Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme diferential

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme diferential

    Caut diferential w202 , c200, cu raport 1:3,92.
    Tare m-ar ajuta cva informatii daca are careva cunostinte unde as putea gasi.
    The road is too long, life is too short to drive anything less than a Mercedes

  • #2
    Incearca la un SH. Daca esti din bistrita nu ar strica sa dai un telefon la Suceava la : Nelu Mercedes : 0744/504410. Are preturi maricele, dar bune comparativ cu un alt centru de dezmembrari la care am sunat pentru o piesa la stergator.

    Succese maxime!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Caponne View Post
      Caut diferential w202 , c200, cu raport 1:3,92.
      Tare m-ar ajuta cva informatii daca are careva cunostinte unde as putea gasi.

      Daca esti din TM incerca la Ortisoara ... au detoate acolo ... preturi bune si piese chiar OK!!!!
      Mercedes Benz C180 `96 CP 122

      Comment


      • #4
        Ms de sugestii. Desi sper ca problema mea sa fie asta.
        Daca aveti timp sa-mi ascultati povestea: - a inceput asa...
        tot lucrand pe sub ea, am vazut ca e umed bine diferentialul. Diagnostic-semering diferential uzat.Cum trebuia sa fac un drum mai lung (cca 1100km)am zis sa rezolv pb. sa nu raman fara ulei cumva, sa fie bai. La schimbul acestuia, am schimbat si uleiul din diferential si cutie, asa ca sa-mi fac de lucru. Oricum am masina o am din toamna si nu cred sa se fi facut prea multe la ea, in sensul ca, cartea service se intrerupe la un mom dat pe la 155000, in prezent are 215000km.
        Prostia mea a fost sa bag acelasi tip de ulei si in cutie cat si in diferential(75W90), asta in urma specificatiilor care se dau despre produs cum ca e compatibil si cu punti fata-spate. Mentionez ca uleiul e Metabond gl-5 75W90.
        Dupa schimb la circa 7-800km a inceput sa se auda un fluierat(vajait), cum vreti sa-i spuneti, din ce in ce mai deranjant; cva de genu cum mai auzi la autobuzele vechi.
        Prostia o recunosc si nu sugerez la nimeni sa bage altceva decat ce specifica producatorul; adica nu ma refer la firma, ci la specificatiile produsului.
        In cazul meu ulei diferential minim 80W90 -marge si mai gros 85W90.Mare greseala recunosc.
        La intoarcere(adica dupa cei 1100km),ca prima masura am schimbat uleiul in care am gasit si cva pilitura fina, si am bagat castrol 80W90 de diferential. + tratament pt cutii si diferentiale Metabond Gt.
        Am peste 500 km de atunci si ameliorarea e aproape nesemnificativa, mi se pare chiar ca suna mai tare in jur de 2000 rpm.
        Dilema mea cea mare e ca am auzit pe cineva vorbind ca i s-a dus rulmentul de la cardan si de asta sa sune.
        Daca s-a mai lovit careva de o pb. de genu, as primi bucuros o sugestie.
        Sper sa nu deranjez si cu lungimea postului si cu reclama-da poate ajuta la o parere.
        Multumesc anticipat.
        The road is too long, life is too short to drive anything less than a Mercedes

        Comment


        • #5
          Originally posted by Caponne View Post
          Ms de sugestii. Desi sper ca problema mea sa fie asta.
          Daca aveti timp sa-mi ascultati povestea: - a inceput asa...
          tot lucrand pe sub ea, am vazut ca e umed bine diferentialul. Diagnostic-semering diferential uzat.Cum trebuia sa fac un drum mai lung (cca 1100km)am zis sa rezolv pb. sa nu raman fara ulei cumva, sa fie bai. La schimbul acestuia, am schimbat si uleiul din diferential si cutie, asa ca sa-mi fac de lucru. Oricum am masina o am din toamna si nu cred sa se fi facut prea multe la ea, in sensul ca, cartea service se intrerupe la un mom dat pe la 155000, in prezent are 215000km.
          Prostia mea a fost sa bag acelasi tip de ulei si in cutie cat si in diferential(75W90), asta in urma specificatiilor care se dau despre produs cum ca e compatibil si cu punti fata-spate. Mentionez ca uleiul e Metabond gl-5 75W90.
          Dupa schimb la circa 7-800km a inceput sa se auda un fluierat(vajait), cum vreti sa-i spuneti, din ce in ce mai deranjant; cva de genu cum mai auzi la autobuzele vechi.
          Prostia o recunosc si nu sugerez la nimeni sa bage altceva decat ce specifica producatorul; adica nu ma refer la firma, ci la specificatiile produsului.
          In cazul meu ulei diferential minim 80W90 -marge si mai gros 85W90.Mare greseala recunosc.
          La intoarcere(adica dupa cei 1100km),ca prima masura am schimbat uleiul in care am gasit si cva pilitura fina, si am bagat castrol 80W90 de diferential. + tratament pt cutii si diferentiale Metabond Gt.
          Am peste 500 km de atunci si ameliorarea e aproape nesemnificativa, mi se pare chiar ca suna mai tare in jur de 2000 rpm.
          Dilema mea cea mare e ca am auzit pe cineva vorbind ca i s-a dus rulmentul de la cardan si de asta sa sune.
          Daca s-a mai lovit careva de o pb. de genu, as primi bucuros o sugestie.
          Sper sa nu deranjez si cu lungimea postului si cu reclama-da poate ajuta la o parere.
          Multumesc anticipat.


          II ok ca ai schimbat uleiul si ca te-ai interesat in mod repetat .... dar schimba si rulmentul! si o sa vezi ca nu se mai aude nimic. bafta
          Mercedes Benz C180 `96 CP 122

          Comment


          • #6
            Esti sigur in legatura cu rulmentul?
            Mentionez ca fluiera, nu huruie cum face in cazul rulmentului.(stiu doar cum face in cazul unui rulment stricat la roata)
            The road is too long, life is too short to drive anything less than a Mercedes

            Comment


            • #7
              Scuze ca ma repet, dar am schimbat iar uleiul: am pus Aral 85W90 pt transmisie si cu uleiul asta parca intensitatea sunetului s-a diminuat.
              Uleiul ce l-am scos era doar putin murdar da se gasea pilitura fina in el nu exagerat dar era.
              The road is too long, life is too short to drive anything less than a Mercedes

              Comment


              • #8
                Originally posted by Caponne View Post
                Scuze ca ma repet, dar am schimbat iar uleiul: am pus Aral 85W90 pt transmisie si cu uleiul asta parca intensitatea sunetului s-a diminuat.
                Uleiul ce l-am scos era doar putin murdar da se gasea pilitura fina in el nu exagerat dar era.
                Nu sunt sigur ca poti schimba doar rulmentul. Am intampinat o problema de genul asta la un Touareg si nu se putea schimba rulmentul ci trebuia un cardan cu tot cu rulment. Cel mai bine e sa te interesezi si sa nu dai banii pe geam.
                Numai bine.

                Comment


                • #9
                  Am eu diferential de vanzare

                  Comment


                  • #10
                    Rulmentul se poate schimba cu sau fara suportul lui care il tine fix pe caroserie,depinde de stare.Nu e nevoie de alt cardan.
                    W124 E220 din 95

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF