Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu mai functioneaza cheia, Ajutor!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salutare tuturor. Detin un w202 ,'95 , cheie briceag si am si eu o problema cu cheia mea..
    Nu are deloc raza de actiune la distanta mare. Adica, mai pe scurt daca nu tin cheia in dreptul oglinzii, masina nu se deschide/inchide. I-am schimbat bateriile de 3 ori pana acum am pus GP si m-am mai luat si de cucoana de la magazin k mi-a dat baterii descarcate, insa nu era asa... E adevarat ca s-a sesizat o diferenta dupa ce am schimbat bateriile [avea raza undeva la vreo 3 metri, dar sa fie singura si sa nu aiba alte terminale ale masinilor care sa bruieze frecventa] insa nu semnificativa. LED-ul din interior se aprinde in momentul in care apas, insa foarte vag.
    Da-ti-mi va rog un sfat ce sa-i mai fac...

    Voie buna!...

    Comment


    • #17
      Originally posted by Alexx View Post
      E adevarat ca s-a sesizat o diferenta dupa ce am schimbat bateriile [avea raza undeva la vreo 3 metri, dar sa fie singura si sa nu aiba alte terminale ale masinilor care sa bruieze frecventa] insa nu semnificativa. LED-ul din interior se aprinde in momentul in care apas, insa foarte vag.
      Da-ti-mi va rog un sfat ce sa-i mai fac...

      Voie buna!...
      Etajul de emisie din modulul radio cred ca este "obosit" la cheia ta.

      Mergi la un electronist care nu stiu cat de mult te poate ajuta dar mai exista totusi o varianta pe care poti sa i-o propui, o varianta care mie mi-a dat rezultate la 3 Logane, o Solenza si o Laguna:

      Faci rost de o cheie ca a ta (eventual la dezmembrari) si "te mutzi" cu EEPROM-ul si cu bobina mobilizatorului de pe cheia ta pe cea noua. Operatia este destul de dificila tinand cont de riscul de a prajii eepromul dar la un service de telefoane de exemplu se lucreaza cu chip-uri mult mai complexe de atat.

      Operatia asta te scuteste si de procedeul de invatare a unei chei care mai inseamna niste bani in plus.

      Sa ai bafta.
      W203 - 2001

      Comment


      • #18
        Originally posted by nickbal View Post
        Etajul de emisie din modulul radio cred ca este "obosit" la cheia ta.

        Mergi la un electronist care nu stiu cat de mult te poate ajuta dar mai exista totusi o varianta pe care poti sa i-o propui, o varianta care mie mi-a dat rezultate la 3 Logane, o Solenza si o Laguna:

        Faci rost de o cheie ca a ta (eventual la dezmembrari) si "te mutzi" cu EEPROM-ul si cu bobina mobilizatorului de pe cheia ta pe cea noua. Operatia este destul de dificila tinand cont de riscul de a prajii eepromul dar la un service de telefoane de exemplu se lucreaza cu chip-uri mult mai complexe de atat.

        Operatia asta te scuteste si de procedeul de invatare a unei chei care mai inseamna niste bani in plus.

        Sa ai bafta.

        Iti multumesc nickbal , insa deja chestiile astea nu mai tin la mine. Nu le am cu electronica [stiu, este dureros] si nu vreau sa ma bag si sa stric ceva. Eu ma gandeam ca e mai simplu sa ma duc la reprezentanta MB din Iasi si sa le cer sa imi faca ei o cheie, asta dupa ce ar cere datele de prin Germania despre masina si ar face ei cheia cu tot cu chip pentru doar 400 Euro[nu stiu daca e adevarat ca asta e pretul, spun si eu ce mi-au zis altii]. Dupa mine, ar fi o chestie cam complicata sa ma apuc sa cumpar o cheie de la dezmembrari, astia isi bat joc de tine, te jupoaie de viu de bani, asa ca m-as duce la reprezentanta si stiu una si buna, ca si asa am doar o singura cheie.

        Succese!..

        Comment


        • #19
          Originally posted by nickbal View Post
          Dai un search si mai gasesti cate ceva, ca asa am rezolvat si eu...

          O sa repet un pic din ce am cules eu (cu rabdare):

          Exista la W203 doua functii diferite si importante pe acea cheie:

          - Una de modul radio care comanda prin unda radio deschiderea/inchiderea usilor si asta merge pe cele doua baterii de care vorbeste toata lumea;

          - Una pasiva, care nu are nevoie de baterii (si chiar lucreaza fara ele) care lucreaza pe principii de inductie de camp magnetic, functie ce deblocheaza toata electronica masinii, inclusiv partea de injectie si pornire.

          Ca sa intaresc ce spun aici vin cu 2 argumente:

          1- am avut o cheie care lucra d.p.d.v. radio dar nu imi debloca electronica pentru ca am avut o bobina desprinsa de pe placa (cauta postarea mea) si s-a rezolvat prin lipirea ei,

          2- la Logan, (ceea ce nu va place voua sa numiti masina), exista din fabrica o cheie activa, cu butoane si una "oarba", fara butoane si fara baterii care desi nu stie sa mearga cu deschiderea electrica, deblocheaza injectia (mobilizatorul) cu ajutorul unui magnet permanent montat in "coaja" de plastic a cheii.

          P.S. Cat despre INFRAROSU pot spune ca asta nu lucreaza decat cu patratzica ai mica din manerul soferului si are job-ul de a inchide/deschide simultan toate geamurile si trapa (daca exista).
          Da nickbal am citit TOT ce s-a scris despre chei pe acest forum din 2007 pana in 2009 si nu doar pt w203. Ceea ce spui tu imi intareste si mai tare ipoteza ca aceasta cheie este moarta. Se pare ca este moarta pe ambele module: si pe cel cu unde radio ( cu toate ca bateriile le-am schimbat si nu inteleg ce ar mai putea fi) si pe cel cu inductie electromagnetica pt ca nu imi porneste masina. Te rog spune-mi cum ai reusit tu sa scoti placuta din interiorul cheii pt a lipi bobina? (si la mine zdrangane ceva in ea)
          Multumesc mult de tot!!!
          P.S: cat despre logan.....am mers 5 ani cu dacie 1610(era model 1310 cu injectie si a fost pus un motor de nova de 1600 + pinioanele din cutia de viteze de la treapta 5 erau mai mici tot de la nova pentru turatii mai mici la viteze mai mari . Cu logan 1.6 benzina am mers 2 ani si am facut tara in lung si-n lat. Acum tata are 1.5 disel

          Comment


          • #20
            chei noi originale,nu china

            chei noi,200euro/buc,[ATTACH]:king2:[/ATTACH]lasati emal la fan10logo@yahoo.com.Se pot trimite prin curier oriunde doriti.Sunt de la un sprinter 2009 dezmembrat dupa un accident nefericit.Programarea pe masina voastra e treaba voastra dar e bine sa va interesati inainte de a cumpara daca se potriveste la voi.plata se face la destinatie prin curier.
            Attached Files
            Last edited by fan10; 04-25-2010, 21:27 PM.

            Comment


            • #21
              chei noi originale,nu china

              chei pt cine plange
              Attached Files

              Comment


              • #22
                cauta fan10 pe forum

                Comment


                • #23
                  Exista si din china?
                  Originally posted by fan10 View Post
                  chei pt cine plange

                  Comment


                  • #24
                    ValentinS: daca reusesti cumva sa o desfaci, sa ne spui si noua te rog cum ai facut...
                    Eu am incercat de cateva ori dar nu am reusit.
                    W203 - 2004

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Abraxasnew View Post
                      ValentinS: daca reusesti cumva sa o desfaci, sa ne spui si noua te rog cum ai facut...
                      Eu am incercat de cateva ori dar nu am reusit.
                      Cautati pe YouTube la mercedes c220 cdi..se gasesc mai multe raspunsuri acolo inclusiv cum se desface cheia de la Metz.
                      PS : vreau si io o dublura la cheie si pretul.
                      Multumesc.
                      Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by zsolti1981 View Post
                        Salutare! Tot mai mult citesc pe forum,ca multi dintre voi care aveti w202 din ani diferiti de fabricatie,aveti in posesie cheie electronica cu care deschideti usile centralizate de la masinile voastre.Cand mi-am cumparat masina,tot un w 202 dar din 1993,nu am primit decat doua chei simple.Rugamintea mea este,daca careva dintre voi ma poate ajuta cu o poza,sa vad si eu cum arata aceasta cheie.
                        Va multumesc!
                        cam asa arata o cheie tip briceag la un mert din 94 si functioneaza prin infrarosu ca telecomanda de la tvDSCF6836.JPG
                        Last edited by lucianph; 05-15-2010, 03:27 AM.

                        Comment


                        • #27
                          cheie briceag- am si eu probleme cu edc-ul, cand nu se aprinde ,masina nu porneste, ma poate ajuta shi p mine careva??? sau sa reusesc cumva sa il fac masina sa functioneze fara edc

                          Comment


                          • #28
                            Fara suparare 200 euro second mi se pare enorm?
                            Nou este 500 lei si mai e si chrom.

                            Comment


                            • #29
                              NU cred. Costa mai mult.
                              Originally posted by Zsoltcox View Post
                              Fara suparare 200 euro second mi se pare enorm?
                              Nou este 500 lei si mai e si chrom.

                              Comment


                              • #30
                                Uite aici: http://www.bizoo.ro/firma/vwpassat13...cu-telecomanda

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF