Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu porneste motorul

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu porneste motorul

    Salutare dragi colegi. Am nevoie de niste sfaturi si va rog, sa ma ajutati.
    Ieri seara am venit de la sat si la plecare am blocat usile din butonul de pe bord. Ajuns in fata blocului inainte sa deschid usa mea am zis sa deblochez de pe bord (de obicei deschid usa mea si se deschid toate). Apas butonul si nimik. Am deschis usa mea normal si dupa aia zic ia sa pornesc dihania. Pun contactul se aprinde normal tot bordul dar motorul ZERO.
    Farurile merg normal si au intensitate. Iluminatul interior nu merge nici in habitaclu nici in portbagaj.
    Primul gand...usi deschise aiurea => imobilizator motor. Problema este ca eu stiam ca nu am asa ceva. Masina este W202 C180 din 94 a 12-a, WDB2020181A177404. Poate sa-mi spuna cineva daca are masina imobilizator.
    Am zis sa scot borna de pe baterie (plusul) si poate asa isi da drumul, dar degeaba (chiar daca am scos si ambele borne). In momentul in care miscam de borna (+) ceva tacanea in compartimentul de sigurante din spate. Am sigurantele 7 (rear window lift), 9 (control unit relay convenience feature) - asta nu stiu ce e, 10 (front window lift), 13 (tilting/sliding roof) si in plus separat una verde. Din ce m-am uitat nu pareau arse.
    Orice sfat mi-ar prinde bine.
    Daca nu am imobilizator ma gandesc ca o fi ceva electric si sper sa ajung azi dupa munca la electrician. Va tin la curent.
    Multumesc pentru orice ajutor.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

  • #2
    Название val
    fin
    vin WDB2020181A177404
    whc WDB
    chassbm 202018
    chass_ident 1A177404
    type 202
    subbm1 018
    subbm2
    auxiliary_drive
    body 00000
    body_code
    delivery_date
    engine 111920 10 096300
    front_axle1
    front_axle2
    heater
    interior 601A
    lights BOSCH
    model_idx 6
    odometer
    order_num1 0429050403
    paint1 512
    paint2
    paint3
    paint4
    paint5
    platform
    production_num1
    production_order_ref
    rear_axle1
    rear_axle2
    release_date
    retarder
    rims
    service_num
    steering
    trailer
    transfer_case
    transmission 717416 06 638788
    vin_dc
    vinwhc
    winch
    wiper SWF

    Code Текст
    287 THROUGH-LOADING FEATURE
    305 DUST FILTER
    412 Unknown
    538 Unknown
    570 FOLDING ARMREST, FRONT
    584 ELECTRIC WINDOW LIFTER, 4-WAY, V 124, 6-WAY
    593 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG,BF
    655 SPORTS CHASSIS WITH L.A.WHLS, 5-HOLE
    866 MODEL 202/129 TECHNICAL MODIFICATION MY 95
    956 EQUIPMENT PACKAGE SPORT
    512 MB RADIO SPECIAL WITH TRAFF. MESS., RDS
    601A Unknown


    Last edited by mircea13; 03-09-2009, 09:16 AM.

    Comment


    • #3
      Multumesc Mircea. Totusi pe moment nu am aflat daca am sau nu imobilizator. Poti sa-ti dai cu parerea asupra fenomenului? Intre timp eu caut pe site-ul respectiv.
      E220 cdi W210, 2001

      E320 W210, 1997
      C180 W202, 1994
      W123 200D, 1978 cu inima de W124


      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

      Comment


      • #4
        Salut Adidc , la fel am patit si eu cu masina cand am luat o , ma jucam si eu cu ea in fata blocului si la fel am apasat butonul de blocare a usilor am deschis portiera mea apoi am vrut sa pornesc motorul , pauza , motorul se invartea dar nu pornea , am zis acum am facut buba , sincer exact nu mai tin minte cum am facut dar trebuie sa poti rezlva singur problema incercand mai multe variante sa o inchizi si deschizi din telecomanda , sa bagi cheia in contact sa o rotesti pana se aprind becurile apoi sa apesi pe butonul de inchidere a masinii din telecomanda , sunt niste opinii , trebuie sa mearga cumva.
        http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

        Comment


        • #5
          Mersi Lucian. Se vede ca suntem tovarasi de model. Intre timp m-am mai relaxat si eu. Am un unchi care se mecanic (de camioane dar le stie si p-astea mici) si mi-a zis cam tot ce zici si tu. Partea mai interesanta e ca eu nu am comanda pe cheie. Cheia e simpla si la fel si rezerva. Oare sa fi avut vreo cheie inainte si cu telecomanda? Tu asa ai primit-o sau ti-ai facut tu ulterior?
          Una peste alta sa inteleg ca masina are imobilizator? Daca porneste asa pot sa ma iau linistit la palme pentru ca aseara i-am scos bateria si deci i-am resetat computerul de bord. Iar o sa mearga ca vaca 2-3 zile.
          Multumesc mult pentru sfat.
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #6
            Eu asa am cumparat masina cu 3 chei , 2 tip briceag ca in poze iar una simpla , doar partea metalica, e cu infrarosu banuiesc am senzorul in oglinda retrovizoare cu 2 leduri rosu si verde , iar in manerul din portiera soferului un mic patratel cu aceleasi culori.Cat despre resetat calulatorul nu stiu ce sa zic , d c ar merge prost ? la fel am facut si eu atunci dar eu aveam alta probl imi palpaiau ambele leduri si rosu si verde si nu stiam d c dar era din cauza bateriilor ce erau slabe dupa ce am pus inapoi borna masina se comporta la fel.Bafta sper sa se rezolve usor.
            Attached Files
            http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

            Comment


            • #7
              Am mai resetat o data computerul cand am schimbat bateria. Ulterior murea motorul cand franam la semafor. In loc sa stea la relanti se oprea. Mi-am facut atunci programare sa-mi reglez/curat clapeta de acceleratie dar pana sa ajung la programare s-a aranjat singura. Pana atunci insa vreo 2 drumuri franam cu piciorul stang.
              Foarte faine cheile. As fi si eu interesat dar eu nu am optiunea cu infrarosu. Probabil ca la mine era doar inchidere centralizata.
              Sper totusi sa se aplice varianta cu "jucatul" cu butoanele si sa pot porni masina.
              Multumesc pentru poze. Sper sa mearga...
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #8
                Scuze de postarea consecutiva dar vad ca nimeni nu stie nimik sau nu are nici o presupunere. Oi fi suparat pe cineva... . Am incercat ieri o gramada sa fac ceva cu masina sa o pornesc dar nu am reusit. Motorul in continuare NU porneste. Simptomele sunt aceleasi ca in primul post. Ce nu am specificat este ca merg atat geamurile toate cat si trapa.
                Cineva mi-a sugerat ca poate o fi mort electromotorul dar ieri nu am avut cu cine sa o imping. Sper ca deseara sa reusesc sa o tractez pana pe Eneas si maine sa o vada Nizar, sau unul dintre baieti.
                Intre timp orice sfat mi-ar fi foarte folositor.
                Va multumesc.
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #9
                  Salut Adi,
                  mare belea s-a mai abatut asupra ta ; eu zic ca ar putea fi un releu de pe circuitul de pornire , ai cumva o alarma pusa ulterior ?, si asta ar putea sa-ti faca figuri ; si eu am la a mea 2 chei simple (chiar urate) fara telecomanda , si alarma pusa ulterior, legata si la butonul acela de pe bord (cand pun contactul se blocheaza usile),deci folosesc tot timpul functiile astea si nu am avut niciodata probleme de acest gen.
                  Imobilizatorul (daca ai asa ceva ..!?..) e un releu - 9 (control unit relay convenience feature) - asta nu stiu ce e - de pe inchiderea centralizata,ce nu da curent la pornire daca usile nu au fost deschise cu comanda standard , adica a fost fortata una dintre usi sau nu a fost deschisa (geam spart) , deci: daca atunci cand ai deschis usa ta , nu s-au deschis si celelalte = ai o problema cu comanda inchiderii centralizate sau cu acel releu ...iar de aici incolo ...D-zeu cu mila ...pot fi o gramada de cauze , solutia=specialistu`.
                  Daca nu ai facut inca procedura cu inchis-deschis masina din cheie , la usa sofer de cateva ori : fa-o! ;
                  Butonul de pe bord e o functie`manuala`ce blocheaza usile numita (generic) ANTI-HIGHJACKED- adica sa nu te fure careva de la volan cand nu esti atent , deci nu prea are treaba cu imobilizatorul .
                  Imi pare rau ca nu te pot ajuta cu ceva mai concret ; oricum eu zic sa o duci la doctor , sa nu te lase cand ti-e lumea mai draga ;
                  Masinile sunt bune si rezistente dar electrica si electronica nu rezista din pacate la fel de mult ca si `fieru`. Si eu mai am inca mici `bug-uri` electrice la a mea la care nu le-am dat de cap inca.
                  Bafta multa ! ..si sa auzim de bine !
                  W202 1,8 Benzina / Elegance `94

                  Comment


                  • #10
                    Salut! La fel am patit si eu! Am rezolvat-o la un meserias cu 100 ron + 300 ron o alarma noua. Telecomenzile emiteau dar masina nu se mai deschidea decat manual si nici nu mai pornea. Acest meserias mi-a anulat alarma sau imobilizatorul(nu stiu exact ce era pentru ca masina nu avea alarma sonora sau luminoasa) si a mers perfect. A fost alegerea mea sa montez o alarma noua, nu e obligatoriu.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by adidc View Post
                      Scuze de postarea consecutiva dar vad ca nimeni nu stie nimik sau nu are nici o presupunere. Oi fi suparat pe cineva... . Am incercat ieri o gramada sa fac ceva cu masina sa o pornesc dar nu am reusit. Motorul in continuare NU porneste. Simptomele sunt aceleasi ca in primul post. Ce nu am specificat este ca merg atat geamurile toate cat si trapa.
                      Cineva mi-a sugerat ca poate o fi mort electromotorul dar ieri nu am avut cu cine sa o imping. Sper ca deseara sa reusesc sa o tractez pana pe Eneas si maine sa o vada Nizar, sau unul dintre baieti.
                      Intre timp orice sfat mi-ar fi foarte folositor.
                      Va multumesc.

                      Motorul se invarte?
                      -pentru ca daca se invarte motorul in gol fara sa porneasca inseamna ca ai imobilizator, acesta este pus pe pompa de benzina, cand este activat aceasta nu mai furnizeaza benzina motorului, si de acea nu porneste
                      -al meu C200 din `95 are imobilizator
                      -si eu am patit odata asa, am intrat in masina (masina mea se inchide singura de nebuna) si masina sa inchis din telecomanda
                      -nu a mai pornit pana nu am deschis-o iar din telecomanda, dupa cateva minute.
                      -deci daca masina nu este deschisa din telecomanda ,cele care au imobilizer, nu pornesc.
                      -la tine daca nu ai telecomanda nush cum sta treaba,
                      -ai loc pt cheie si pe partea soferului?
                      -portbagajul il poti deschide de la cheie?
                      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                      Comment


                      • #12
                        In primul rand daca ai imobilizator, asa cum s-a mai spus, ar trebui ca electromotorul sa invarta motorul dar acesta sa nu porneasca. Inca nu ne-ai lamurit cu acest aspect. Daca nu invarte deloc electromotorul e posibil ca acesta sa fie mort. Daca zici ca ai cheie normala inclin sa cred ca masina nu are imobilizator, pt ca marea majoritate sunt pe chei cu telecomanda incorporata si pe baza de infrarosu, cam cum sunt cele de mai sus din poze. Cel mult ai imobilizator mecanic care sa blocheze volanul in momentul in care scoti cheia din contact, care n-are nici o legatura cu pornirea sau vreun imobilizator pe alarma daca ai asa ceva. Daca nu ai imobilizator electronic atunci buba ar trebui cautata prin sistemul de alimentare sau aprindere. Incearca eventual un tester.

                        Faptul ca scoti bornele bateriei nu insemna ca e obligatoriu ca sa se reseteze calculatorul. Una din erorile frecvente care apar la un tester e insasi deconectarea instalatiei de la bornele bateriei, eroare care in mod normal nu afecteaza functionarea motorului. O resetare completa nu se face decat pe tester.

                        In legatura cu ce m-ai rugat pe privat nu stiu in ce masura te pot ajuta, mai ales ca eu sunt din celalalt capat al tarii iar electricieni in care sa am incredere sau sa se priceapa nu cunosc nici unul.

                        Comment


                        • #13
                          De ce nu vreti sa intelegeti ca masina mea avea aceleai simptome ca ale masinii lui, asta daca a fost destul de explicit, si este de la asa-zisa alarma pe care "meseriasul" mi-a anulat-o de pe acolo de pe la sigurante, si a mers perfect!?

                          Comment


                          • #14
                            Vezi ca ai o siguranta de 15A, F33, ii pe rindul de jos a patra cred, schimb-o si inchide si deschide usile din cheie dupa care da-i cheie ca tre sa mearga.
                            Toate cele bune.

                            Comment


                            • #15
                              Dragilor va multumesc mult pentru raspunsuri.
                              1. masina nu are alarma de nici un fel...nici pusa ulterior de mine sau de altcineva si nici nu am vreo telecomanda atasata la chei sau infrarosu;
                              2. electromotorul nu invarte; cand pun contactul se aude un bazait (probabil pompa de benzina) si apoi nimik;
                              3. am incercat la toate yalele de mai multe ori sa deschid si sa inchid dar nu intra centralul; butonul din bord e mort;

                              Aseara am fost cu masina la electrician (am tractat-o cu cobra) si omul, un batranel priceput a luat-o la bani marunti. Din ce a verificat sigurantele par ok dar o sa il atentionez de siguranta aia de care zicea colegul "butonu". Electromotorul primeste curent si am bagat masina pe groapa. A atins cele 2 suruburi si invarte. Apoi a atins bobina sau cum o cheama si cu contactul pus a pornit masina imediat. Cu toate astea ulterior doar din contact nu porneste.
                              Azi urmeaza sa vina un alt electrician cu care a vorbit mosul aseara, sa vedem ce si cum.
                              Sa inteleg ca siguranta respectiva e de la inchidere? Subliniez ca masina are inchidere centralizata "din cheie"...adica bag cheia o sucesc si se inchide/deschide masina (usi, portbagaj si bushon benzina).
                              Va multumesc pentru ajutor.
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF