Masina: W203? C220 cdi anul 2001.
Postez pentru un prieten de-al meu caruia i s-a ars computerul de bord cam in felul urmator: "chederul" sau garnitura de la capota dinspre partea soferului s-a uzat si a intrat apa pe acolo. Apa s-a scurs pe "electronica" aflata in compartimentul acela de pe partea soferului si masina nu mai porneste (e ca si moarta). Am impresia ca au fost infundate gaurile de scurgere si astfel computerul a ajuns sa cam stea in apa (totusi asta e doar o presupunere - el zice ca s-a scurs apa pe comp).
Cineva i-a spus ca trebuie sa inlocuiasca computerul, SAM-ul, contactul cu tot cu cheie si blocatorul de volan (sau imobilizatorul?).
Eu nu ma pot pronunta asupra acestui diagnostic pentru ca nu am intrat in contact cu W203.
Daca cineva ma poate ajuta cu un sfat as fi foarte recunoscator, pentru ca omul sta cu masina pe dreapta si nu se pricepe mai deloc.
Daca sunt necesare mai multe detalii, astept intrebari si voi completa cu acestea. Momentan nici eu nu am mai multe.
Va multumesc anticipat!
Postez pentru un prieten de-al meu caruia i s-a ars computerul de bord cam in felul urmator: "chederul" sau garnitura de la capota dinspre partea soferului s-a uzat si a intrat apa pe acolo. Apa s-a scurs pe "electronica" aflata in compartimentul acela de pe partea soferului si masina nu mai porneste (e ca si moarta). Am impresia ca au fost infundate gaurile de scurgere si astfel computerul a ajuns sa cam stea in apa (totusi asta e doar o presupunere - el zice ca s-a scurs apa pe comp).
Cineva i-a spus ca trebuie sa inlocuiasca computerul, SAM-ul, contactul cu tot cu cheie si blocatorul de volan (sau imobilizatorul?).
Eu nu ma pot pronunta asupra acestui diagnostic pentru ca nu am intrat in contact cu W203.
Daca cineva ma poate ajuta cu un sfat as fi foarte recunoscator, pentru ca omul sta cu masina pe dreapta si nu se pricepe mai deloc.
Daca sunt necesare mai multe detalii, astept intrebari si voi completa cu acestea. Momentan nici eu nu am mai multe.
Va multumesc anticipat!
Comment