Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Levier comanda directie !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Levier comanda directie !

    Buna ziua , astazi am reidicat masina pe elevator ( mercedes c180 w202 , 1995 ) ca sa vad ce imi bate la roata ( cand intram pe un drum cu gropi auzeam o bataie la roata ) . Mecanicul a spus ca este levierul care comanda directia (rotile au joc daca misc de ele stanga-dreapta) ! Este vorba de levierul care se afla intre bieletele de directie !
    Intrebarea este urmatoare , cat costa acest levier ???
    A mai intampinat cineva aceasta problema ???
    Multumesc
    W202, C180 elegance, 1995

  • #2
    Se pare ca nu a mai patit nimeni asa ceva !
    Am comandat tot sistemul de directie nou (vine pe original) : levier de comanda , bielete de directie si in jur de 6 bucsi (parca atatea sunt ) ! totul ma duce la 640 RON ! Este mult sau este bine (pt mine este cam putin ) ???
    W202, C180 elegance, 1995

    Comment


    • #3
      Mie mi se pare ca scapi usor. Daca vrei sa fie mai mult mergi la casa auto
      E220 cdi W210, 2001

      E320 W210, 1997
      C180 W202, 1994
      W123 200D, 1978 cu inima de W124


      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

      Comment


      • #4
        Nu e vorba ca vreau sa fie mai mult doar ca m ise pare cam putin in cazul in care doar o bieleta de directie e undeva la 120 RON ! Multumesc pentru raspuns
        W202, C180 elegance, 1995

        Comment


        • #5
          Na scuze am mai scris ceva dar nu am apucat sa dau save ca am avut treaba si mi-a expirat sesiunea.
          E bine de stiut cam cat este. Si la mine se aude uneori un trocanit. Ciudat e ca nu se aude tot timpul si nu stiu cum sa-l localizez. Daca merg prin oras drumuri scurte nu prea face galagie. Alta data troncane dupa cativa km. Am tras de roti in toate partile iar RAR-ul nu de mult facut mi-a scos masina brici fara spaga. Ziceau unii colegi ca poate fi din caseta de directie dar ma gandesc ca daca erau probleme ma respingeau astia la rar. Nu am joc la directie si nu-mi tremura volanul la nici o viteza. Mai o chestie, daca virez uneori tare pe drum cu aderenta mai scazuta (de exemplu asfalt cu nisip) si in acelasi timp accelerez parca simt in volan mici socuri ca si cum trage in directia virajului. Ceva idei? Mai pateste cineva asta? La drum drept si la 190 la ora nu misca volanul.
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #6
            MIe imi misca voalnu destul de rau la 180 km/h ! Eu am ridicat o pe elevator si aveam acelasi joc stanga-dreapta la ambele roti ! Daca viram maxim stanga pe loc si intorceam se auzea un zgomot destul de ciudat cand ajungeam la jumatatea virajului !
            W202, C180 elegance, 1995

            Comment


            • #7
              Jocurile la articulatzii se constata in doua moduri: la mashini de tonaj mediu, cu articulatzie simplutza, precum W202, merge si la mina, dar se recomanda ca la cele complicate, pe rampa mobila. Adica panarama d-aia ca la statzie de itepeu ce se respecta, ce trage de rotzi ca mamaie de putza lu' tataie sperind la o erectzie...

              Doi la mine... colega, nu shtiu cum reidici dumneata mashina pe elevator, eu pina acum le-am ridicat... cu "e" nu am reushit... Cind mashina e suspendata, multe jocuri se compenseaza, e o chestie de fizica elementara... tema de gindire, rotzili nu shed pe asfalt, nu ?... stau in aer, tragi de ele o mie de ani si nu bangheshti nimic, injuri ca birjaru' si nu vezi ce draci are pe ea.

              Concluzia... Ala din orash de are statzie de revizii shmekera, uns nitzel cu ambrozie, si uite cum gaseshti ce talangane la gherla. Fara batai de cap si futai in cur.

              Comment


              • #8
                Eu am ridicat-o pe cric rand pe rand fiecare roata nu pe elevator. Am facut operatia asta ca sa verific discurile si placutele de frana. Am tras atunci de mi-au sarit ochii. O chestie pe care am observat-o e ca suportul motorului de pa partea soferului e cam muci, dar ala nu prea vad cum sa troncane. Pur si simplu merg drept uneori si se aude un sunet infundat aiurea rau. Uneori si cand virez de exemplu la parcare...viraj mare si viteza mica. Nu stiu ce o fi. Poate aveti idei.
                Un alt aspect: caseta de directie are vreo functie sa te ajute in viraj? Stim cu totii ca la iesirea dintr-o curba daca dai drumul la volan se indreapta rotile. Ce am observat eu la W202 ca daca virez in oricare parte dupa o tura de volan imi trag rotile in viraj...adica parca ma ajuta sa virez pana la maxim. E vreo smecherie prevazuta? Nu ma deranjeaza cu nimik dar nu stiu daca asa e facuta caseta sau e vorba de altceva.
                Sper sa se inteleaga ce am vrut sa zic.
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by adidc View Post
                  suportul motorului de pa partea soferului e cam muci, dar ala nu prea vad cum sa troncane.Un alt aspect: caseta de directie are vreo functie sa te ajute in viraj? Stim cu totii ca la iesirea dintr-o curba daca dai drumul la volan se indreapta rotile. Ce am observat eu la W202 ca daca virez in oricare parte dupa o tura de volan imi trag rotile in viraj...adica parca ma ajuta sa virez pana la maxim. E vreo smecherie prevazuta? Nu ma deranjeaza cu nimik dar nu stiu daca asa e facuta caseta sau e vorba de altceva.
                  Sper sa se inteleaga ce am vrut sa zic.
                  Schimba suportul si da-i drumu' la geometrie, ca e varza cu carne inseamna...

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc Dok.
                    Off topic: am revazut de curand filmul "Cars". Si acolo e un Dok
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #11
                      Numai bara de directie e vreo 400 de lei ("pe producator").Cred ca ti-ai mai luat si bucsile de la bara stabilizatoare in banii aia(640 roni)...Sunt multe pe suspensia fata(pivoti,bascule superioare si alte bucsi la bascula inferioara,semicaseta directie) care costa mult mai mult.Trancanitul apare intr-o articulatie axiala care,din pacate,vine cu toata bara de directie.E o problema comuna la c class w202.Si sigur nu e "pe original" la banii astia...O sa mai trebuiasca sa schimbi si amortizorul de directie,care sigur e "mort".Bafta!
                      C 180 sport 1995
                      www.pieseauto-buzau.ro

                      Comment


                      • #12
                        Dupa spusele celor de la piese auto acel levier vine numai pe original ! Pe el scrie made in germany , am luat toata bara cu tot cu bielete de directie ...
                        W202, C180 elegance, 1995

                        Comment


                        • #13
                          Si eu am aceleasi simptome, cand intru pe drum mai rau aud si simt o mica bataie la roata dar pe asfalt la orice viteze nu se simte nimic patologic. Inca nu am depistat sursa da din lipsa de bani inca nu ma grabesc.
                          w 202 -c 180 sport an 93

                          Comment


                          • #14
                            Eu am schimbat toata bara de directie ,am lua originala si am dat 800 de la ocliti aia de la augsburg sau cum se scrie ,deci tu nu ai cum sa dai doar atat , treba cu troncanitul o am si eu si eu cred ca este direct din caseta ca la mine nu este defect amortizor sau semicaseta ca sunt schibate , nu am bucsa sau pivoti , se aude atunci cand intru pe drum de tara si nu face probleme chiar daca merg cu 200km

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by pomelo View Post
                              Eu am schimbat toata bara de directie ,am lua originala si am dat 800 de la ocliti aia de la augsburg sau cum se scrie ,deci tu nu ai cum sa dai doar atat , treba cu troncanitul o am si eu si eu cred ca este direct din caseta ca la mine nu este defect amortizor sau semicaseta ca sunt schibate , nu am bucsa sau pivoti , se aude atunci cand intru pe drum de tara si nu face probleme chiar daca merg cu 200km
                              Am schimbat de mult tot axul (bielete, capete de bara si levier de comanda, am dat 640 ron).
                              Si nu, nu este caseta pentru ca se aude la roata bataie.
                              W202, C180 elegance, 1995

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF