Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pe unde poate trage aer fals?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pe unde poate trage aer fals?

    Va salut, pun aceasta intrebare ca sigur este undeva problema cu aerul, adica primeste aer fals dar nu stiu pe unde.
    Care sunt procedurile de verificare?
    Va descriu ultima observare in legatura cu turatia: Problema e ca nu urca turatia mai mult de 3000 de ture in sarcina si 3500 in gol. (adica cand sta masina). La prima pornire in gol urca tuaratia la maxim dar isi revine la 3500.Mergeam spre Turda jud.Cluj dupa ce am ajuns in varful dealului Feleac si urma sa cobor am pus in treaptea a 4-a si am apasat acceleratia si sa vezi miracol crestea si viteza dar situratia care a ajuns la 4200! Dar cand dadea la un deal deja revenea la 3000 chiar daca il puneam in treapta a 3-a.
    Deci inseamna ca numa in sarcina nu urca turatia, si nu stiu care ar fi cauza.
    Cineva a zis ca ori nu are aer suficient ori trage pe undeva aer fals si din cauza asta nu merge.
    Este vorba de un C-class 220 Diesel din `95.
    Fiecare meserias la care am fost cu masina si au facut diagnoza nu au gasit nici o eroare la partea electronica si nici nu au putut sa-mi spuna de ce nu merge calumea.
    Poate ma puteti ajuta cu ceva sfaturi in legatura cu aceasta problema.
    Multumesc Anticipat.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

  • #2
    Posibil sa ai o pierdere de vacum in instalatie. De uitat pe la reglajele farurilor, pompa de vaccum si chiar prin bord pe la comenzile aerotermei care sunt pe vaccum toate. Posibil vreun racord flexibil care a cedat la acest sistem de vaccum.

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru sfat, dar cum am citit aici pe forum nu ar avea de suferit performanta motorului daca are pierdere de vacuum pe instalatia de reglare a farurilor. Sau nu e asa?
      Poate sa fie cauza ca are bule de aer pe conductele de motorina ce intra in pompa de injectie? Si de ce nu se aeriseste sistemul singur?
      Last edited by Jacob; 06-02-2009, 12:14 PM.
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #4
        Asta cu bulele e relativa. In mod normal n-ar mai porni sau ar porni foarte greu, in special la prima pornire daca ti-ar trage aer in instalatia de joasa presiune. Daca totusi nu ai probleme cu pornirea eu zic sa verifici vaccumul.

        Orice pierdere de vacum afecteaza mersul masinii, in orice punct din instalatia de vacum unde s-ar produce pierderea. Cel mai usor iti dai seama verificand daca iti merge reglajul farurilor, vazand daca aceastea isi schimba pozitia in timp ce sunt aprinse, cu masina pe loc si farurile indreptate spre un zid. (de preferat pe intuneric). Daca reglajul functioneaza inseamna ca nu ai pierdere de vacum si problema trebuie cautata in alta parte. Tot pe vacum sunt si tetierele spate care se rabateaza automat (asta e o optiune care nu o au toate w202), iar daca totul functioneaza inseamna ca ai vacum. Pt toate aceste verificari motorul trebuie sa fie pornit (ca sa functioneze si pompa de vacum situata undeva in partea din fata a motorului si din care pleaca furtunul ala negru ce duce la servofrana).

        L.E. O pierdere de vacum ar trebui sa fie depistata destul de usor pt ca in zona respectiva se aude un fasait. Cu conditia ca pompa de vacum sa lucreze bine.
        Last edited by florineasca; 06-02-2009, 12:33 PM.

        Comment


        • #5
          Am verificat reglajul farurilor din interior si functioneaza, cat si tetierele din spate. Am verificat atent conductele de vacuum si nu se aude nici un fasait cu motorul pornit. Inseamna ca instalatia de vacuum e in regula dar totus nu inteleg ca undeva tot are ceva in neregula. Ce am observat in legatura cu bulele de aer pe conductele de combustibil dupa ce se incalzeste motorul in relantiu incepe sa tremure din cand in cand dar in mers nu am nici o problema si chiar si pornirea la rece dimineata e ok.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #6
            Atentie la filtrul de motorina!!!!!!!!
            Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

            Comment


            • #7
              Problema inca presista cu aerul pe furtunul de alimentare.
              Deci are aer pe furtunul acela alb transparent care iese din preincalzitorul ce este montat pe blocul motor si intra in filtru de motorina. Se vede cu ochiul liber cum circula bulele de aer prin acel furtun.
              Am fost la un service si am schimbat saibele acelea de cupru de sub surubul ce tine filtul ca am crezut ca acolo primeste aer dar degeaba.
              Apropo cateodata cand deschid busonul de la rezervor se aude un fasait mare ca si cum ar fi presiune in el. Eu cred ca nu e normal sa se creeze presiune in rezervor.
              Astept inca pareri de la voi sa vedem daca ati mai patit inainte si voi chestiile astea.
              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

              Comment


              • #8
                In legatura cu presiunea din rezervor, este normal sa se formeze, s-a mai discutat asta,
                Iar cu aerul din instalatie, daca zici ca ala este sigur baiul, nu ai decat o sansa, sa iei tot circuitul motorinei la puricat, si sa vazi daca intradevar primeste pe undeva aer.

                Toate cele bune,
                W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                Comment


                • #9
                  Daca pornirea este normala inseamna ca nu ai aer in instalatie, iar acele bule sunt normale si sunt create de functionarea pompei de injectie. Si la mine se vad dar functionarea motorului nu este afectata.

                  Comment


                  • #10
                    Buna ziua, am aceeasi problema : aer pe la conducta de la filtru spre pompa de injectie. I-mi puteti da citeva sfaturi ? C220 D din 1996 Va multumesc.

                    Comment


                    • #11
                      Am avut aceasta problema si foarte greu am descoperit-o. Masina se limita in mers la 3000 rot/min. De vina a fost pompa vacuum, de fapt o garnitura a ei, care tragea aer "viciat" sau fals cum zici tu si asta facea sa nu mai mearga nici turbocompresorul. Daca problemele la pornire nu au aparut e o chestiune de timp.
                      P.S. Testerul ar trebui sa vada asta, dar dupa ce apare eroarea, cu motorul pornit - deci fara sa scoti cheia, ca se reseteaza altfel.

                      Comment


                      • #12
                        am avut aceeasi problema cu turatia si viteza .de vina a fost pompa de injectie pe care am schimbat-o.

                        Comment


                        • #13
                          Aceeasi problema tot cu pompa de injectie era problema, si eu l-am schimbat si acuma merge brici fara probleme.
                          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF