Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Compresorul nu mai merge.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Compresorul nu mai merge.

    Salut,

    De ceva vreme am probleme cu motorul la MB-ul meu, in sensul ca se aude ca un diesel, porneste intarziat "la rece", si erori la sonda lambda, debitmetrul de aer, etc...
    Masina este un w203, 2001, automatic, c200 k.

    Miercuri am fost la o verificare la service-ul celor care mi-au montat instalatia de gpl, in Bucuresti, care mi-au spus ca instalatia merge bine si ca nu sunt probleme cu ea. Prin urmare, joi, am fost la Braila la un service recomandat de prietenii din zona. Acolo la tester, mi-au spus ca au gasit o eroare la compresor. Eroarea era ceva de genul, aer prea putin pe sistemul secundar.

    Tipul de acolo, dupa ca a facut un test drive, mi-a zis ca nu se simte ca ar lucra compresorul deloc.Aceasta fiind, dupa parerea lui, cauza care genera celelalte erori mentionate mai sus.
    (Am inteles de la el, ca atunci cand merge compresorul puterea transmisa rotilor face ca ESP-ul sa intre in functiune, iar masina se comporta ca si cum ar mai avea un motor.)

    As vrea sa va intreb daca ati mai avut problema asta si ce se poate remedia in cazul in care problema este intr-adevar la compresor.

    In fine....orice parere sau sfat este binevenita.

    Multumesc.

  • #2
    Originally posted by copaeg View Post
    Salut,

    De ceva vreme am probleme cu motorul la MB-ul meu, in sensul ca se aude ca un diesel, porneste intarziat "la rece", si erori la sonda lambda, debitmetrul de aer, etc...
    Masina este un w203, 2001, automatic, c200 k.

    Miercuri am fost la o verificare la service-ul celor care mi-au montat instalatia de gpl, in Bucuresti, care mi-au spus ca instalatia merge bine si ca nu sunt probleme cu ea. Prin urmare, joi, am fost la Braila la un service recomandat de prietenii din zona. Acolo la tester, mi-au spus ca au gasit o eroare la compresor. Eroarea era ceva de genul, aer prea putin pe sistemul secundar.

    Tipul de acolo, dupa ca a facut un test drive, mi-a zis ca nu se simte ca ar lucra compresorul deloc.Aceasta fiind, dupa parerea lui, cauza care genera celelalte erori mentionate mai sus.
    (Am inteles de la el, ca atunci cand merge compresorul puterea transmisa rotilor face ca ESP-ul sa intre in functiune, iar masina se comporta ca si cum ar mai avea un motor.)

    As vrea sa va intreb daca ati mai avut problema asta si ce se poate remedia in cazul in care problema este intr-adevar la compresor.

    In fine....orice parere sau sfat este binevenita.

    Multumesc.
    Salut,
    Din cate stiu eu, compresorul, nu porneste daca nu are destul freon in instalatie, deci asta ar putea fi o problema. In alta ordine de idei, nu vad ce legatura are compresorul cu mersul prost al motorului. Daca opresti AC-ul, motorul merge bine? Ar trebui sa faca figuri, doar cu AC-ul pornit. Daca este oprit, practic nu mai este compresorul angrenat si se invarte doar rola/fulia din capatul lui, cea pe care sta cureaua, motorul nefiind solicitat in plus. Si inca o intrebare, se omporta la fel si pe gpl si pe benzina?
    Erori la sonda lambda o sa-ti apara mereu, daca mergi pe gpl, ca nu mai are ce sa citeasca, avand in vedere ca gpl-ul are o altfel de ardere, iar noxele difera fata de benzina. Da mai multe detalii!
    L.E.: Si ce legatura are ESP-ul??? Esti obligat sa mergi cu AC-ul pornit nonstop, ca sa merga masina bine?? O fi si cum a zis mecanicul, dar cand opresti AC-ul, ce se intampla? Nu mai merge masina cum trebuie? Daca e asa, mergi la Mercedes si las-o acolo sa se spele cu ea pe cap, ca aia nu e masina!!!
    Last edited by paunionutz; 05-08-2009, 10:48 AM.

    Comment


    • #3
      Am impresia ca e vorba de kompressorul motorului...adica "turbo".
      Din pacate nu pot sa te ajut cu informatii pentru ca personal nu am avut de-aface cu motoare kompresor. Tot ce pot sa-ti spun e sa dai un search. Stiu sigur ca s-au mai discutat cazuri si erau ceva informatii pe-acolo.
      Bafta.
      E220 cdi W210, 2001

      E320 W210, 1997
      C180 W202, 1994
      W123 200D, 1978 cu inima de W124


      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

      Comment


      • #4
        Da. Este vorba despre compresorul de supraalimentare. Acesta este cel cu defectul. Simptomele sunt: cand dau cheie dimineata ii ia cam 3 secunde pana porneste motorul, sunetul la relanti este parca ar fi diesel, si motorul nu mai are putere. Precizez ca astea toate se intampla la mers pe benzina... De o saptamana merg cu instalatia gpl pe OFF.

        Inca ceva .... De ieri, mi-a ramas aprins in bord si becul de la butonul EC REST, care se afla pe panoul de control al sistemului de clima, si de atunci nu mai baga aer rece. Problema este ca daca il apas, nu mai raspunde la comanda. Nici aia habar nu am ce poate sa fie, insa pare sa fie un defect separat de problema descrisa anterior.

        Comment


        • #5


          Concluzia mea de acolo se aplica si aici. Ca sa fac economie de taste...

          Comment


          • #6
            Ok. Inteles. Voi merge la un tester sa vedem ce da acolo. Insa stie careva daca cele doua compresoare, cel de AC si cel de supraalimentare, sunt legate intre ele? Sau sunt doua piese total diferite?
            Exista vreo legatura intre nefunctionalitatea compresorului de supraalimentare si cea a aerului conditionat?

            Comment


            • #7
              Ieri am fost la un service, unde am testat compresorul. S-a constatat ca merge foarte bine. Problema este insa undeva la valvula regulatoare de aer a compresorului care nu deschide atunci cand acelerez. Ceea ce face ca masina sa nu mai aiba puterea de inainte.
              Mi s-a spus ca poate fi debitmertul de aer, care nu comanda cum trebuie valvula de la turbo compresor.
              Erorile pe care le-am gasit la ultimul test au fost: debitmetru aer - film cald; intreruperi aleatoare pe cilindri; sonda labda dupa catalizator; pompa de aer secundara.

              Toate aceste erori au fost generate de un senzor care nu functioneaza cum trebuie. Intrebarea mea este: care poate fi acel senzor? Ce ar trebui sa schimb asa incat sa mearga motorul cum trebuie?

              Are cineva vreo idee?

              Si inca ceva.... Pentru Constanta, la cine sa merg pentru o dignoza competenta? La Autoklas sau Tiriac Auto?

              A! Si inca ceva....Cand o pornesc dimineata sau dupa stationari mai mari de 15 min, dureaza cam 2-3 secunde pana sa porneasca motorul. Iar cand motorul este rece, rpm-ul joaca intre 1000-1100, cam 30 sec pana cand se stabilizeaza la 700.
              Credeti ca problema asta poate fi legata de erorile prezentate mai sus?
              Last edited by doktor4carz; 05-12-2009, 07:15 AM.

              Comment


              • #8
                La pornirea motorului la rece intra socul automat si iti tine masina pe la 1000-1100. Normal insa e sa stea cuminte la o turatie si nu sa oscileze. Dupa cateva minute scade la 700 cat e normal.
                Decat sa mergi la casa auto mai bine cauta la off topic/ date de contact ale membrilor si vezi care e de prin Constanta. Am impresia ca il ai acolo pe colegul Asfalttango, care are ceva cunostinte in domeniu. Da-i un Pm si vezi ce iasa.
                Numai bine si sper sa se repare ieftin.
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #9
                  Mersi de sugestie. Deja am vorbit ieri cu asfalttango.... de fapt la el imi fac toate testele de cand si-a luat multiplexerul.
                  Se pare totusi ca problema asta este destul de serioasa si voi incerca sa urmez sfatul lui dok. Sa vedem ce zice si stardiag-ul de la autoklass. Cica m-ar costa maxim 150 ron o diagnoza.... Sper sa imi dea o solutie cei de acolo...
                  Pare mult mai ieftin decat sa ma apuc sa cumpar debitmetrul de aer (care ajunge in jur de 12 mil rol).
                  Oricum cam asta a fost si concluzia discutiei de ieri cu asfalttango. Mai bine investighez mai mult pana sa merg sa cumpar piese...
                  De aceea am si adresat aici problema.

                  Comment


                  • #10
                    Dok, se poate inchide topicul. Oricum problema e rezolvata partial... Mers la Autoklass, testat, primit raspuns: motorul merge bine.....taxat cat nu face....
                    Voi deschide un nou topic cu descrierea problemei actuale. Poate s-o gasi cineva sa ma sfatuiasca cumva.

                    Comment


                    • #11
                      Daca vrei sfaturi,ia si de la mine,vinde masina si ia ceva mai vechi...

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF