asta in mod normal,pentru ca daca chiar as vrea s-a o rezolv la masina mea am cum s-a o rezolv,printr-o improvizatie.Dar nu vreau s-a fac improvizatii si mai astept poate totusi ne ajuta cineva cu o schita.
                      Schita o am eu...si de pe forum si de la reprezentanta...dar nimik.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Salut.
                        Marcos71, multumesc pentru schita dar nu ma ajuta cu nimic.Astazi am desfacut din nou gurile de vizitare de la rezervoare si am conceput o schita.Incerc s-a o poztezi pe forum ca sa-si dea si altii cu parerea.Nu sunt 100% convins ca am dreptate,dar astept parerile tuturor,mai ales a celor care nu fug imediat la un service cand au cea mai mica problema la masina.
                        Am studiat putin si pompa de benzina,inainte am avut un Audi si avea pompa de benzina in interiorul rezervorului si avea un singur sorb(pompa),in schimb la Mercedes am observat ca are doua sorburi,unul mai gros si unul mai subtire.Adevarul este ca are tot un sorb(cel gros)iar cel subtire este returul pompei.Am opturat returul pompei si o s-a umblu asa vreo doua zile sa vad cum se manifesta.
                        Last edited by aliuta88; 09-10-2009, 21:39 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by aliuta88 View Post
                          Salut.
                          Marcos71, multumesc pentru schita dar nu ma ajuta cu nimic.Astazi am desfacut din nou gurile de vizitare de la rezervoare si am conceput o schita.Incerc s-a o poztezi pe forum ca sa-si dea si altii cu parerea.Nu sunt 100% convins ca am dreptate,dar astept parerile tuturor,mai ales a celor care nu fug imediat la un service cand au cea mai mica problema la masina.
                          Am studiat putin si pompa de benzina,inainte am avut un Audi si avea pompa de benzina in interiorul rezervorului si avea un singur sorb(pompa),in schimb la Mercedes am observat ca are doua sorburi,unul mai gros si unul mai subtire.Adevarul este ca are tot un sorb(cel gros)iar cel subtire este returul pompei.Am opturat returul pompei si o s-a umblu asa vreo doua zile sa vad cum se manifesta.
                          Nu imi attacheaza poza cu schita.

                          Comment


                          • #14
                            Marcos71, daca ai rezolvat problema spune-mi si mie , care afost defectiunea, ma confrunt cu aceeasi treaba.

                            Comment


                            • #15

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF