Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Fasait la pompa de benzina!!? ... E normal? Si nu trage masina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fasait la pompa de benzina!!? ... E normal? Si nu trage masina

    Salut Salut...am un MB C180 din 1998, benzina, W202, f. putin rulata (45miiKM), a stat in garaj f mult timp, sa'mi traiasca asta conteaza mai putin!!!... marea problema este ca pana in 2000 de turatii, in viteza I si II nu trage iar in spatele rotii drepte din spate se aude un fasait continuu ...cred ca la pompa de benzina. Mentionez ca daca apas pedala pana la fund intepeneste acul 3, 4 secunde la 1500 de rotatii, da un rateu si apoi pleaca (deci face: vum vum..poc, poc....vuuum si pleaca). Am facut diagnoza iar cei ce au interpretat acolo au spus ca una bucata debitmetru si sonda lambda trebuie inlocuite...vreau sa intreb....se poate sa se strice amandoua?.. sau poate da eroare la sonda din cauza debitmetrului si invers?...credeti ca fasaitul ala de acolo e normal?.. problema poate aparea si de acolo?...Multumesc frumos!!...
    (si inca ceva..consumul e destul de mare...vreo 14 15 %..in bord nu se aprinde nici un bec..turometrul fluctueaza ff putin, cam un mm, de la 900 de rot scade pana la 890 si urca din nou..cel putin asa'mi pare..masina a fost rulata din 1998 pana in 2000 si cam din 2000 pana in 2005 a fost rulata f putin..in garaj a stat vreo 4 ani de zile, a fost rulata numai in iarna lui 2006 iar in primavara lui 2008 a fost scoasa sa'i mai fac ungerea...iar acum am scos'o prin decembrie si am observat problema asta...i'am schimbat bujii si filtru benzina... cand a fost schimbat filtrul, inainte de a fi desfacut colierul, cand a atins nenea ala acolo cu surubelnita, a tzasnit un pic de benzina, dar a motivat ca, filtrul era un pic crapat la "tzashpic" si de acolo a fost problema...dupa ce a montat noul filtru masina a mers OK vreo 5 KM dupa care a reaparut problema) ... cine a avut rabdare?..

    si inca ceva...o mai duc la un test la Casa Auto in Iasi ... daca si acolo imi vor spune la fel voi fi nevoit sa cumpar un debitmetru si o sunda...cine are de vanzare?..Multam de intelegere!!
    Last edited by florineasca; 03-04-2009, 20:33 PM.

  • #2
    In ce conditii iti consuma 14-15 % ???
    Imi consuma si mie in oras 15% in cazul in care schimb vitezele cand intra acul de la turometrul in zona rosie dar daca merg frumos am un consum de 8 % mixt !
    Daca ai un consum de 15% in conditia in care mergi frumos cu ea atunci poate fi de vina debitmetru sau sonda (cele doua sunt responsabile pentru consumul mare ) ! Fa o diagnoza computerizata si o sa vezi care e problema !

    Ps: am vazut ca ai probleme cu oscilatia acului de la turometru , acest lucru poate fi din cauza consumatorilor !

    Ps: am si eu o problema cu turatia(intreb aici ca sa nu mai deschid alt topic) . imi sta acul intre 500 si 1000 RPM (cred ca pe la 700 RPM apox) ,iar uni zic ca ar trebui sa stea pe la 900 RPM !Mentionez ca am un furtun de vaccum spart ( nu reusesc sa-l gasesc dar aud un fasait in butonul de la faruri ) Este ok ??? este vorba de un mercedes c180 din 1995 ! multumesc
    Last edited by dolusd; 03-04-2009, 12:36 PM.
    W202, C180 elegance, 1995

    Comment


    • #3
      Originally posted by ChrissTianKPA View Post
      ... cine a avut rabdare?..
      Am avut rabdare eu...

      Zumzaitul acela la pompa de benzina este ceva normal! Imediat ce pui contactul fara sa pornesti motorul ar trebui sa se auda!

      Ma mir cum de nu ai observat pana acum acest lucru!

      Cat despre celelalte probleme...pare a fi ceva de la alimentare...amestec...etc!
      Las aici pe altii mai in masura sa se pronunte!
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
      W126 500SE Nautical Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #4
        14-15 % orash...de obicei schimb la 2500 rot..mentionez ca motorul la relanti merge rotund..Multumesc de raspuns...prima diagnoza comp a dat cele doua...dar speram sa fie de la fasaitul ala de la roata din spate ... mentionez ca acel fasait se aude in stationare destul de tare incat se aude si daca stau in picioare langa masina...

        Comment


        • #5
          Originally posted by dolusd View Post
          In ce conditii iti consuma 14-15 % ???
          Imi consuma si mie in oras 15% in cazul in care schimb vitezele cand intra acul de la turometrul in zona rosie dar daca merg frumos am un consum de 8 % mixt !
          8% mixt? Adica in afara localitatii si intre localitati? Ca nu poate sa fie 8 % in localitate.

          Originally posted by dolusd View Post
          Ps: am si eu o problema cu turatia(intreb aici ca sa nu mai deschid alt topic) . imi sta acul intre 500 si 1000 RPM (cred ca pe la 700 RPM apox) ,iar uni zic ca ar trebui sa stea pe la 900 RPM !Mentionez ca am un furtun de vaccum spart ( nu reusesc sa-l gasesc dar aud un fasait in butonul de la faruri ) Este ok ??? este vorba de un mercedes c180 din 1995 ! multumesc
          Stai linistit ca turatia de 700 e OK. Nu te mai lua dupa oricine.
          Mercedes CL 200 Kompressor
          Mercedes C 180 Kompressor

          Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

          Comment


          • #6
            Daca iti oscileaza la relanti e corpul clapeta si nu esti singurul. Eu am uneori probleme cu a mea. Solutie pe moment: opresc motorul stau 2 minute si-l repornesc. Solutie pe termen mai lung: schimb filtru de benzina, aditiv de curatat injectoarele la vreo 2, 3 plinuri consecutive (poate e exagerat) dar curata si are rost. Mie in ultimul timp nu mi-a facut probleme.
            Dupa mine masina ta nu are cum sa scoata 8% nici daca schimbi la 700 de rotatii. A mea ia 13-14 % schimbat pe la 3000. Nici macar in carte nu da asa un consum.

            Fasaitul de la butonul de reglaj se poate rezolva usurel. Scoti butonul si o sa vezi acolo "agregatul". Eu nu am reparat personal am dus-o la mecanic si s-a rezolvat.
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #7
              Bine Bine!!! ... Dar cu fasaitul cum e?...

              Comment


              • #8
                Nu stiu ce sa zic. Zicea Dan500se ca e de la pompa de benzina. Sincer si eu cand pun contactul se aude exact cum spui, un fasait care dispare cand pornesc motorul. S-ar putea sa fie ceva stricat pe la pompa. Daca zici ca suna urat.
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #9
                  Nu vreau sa spun prostii...dar nu cumva ai toba/esapamentul gaurit?

                  Poate sa fie si de acolo...Bineinteles daca se aude si cu motorul oprit atunci aceasta varianta cade!
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                  W126 500SE Nautical Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #10
                    Trebuie sa luam in calcul si faptul ca masina nu trage. Esapamentul dupa parerea mea daca fasaie in scurt timp bubuie. Avand insa in vedere ca masina a stat mai mult in garaj m-as mira sa fie spart.
                    Imi trece un gand prin cap: ia scoate frate bornele la baterie si reseteaza computerul de bord. Normal dupa operatiunea asta va merge putin aiurea dar dupa isi retrimite informatiile si ar trebui sa se schimbe ceva. Mai cere pareri inainte sa faci asta.
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #11
                      13-14% ???? bag de 50 ron benzina (14,6 l aprox) si fac intre 180-185 km mixt (oras - exterior , stau undeva in exteriorul orasului si fac zilnic naveta ) !
                      Intradevar merg cu 15% cand conduc sportiv (schimb in 6000 rpm) !

                      ps: cam cat costa sa schimb clapeta de acceleratie sau cum sa o curta mai bine !?

                      ps2: am vorbit cu un mecanic in legatura cu fasaitul pompei de benzina ! Sunt sanse ca pompa sa aiba probleme si sa faca zgomot prea mare (mi-a explicat fenomenul dar nu am inteles mare lucru ) , cel mai indicat fiind sa schimbi pompa !
                      W202, C180 elegance, 1995

                      Comment


                      • #12
                        Corpul clapeta il avea seby 77 pe forum. Era dat si un pret dar cauta-l si vezi ce zice. Mie imi vine greu sa cred ca un C180 poate sa scoata 8% in oras. Sau mai clar...NU cred. Dar daca al tau scoate ma bucur pentru tine.
                        De curatat daca ai un mecanic bun...imi pare rau dar in Tg Jiu nu am idee. Daca treci prin Timisoara iti spun unde sa vi.
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment


                        • #13
                          Dar la voi se aude zgomotul ala?...Intaresc!!...Este un zgomot continuu care se aude atata timp cat motorul este pornit, cu aceeasi intensitate .. este ca un fâsâit - un zgomot surd la ieşirea gazelor cu presiune printr-un orificiu strâmt (nu!! bazait, zumzăit, zâzâit, zumbăit).. Zona: in spatele rotii drepte pe langa pompa de benzina, filtru de combustibil si ce mai este acolo...toba nu este sparta ... Multumesc!!!! Nu mai aduceti aminte de bazaitul care se aude cand pui contactul va rog...

                          Comment


                          • #14
                            Inca o rumaninte maaaareeeee...Nu este nimeni in Iasi, Botosani, Vaslui, Tg. Frumos si alte asemenea localitati mai apropiate de Iasi, care sa ma ajute sa facem un pic schimb de debitmetru si apoi de sonda, sa vad care e stricat dintre ele? .... platesc bine.. ... Nu ash lasa la meseriash masina ca ... stiti si voi cum e...

                            Comment


                            • #15
                              Am rezolvat problema cu rateurile si puterea masinii ... am schimbat Debitmetrul si merge ca noua...numai ca fasaitul/bazaitul a ramas...... mai vin cu noutati ...
                              Inca ceva> Se poate strica pompa de benzina daca am bagat aditiv in benzina? Dupa cum am precizat mai sus, dupa ce a stat masina in garaj mult mult timp, am facut doua plinuri si am pus aditiv de curatare in benzina...(ca asa am auzit eu de la diversi ca e bine) .... Se poate sa fi facut vreo boacana in sensul ca a scos depunerile din rezervor si le'a intepenit in pompa de benzina?...si de acolo sa fie fasaitul/bazaitul ala? (fasait continuu - cat motorul este pornit, la pompa de banzina)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF