Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

NU urca mai mult de 3000 de ture.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NU urca mai mult de 3000 de ture.

    Va salut din nou, azi am fost cu masina pana la Cluj si am prins soseaua destul de libera asa ca am calcat-o sa vad ce duce capu lui, dar in treapta a 5-a acul turometrului sa oprit la 3000 mai mult nu a vrut sa urce nici cum.
    La turatia asta vitezometrul indica 110 km/h.
    In treapta a 4-a tot la fel, in a 3-a urca dar cu mare greu la 3500.
    Este cumva stricat motorul sau de unde vine buba?
    Mentionez ca putere are masina si si sprint la fel dar pana in 3000 de ture.
    Ce sfaturi imi dati ca presupun ca nu este turatia maxima la un asemenea motor.
    Masina este un C class din 95 cu motor de 2200 diesel simplu (fara turbo).
    Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

  • #2
    Probabil vre`un senzor sa fie de vina... de nu ii da voie sa urce mai mult in turatii, sau computerul masinii. Ai incercat s`o pui pe tester poate aflii ceva?

    Comment


    • #3
      Azi urmeaza sa-l pun pe tester sa vedem ce zice, puteti sa-mi spuneti cat face un calculator pentru acest tip de masina? presupun ca nou nu se mai fabrica doar la mana a doua se gaseste.
      Este dificil de schimbat?
      Am sa revin cu detalii dupa ce ii fac testul.
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #4
        Nu cred ca e cazul sa te gandesti la calculator. Astea nu pica asa, hodoronc-tronc!. Ar fi multe de verificat, un test ar spune mai multe. Oricum, o chestie simpla si la indemana e sa verifici sau sa inlocuiesti daca e cazul filtrele (aer si motorina). Sint multe chestii care ti-ar putea limita turatia motorului, dar, inca odata, fa un test. Ar trebui sa iasa la iveala ce componenta are probleme. Am intalnit cazuri in care o limitare a turatiei in jurul a 3000 rpm era data de senzorul pedalei de frana. Masina "tragea" pina acolo, dar nu voia sa urce mai sus de 3000 rpm. Asta ar putea fi doar unul dintre motive.
        Bafta !

        Comment


        • #5
          Deci am pus tester-ul pe el si: are 3 probleme din care una are legatura cu turatia, mai exact este defect un senzor de pe motor care masoara turatia axului cu came si care comanda combustibilul. Acest senzor e undeva in jur de 800 de RON. Eroarea a 2-a este o membrana de vacum la pompa de injectie care nu functioneaza ca lumea, adica dupa ce opresc motorul si scot cheia din contact motorul mai functioneaza vre-o 4 secunde. Eroarea 3-a este o eroare de un contact inperfect la sistemul ABS adica undeva nu face contact (urmeaza se desfac sa-l curat ca are un releu in interior).
          A mai fost o eroare la sistemul de inchidere din telecomanda dar sa rezolvat.
          Cam astea ar fi, oricum acuma m-am linistit ca stiu care e cauza.
          Urmeaza ca in zilele viitoare sa comand si sa schimb acel senzor, pe urma revin si va spun daca intr-adevar acela a fost sau nu de vina.
          Multumesc inca odata pentru sfaturi.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #6
            Daca e vorba de senzorul de turatie, e de inteles. Dar ala se afla undeva in zona volantei, la axa cu came motorul asta nu are nici un senzor. Iar oprirea intarziata se poate datora unui defect la bobina ESOS (Electric Shut-Off Solenoid). Pompa asta nu are nici o membrana de vacuum in interior, poti sa ma crezi pe cuvint Sa ne spui daca s-a rezolvat dupa schimbarea senzorului de turatie. Cu oprirea sint sceptic, nu cred ca se va rezolva dupa ce vei inlocui senzorul. Succes !

            Comment


            • #7
              Jakob nu senzorul de turatie ii dus ci crankshaft position senzor senzorul de pozitie al axului motor (vibrochen) care da informatie in computer si acesta comanda pompa mai departe.Si Iulian are aici dreptate cu bobina de shut off , pompa ta nu are comanda de oprire pe vacum (eu m-am inselat), aia ii de vina la oprirea motorului.In rest totul ok.
              Toate cele bune

              Comment


              • #8
                Aseara eram obosit si nu am specificat codurile de erori dar le scriu acuma.
                Prima eroare este P1622-Injection Pump shut-off Valve, cica din cauza asta nu se opreste motorul.
                Al doilea eroare este P1335-crankshaft position senzor L5/6 din aceasta cauza nu urca turatia.
                Si ultima este C1401-High-presure/return la asta nu prea am inteles efectul dar mi sa zis ca nu este un defect permanent. Trebuie sa curat ceva contacte pe la sistemul ABS si se va rezolva.
                Toate cele bune.
                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                Comment


                • #9
                  Revin cu doua intrebari, unde se afla pe motor acest crankshaft sensor si ce cod are ca oriunde intreb pe la magazine imi cere codul piesei.
                  Este dificil de schimbat acest sensor?
                  Multumesc.
                  Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                  Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                  Comment


                  • #10
                    Pâna în an fabricatie:199906 / Pâna în an fabricatie:199906 / Tip cutie viteza:cv. automata / Tip cutie viteza:cv. automata / De la nr. de identificare motor:018031 / De la nr. de identificare motor:018031 / Separarea blocurilor: / Separarea blocurilor: / Pâna în an fabricatie:199906 / Pâna în an fabricatie:199906 / Tip cutie viteza:cv. manuala / Tip cutie viteza:cv. manuala / De la nr. de identificare motor:086384 / De la nr. de identificare motor:086384 /
                    Bosch 0 281 002 123
                    521,58 RON
                    La vehicule legate , adică acelasi cod piesă, sunt 116 , inclusiv Daewoo Musso şi A class , şi C -uri , chiar şi benzinare 180
                    LKQ CZ s.r.o. - největší dodavatel autodílů, autodoplňků a autopotřeb na českém trhu. Široká síť autoservisů a 83 prodejen po celé České republice.

                    Mai sapă şi pe aici.
                    Last edited by mircea13; 04-09-2009, 20:24 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Crankshatft position sensor = acelasi lucru cu senzorul de turatie.Pompa este DELPHI (fost LUCAS).In documentatia de la ei, la care am acces, senzorul acesta e numit Engine Speed Sensor. Traducerea e facila, asa ca nu insist... Este montat in zona ambreiajului si are rolul de a transmite un semnal catre unitatea de control a motorului (DCU) A se controla pinii 14 si 53 de la DCU. Intre pinii astia, cu ajutorul unui voltmetru se va controla ca la o rotatie completa a arborelui sa fie puse in evidenta 4 semnale cu o tensiune mai mare de 5 V. Daca semnalul este corect, dar defectul este in modul CURRENT, e f posibil ca DCU sa aibe probleme. Daca semnalul nu e corect sau e slab, senzorul trebuie inlocuit. Cit priveste bobina ESOS, pompa ar trebui verificata pe banc. La pompele rotative de Mercedes mai rar am intalnit probleme la acest solenoid, dar nu spun ca ar fi imposibil sa se strice.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF