Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme motor dupa spalare...

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme motor dupa spalare...

    Saluare. Am spalat azi motorul. Nu am avut nici o problema, dar dupa cateva ore(cand s-a inserat si a scazut temperatura afara) se tureaza si nu mai trage ca inainte. Cand stau pe loc si o turez, pana ia putin in ture, suna dubios adica intrerupt(pana pe la 1500 ture). Ce poate sa fie? Sa fi facut condens pe la bujii sau pe la contacte le la injectoare? Dupa ce am spalat motorul functiona perfect.

    Multumesc anticipat
    MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

  • #2
    Pune-te pe rugaciuni zdravan,mai rau decit sa fi intrat apa la modulul de gestiune a injectiei nu poate fi....

    Comment


    • #3
      Consecintze ale spalarii motorului pe benzina.
      Cred ca nici germanii nu stiu cate fire electrice sunt pe acolo, deci....apa+electric.....nu suna prea bine.

      Rezolvare cat mai usoara, si invatzatura de minte.
      Last edited by marele_alb; 04-28-2009, 23:46 PM.
      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

      Comment


      • #4
        Originally posted by ciucean_sergiu View Post
        Saluare. Am spalat azi motorul. Nu am avut nici o problema, dar dupa cateva ore(cand s-a inserat si a scazut temperatura afara) se tureaza si nu mai trage ca inainte. Cand stau pe loc si o turez, pana ia putin in ture, suna dubios adica intrerupt(pana pe la 1500 ture). Ce poate sa fie? Sa fi facut condens pe la bujii sau pe la contacte le la injectoare? Dupa ce am spalat motorul functiona perfect.

        Multumesc anticipat
        Salut Incearca si sufla cu aer toate contactele electrice , controleaza bujiile , sufla si acolo cu aer , si incearca sa incalzesti motorul . Bafta cu remedierea problemei.

        Comment


        • #5
          Originally posted by DMIHNEA View Post
          Pune-te pe rugaciuni zdravan...
          Off-topic (cu scuzele de rigoare)...avand in vedere "diverse topicuri", la cine sau de ce s-ar ruga? Ca sa te rogi cu folos trebuie sa cam si crezi. Un lucru e clar. Data viitoare cand vrei sa speli motorul fa ca si colegul Lucian...carpa si multa rabdare. Rezultatul e "frumos" si fara probleme tehnice.
          Last edited by adidc; 04-29-2009, 07:18 AM.
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #6
            Pfui..... Am scapat usor.. Am fost la masina, am pornit-o si mergea ca inainte. Am vorbit cu un preiten care are service si i-am explicat ce am patit si a zis sa ai intrat apa pe undeva, dar daca mai face sa il suflu cu aer.

            Sper sa fie doar atata si mai tarziu sa nu mai apara iar problema.

            Va multumesc pentru sprijin si PROMIT ca nu o sa mai spal niciodata motorul. O sa il las cu praf pe el poate o sa plantez ceva gazon pe acolo, cine stie?.

            Va multumesc inca odata. Sa aveti o zi buna.
            MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

            Comment


            • #7
              Originally posted by ciucean_sergiu View Post
              O sa il las cu praf pe el...
              Pai il poti curata linistit cu o carpa uda ca nu pateste nimik. Doar sa eviti zonele "electrificate". Daca ai chef uita-te la my car la masina colegului Lucian sa vezi ce frumos arata compartimentul motor.
              Eu unul la cobra am mai spalat motorul dar la C nu intentionez. Mai degraba ii pun un scut sub sa protejeze agregatul si sa nu se mai murdareasca.
              Ma bucur ca s-a rezolvat.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #8
                Am vrut sa pun si eu scut dar nu am gasit doar original si acela este 1230 ron. Mai caut in shrot. Multumesc mult.
                MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

                Comment


                • #9
                  Iar a facut figuri. Am fost la service, am desfacut capacul de la bujii si bujia 3 era in apa. Cred ca ai intrat prin locul pe unde intra fisele sub capacul acela. Am sters bine, am uscat si nu am mai avut probleme(deocamdata). Multumesc.
                  MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

                  Comment


                  • #10
                    Motoarele otto dupa spalare trebuie neaparat suflate cu aer(partea electrica).Daca zici ca l-a suflat la service nu mai trebuie sa ai probleme.
                    Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF