Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema acceleratie, nu trec de 3500rpm

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema acceleratie, nu trec de 3500rpm

    Am un c220 din 2002 si se pare ca atunci cand sunt pe drum drept, cand ii dau talpa pana la fund nu trece de 3500rpm, masina este cu cutie automata. Daca de exemplu o trec in treapta de parcare sau punctul mort (la cutie) si ii dau talpa maxim, se duce pana-n 6000 fara probleme.

  • #2
    Salut.S-ar putea sa fie niste senzori.Ti se taie alimentarea la 3500rpm?Sau se poate sa fie ceva infundat.Mergi la un service sa ti-o puna pe tester sau asteapta si alte pareri.Numai bine.

    Comment


    • #3
      Ma gandesc ca daca era ceva stricat, nu se ducea in 5000rpm cand e in punctul mort, poate sa fie vreo limitare?

      Comment


      • #4
        Eu am mai auzit de un caz asemanator cu al tau si era un senzor.Nu dadea voie sa treaca mai sus de 3000-3500rpm pentru a proteja motorul.Nu-mi mai aduc aminte care..Turometrul mi se pare ca e limitat la punctul mort.

        Comment


        • #5
          Imi pare rau de exprimare, vroiam sa zic ca in punctul mort se duce la 5000rpm, pe drive nu se duce mai mult.. am sa ma duc la reprezentanta sa vad care e treaba...

          Comment


          • #6
            Prietene, cauta mai bine un servis bun, ca la reprezentanta ne-am ars multi.
            Bafta.

            Comment


            • #7
              Salut, vezi sa nu fie turbina. Eu am patit asta dar la o Octavia si a trebuit sa-mi curete turbina. Din cate am inteles cica calculatorul citeste o eroare si nu mai intra turbina. Cum spunea si vizyboss poate sa fie un senzor, o electrovalva, etc... sau doar trebuie curatata turbina. Si ai grija ca orice service vrea sa te arda cand te vede cu Mertz. Fa-te si tu ca sti despre ce e vorba. Multa bafta

              Comment


              • #8
                Stiu ca te rupe la bani la reprezentanta, cred ca am sa ma duc la un service care cred ca e bun.

                Comment


                • #9
                  Salut,
                  Un filtru de motorina nou sar putea sa te rezolve.Se pare ca nu ai suficienta motorina in sarcina.Poate gresesc dar am intilnit acelasi simptom la camion cu sistem comon rail (gol mergea,incarcat nu se mai tura in treptele superioare)si s-a rezolvat cu filtre de motorina noi.Sper sa te ajute sfatul.

                  Comment


                  • #10
                    Atentie si la debitmertu.
                    Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by degan View Post
                      Prietene, cauta mai bine un servis bun, ca la reprezentanta ne-am ars multi.
                      Bafta.
                      Am uitat sa iti zic de debimetru, cum zice si colegul mai sus.
                      Eu am patit la fel la un W140 si o Lancia, foarte posibil sa fie debimetru problema.
                      Poti sa incerci sa-i scoti mufa si sa dai o tura sa vezi daca merge mai bine(cel putin la mine laW140 si la Lancia cand am scos mufa tragea normal), daca da, ala e, si daca "e" poti sa incerci si o reparare.

                      Comment


                      • #12
                        Cred ca ar trebui schimbat filtrul de motorina ca am 17.000 km de cand nu l-am schimbat. Si am sa incerc si treaba cu debimetru, mersi mult de ajutor!
                        Last edited by florineasca; 05-30-2009, 22:46 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Filtrul de combustibil merge fara probleme pana la 30.000 km chiar mai mult daca este de calitate, ex. Mann Filter
                          Treaba cu debimentrul poate fi valabila.

                          Toate cele bune
                          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                          Comment


                          • #14
                            Al naibii debitmetru.....

                            Comment


                            • #15
                              Simptomele la mine sunt urmatoarele: La prima pornire indiferent ca e rece motorul sau e cald daca e scos din viteza si apas acceleratia pina in blana urca turatia la 5500, dupa ce las pedala revine la relanti, dar daca apas din nou urca doar la 4000 si la a treia apasare nu trece de 3500 rpm.
                              Acuma dupa ce pornesc motorul din nou si il pun in treapta 1 si pornesc la drum aceleas treaba la prima apasare urca la 5500 asta inseamna ca ajung la 40KM/h, dar dupa ce o schimb in viteza a doua deja scade la 3500.
                              Daca pornesc din loc cu viteaza a doua tot asa face cu diferenta ca am demaraj mai mare, aici urc la 70-80 Km/h.
                              Singura eroare o da la oricare tester este Shut-off valve Injection Pump.
                              Valva asta are rolul de a inchide combustibilul dupa ce opresc motorul. Dupa cum se zice.
                              Unii au zis ca pompa e defecta, cum saracia sa fie defecta daca si in gol si in sarcina trage motorul de rupe la prima apasare de pedala.
                              Altii au zis ca e senzorul de pozitie, nu stiu ce sa mai cred.
                              Acuma urmeaza sa-i schimb calculatorul de la motor sa vedem ce a fii.
                              P.S. este vorba de un C-Class 220 Diesel din 1995.
                              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF