Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

In cautarea lui K38

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In cautarea lui K38

    Dupa cautari indelungate prin toate forumurile MB (indeosebi cele din USA si UK,care,fie vorba intre noi sunt mult mai interesante decat al nostru,si e normal sa fie asa pentru ca se adreseaza intregii lumi-Dok stie despre ce vorbesc) incerc sa deschid o discutie despre o problema de care sunt sigur ca s-au lovit si altii:
    -am cumparat masina cu o singura cheie - modelul cu telecomanda in infrarosu,dreptunghiulara,tip briceag.Avand imobilizator,dupa ce se armeaza antifurtul/alarma numai din telecomanda le poti dezactiva.Daca deschizi manual usa din dreapta (in stanga sunt doar cele 2 leduri) porneste alarma si nu porneste motorul.Pierzi sau se strica cheia - sanatate!Ramai cu mobila...
    Solutii sunt doua:
    -ai bani: te duci la reprezentanta cu actele masinii si ale tale,comanzi cheia(vreo 800 lei) si dupa cateva zile te duci iar sa-ti configureze cheia cea noua.Nu stiu cat costa manopera sau ce alte cheltuieli mai intervin.
    -n-ai bani: incerci sa anulezi alarma si imobilizarea.Bun.Aici o solutie teoretica gasita de mine: schimbi actuatorul vacuumatic de la usa din stanga fata cu unul de la modelul fara alarma si pacalesti comutatorul cu 2 pozitii din incuietoare ca usa e deschisa - il blochezi pe deschis- si atunci nu se mai armeaza imobilizatorul ci doar inchiderea centralizata.Perfect.Ai scapat,poti sa faci 10 chei mecanice cu care deschizi la nevoie usa din dreapta,intri in masina si pornesti motorul,iti vezi de treaba si repari intre timp telecomanda...e mai greoi,dar nu fluieri pe langa masina blocata!
    In practica, in schimb,dupa ce dai fata de usa jos rupand cate 2-3 cleme si zgariind-o in 2-3 locuri, vezi ca nu poti umbla la actuator decat dand jos macaraua,manerul de usa,broasca si eventul largind gaurile cu flexul sau sa stai vreo saptamana pe langa masina demontand si montand la loc,stricand cu siguranta cea mai scumpa piesa de pe acolo.Am incercat.Am renuntat la timp...
    A doua solutie: -scoti din tabloul de sigurante din portbagaj siguranta nr 3
    (de la alarma).Nu mai armeaza alarma,merge inchiderea centralizata dar... nu porneste motorul! Se pare ca exista un releu codificat K38 care taie alimentarea aprinderii.L-am cautat sub ornamentul de plastic de sub frana de mana(de picior,de fapt) acolo unde ar trebui sa fie.Nu-i.Nici sub volan nu e.Nici in tabloul de relee de la motor si nici in portbagaj.Daca tot experimentez pe masina mea, spuneti-mi si mie unde ar putea fi,dar ii rog pe cei care au habar sa-si dea cu parerea,iar pe cei care dau din gura pe toate thread-urile fara sa stie ce e ala filtru sau bujie ii rog doar sa citeasca si sa se abtina.Va multumesc.
    C 180 sport 1995
    www.pieseauto-buzau.ro

  • #2
    Mai incearca in cutia in care sunt calculatoarele masinii. La w202 e pe aripa din dreapta, in compartimenul motor, la baza parbrizului. Mai sunt si acolo niste relee. Asta daca n-ai incercat deja iar eu n-am observat sa fi mentionat.

    Ca fapt divers si eu am renuntat la imobilizatorul alarmei, care uneori nu ma lasa sa pornesc din prima, umbland la niste fire in cutia pe care o mentionam la inceput. La mine alarma nu este din fabrica iar cine a montat-o a intrerupt doua fire pt a baga pe circuit imobilizatorul alarmei. Eu am refacut traseul firelor originale. La tine daca zici ca alarma e din fabrica nu stiu exact despre ce e vorba. In plus al meu e w202 diesel.
    Last edited by florineasca; 04-24-2009, 10:16 AM.

    Comment


    • #3
      Am cautat si acolo.Sunt 2 relee pentru ventilatoarele de AC, unul pentru claxoane, si modulele pentru stergatorul de parbriz,monitorizarea becurilor arse si ce-o mai fi...Pentru alarma nu e nimic.Multumesc oricum,si nu cred ca difera de la diesel la benzina,dar sa fie de fabrica.
      C 180 sport 1995
      www.pieseauto-buzau.ro

      Comment


      • #4
        Din ce am mai vazut pe forum, unele alarme din fabrica sunt montate sub mocheta pasagerului din dreapta fata. Daca si la tine e la fel ai putea arunca si acolo un ochi poate releul e montat undeva pe langa alarma sau chiar pe placa de baza a acesteia.
        Last edited by florineasca; 04-24-2009, 10:42 AM.

        Comment


        • #5
          Astazi ma uit acolo.
          C 180 sport 1995
          www.pieseauto-buzau.ro

          Comment


          • #6
            La unele mercedesuri mai ai niste sigurante si relee sub plasticul de sub bord in partea pasagerului dreapta fata ( fiind vorba despre imobilizator ma gandesc ca nu ar trebui sa fie chiar asa usor accesibil ) Bafta.
            Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

            Comment


            • #7
              In dreapta e releul de semnalizare si mai sunt niste module.Niciun alt releu.
              C 180 sport 1995
              www.pieseauto-buzau.ro

              Comment


              • #8
                Eventual in spate sub capacul de plastic de sub mocheta, nu ma refer in compartimentul de sigurante ci in cel unde este imobilizatorul si ce mai e p-acolo, desi se poate sa fi inclus aceasta varianta in "nici in portbagaj". Ma gandesc ca din moment ce ai cautat peste tot unde era de asteptat sa fie acest releu sa nu fie pe traseul de alimentare pe undeva...

                Daca ma inscriu intre cei care nu trebuia sa raspunda imi cer iertari...
                Last edited by adidc; 04-24-2009, 13:54 PM.
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #9
                  Stai linistit,Adi,nu e nicio suparare,orice idee e binevenita daca are si un pic de logica...o sa caut pana gasesc solutia,sunt convins ca e ceva foarte simplu dar peste care nu dai din intamplare...e un releu acolo,langa sigurante,e de la pompa de benzina,o sa astept si alte idei (fac o lista si ma duc cu ea la masina luni).
                  C 180 sport 1995
                  www.pieseauto-buzau.ro

                  Comment


                  • #10
                    Its behind the radio on the bulk head, it was a fitment on many cars and the trouble was the push on spade connectors were a bad fit.
                    Asta am gasit pe un site si era raspunsul la intrebarea unde gaseste releul k38 ,si zicea ceva ca asta taie din cei 12 volti si ca trebuie scos sau inlocuit ceva de genul.

                    Comment


                    • #11
                      Ar putea fi o mica problema cu scosul radioului,deoarece n-am cheitele originale.O sa incerc si acolo,oricum...thanks!
                      C 180 sport 1995
                      www.pieseauto-buzau.ro

                      Comment


                      • #12
                        Tot aici pe forum cica s-ar otrivi cheile si de la alte radiouri si am uitat sa-ti spun ca este posibil sa nu ai k38 sunt f multe mercedesuri care nu au asa ceva.

                        Comment


                        • #13
                          Eu am scos Blaupunktul original montat pe W202-ul meu cu cheile ce le aveam de la Kenwood. A iesit usor si am reusit sa nu zgariu nimik si mai mult, sa nu stric piesa cea mai scumpa . Ideea e ca poti sa-l cam scoti cu orice lamela subtire care poate sa culiseze pe langa corpul casetofonului si sa desfaca prinderile. In mod normal fiecare casetofon are niste orpitori ca sa nu alunece inapoi si 2 cleme in rama de prindere care se fixeaza in corpul casetofonului. Acum ca-s mai sus sau mai jos, mai in fata sau mai in spate tot asa se desfac clemele alea. Cu rabdare...
                          Oricum banuiesc ca o sa trebuiasca sa scoti si "sertarul" de depozitare de sub casetofon, ca sa ai acces mai bine.
                          Last edited by adidc; 04-24-2009, 16:42 PM.
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment


                          • #14
                            http://www.benzworld.org/forums/atta...00522205pm.jpg ,Uitate si aici sa-ti faci o idee unde ar trebui sa fie

                            Comment


                            • #15
                              Trecut pe lista.Revin.
                              C 180 sport 1995
                              www.pieseauto-buzau.ro

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF