Salut Salut...am un MB C180 din 1998, benzina, W202, f. putin rulata (45miiKM), a stat in garaj f mult timp, sa'mi traiasca
asta conteaza mai putin!!!... marea problema este ca pana in 2000 de turatii, in viteza I si II nu trage iar in spatele rotii drepte din spate se aude un fasait continuu ...cred ca la pompa de benzina. Mentionez ca daca apas pedala pana la fund intepeneste acul 3, 4 secunde la 1500 de rotatii, da un rateu si apoi pleaca (deci face: vum vum..poc, poc....vuuum si pleaca). Am facut diagnoza iar cei ce au interpretat acolo au spus ca una bucata debitmetru si sonda lambda trebuie inlocuite...vreau sa intreb....se poate sa se strice amandoua?.. sau poate da eroare la sonda din cauza debitmetrului si invers?...credeti ca fasaitul ala de acolo e normal?.. problema poate aparea si de acolo?...Multumesc frumos!!...
(si inca ceva..consumul e destul de mare...vreo 14 15 %..in bord nu se aprinde nici un bec..turometrul fluctueaza ff putin, cam un mm, de la 900 de rot scade pana la 890 si urca din nou..cel putin asa'mi pare..masina a fost rulata din 1998 pana in 2000 si cam din 2000 pana in 2005 a fost rulata f putin..in garaj a stat vreo 4 ani de zile, a fost rulata numai in iarna lui 2006 iar in primavara lui 2008 a fost scoasa sa'i mai fac ungerea...iar acum am scos'o prin decembrie si am observat problema asta...i'am schimbat bujii si filtru benzina... cand a fost schimbat filtrul, inainte de a fi desfacut colierul, cand a atins nenea ala acolo cu surubelnita, a tzasnit un pic de benzina, dar a motivat ca, filtrul era un pic crapat la "tzashpic" si de acolo a fost problema...dupa ce a montat noul filtru masina a mers OK vreo 5 KM dupa care a reaparut problema) ... cine a avut rabdare?..

si inca ceva...o mai duc la un test la Casa Auto in Iasi ... daca si acolo imi vor spune la fel voi fi nevoit sa cumpar un debitmetru si o sunda...cine are de vanzare?..Multam de intelegere!!

(si inca ceva..consumul e destul de mare...vreo 14 15 %..in bord nu se aprinde nici un bec..turometrul fluctueaza ff putin, cam un mm, de la 900 de rot scade pana la 890 si urca din nou..cel putin asa'mi pare..masina a fost rulata din 1998 pana in 2000 si cam din 2000 pana in 2005 a fost rulata f putin..in garaj a stat vreo 4 ani de zile, a fost rulata numai in iarna lui 2006 iar in primavara lui 2008 a fost scoasa sa'i mai fac ungerea...iar acum am scos'o prin decembrie si am observat problema asta...i'am schimbat bujii si filtru benzina... cand a fost schimbat filtrul, inainte de a fi desfacut colierul, cand a atins nenea ala acolo cu surubelnita, a tzasnit un pic de benzina, dar a motivat ca, filtrul era un pic crapat la "tzashpic" si de acolo a fost problema...dupa ce a montat noul filtru masina a mers OK vreo 5 KM dupa care a reaparut problema) ... cine a avut rabdare?..


si inca ceva...o mai duc la un test la Casa Auto in Iasi ... daca si acolo imi vor spune la fel voi fi nevoit sa cumpar un debitmetru si o sunda...cine are de vanzare?..Multam de intelegere!!
Comment