Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme sistem racire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme sistem racire

    C 200 CDI, 2002, W 203, 116 CP
    Am schimbat termostatul de vreo 7-8 luni deoarece apa nu se ridica mai mult de 50 de grade. Toate bune si frumoase, apa se ridica la 90 de grade in orice conditii. Dar de cateva zile, apa se ridica la maxim 75-80 de grade, la viteza de peste 110 la ora, daca merg sub suta scade la 70-75. Ce poate fi?

    La ce temperatura a apei trebuie sa porneasca ventilatorul?
    Last edited by florineasca; 02-05-2009, 12:04 PM.

  • #2
    Termostatul poate fi de vina, sau sonda de temperatura de pe carcasa termostatului nu mai indica corect. Termostatul deschide la 92 grade, deci electroventilatorul pleaca undeva la peste 94-95 grade. Am un prieten cu acelasi tip de masina si aceeasi problema, n-a rezolvat-o deocamdata! Daca aflu mai multe revin. Bafta!
    Last edited by florineasca; 02-05-2009, 18:07 PM.
    C 180 sport 1995
    www.pieseauto-buzau.ro

    Comment


    • #3
      Eu am un W202, 1799 cmc. Am avut ceva probleme la sistemul de racire dar le-am rezolvat de ceva vreme. Ceea ce nu am mai postat ar fi ca imi ramane aprins becul martor la lichidul de racire desi e la nivel. Temperatura sta cam la 80-85 de grade. Imi poate spune cineva la cat ar trebui sa deschida termostatul? Sau alti colegi cu W202, care-i temperatura la care sta motorul. Pana acum nu am zis nimik despre asta, fiind obisnuit cu cobra (diesel) care tot asa statea.
      E220 cdi W210, 2001

      E320 W210, 1997
      C180 W202, 1994
      W123 200D, 1978 cu inima de W124


      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

      Comment


      • #4
        @adidc: Conform Autodata, termostatul ar trebui sa se deschida la 87 de grade. La masina mea temperatura apei sta un pic mai sus de liniuta de 80 de grade, banuiesc ca pe la 85-90 de grade. Din cate zici tu acolo, eu zic ca iti sta normal.
        Bafta!
        Mercedes-Benz W202 C180, 122 HP - 1996 - Tourmaline Green Metallic
        Ford Mondeo 1.8TD Wagon, MK II, 90 HP - 1998 - Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #5
          Originally posted by adidc View Post
          Eu am un W202, 1799 cmc. Am avut ceva probleme la sistemul de racire dar le-am rezolvat de ceva vreme. Ceea ce nu am mai postat ar fi ca imi ramane aprins becul martor la lichidul de racire desi e la nivel. Temperatura sta cam la 80-85 de grade. Imi poate spune cineva la cat ar trebui sa deschida termostatul? Sau alti colegi cu W202, care-i temperatura la care sta motorul. Pana acum nu am zis nimik despre asta, fiind obisnuit cu cobra (diesel) care tot asa statea.
          La mine sta la 80 de grade. De altfel temparatura de deschidere a termostatului e inscriptionata si pe acesta. Eu l-am schimbat de curand si pe toate termostatele care le am scrie 80 de grade.

          Verifica sonda din vasul de expansiune sau completeaza cu lichid daca acesta e prea scazut. Motivul aprinderii becului, in cele mai multe cazuri e unul din cele doua mentionate .

          Comment


          • #6
            Am si eu o problema la sistemul de racire, w202 c180 Benzina `95, daca stau cu masina prea mult pe loc cu motorul pornit (de ex azi am stat cam 10 min de vorba in afara masinii cand am intrat apa era la 110 ) am plecat de acolo am dat drumu la caldura la max si incepea sa scada treptat acul , in mers nu s a ridicat niciodata asa mult cu toate ca ai dadeam jar , iar daca apa e pe la 100 sa zicem inchid motorul vascocupla nu continua deloc sa se invarta ca sa raceasca motorul , presupun ca ar fi ori termostatul ori un bulb ce actioneaza vasco ori chiar vasco defecta (in timp ce merge motorul pot opri elicea cu mana ,se invarte dar nu cu fortza ).Ma poate ajuta cineva cu un sfat ?
            Last edited by Lucian A; 02-05-2009, 19:17 PM.
            http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

            Comment


            • #7
              Originally posted by Lucian A View Post
              Am si eu o problema la sistemul de racire, w202 c180 Benzina `95, daca stau cu masina prea mult pe loc cu motorul pornit (de ex azi am stat cam 10 min de vorba in afara masinii cand am intrat apa era la 110 ) am plecat de acolo am dat drumu la caldura la max si incepea sa scada treptat acul , in mers nu s a ridicat niciodata asa mult cu toate ca ai dadeam jar , iar daca apa e pe la 100 sa zicem inchid motorul vascocupla nu continua deloc sa se invarta ca sa raceasca motorul , presupun ca ar fi ori termostatul ori un bulb ce actioneaza vasco ori chiar vasco defecta (in timp ce merge motorul pot opri elicea cu mana ,se invarte dar nu cu fortza ).Ma poate ajuta cineva cu un sfat ?
              Nu te speria. Vascocuplajul funtioneaza normal. Asta e pricipiul de functionare, ca de aia ii zice vascocuplaj. Are in interior un lichid de frictiune care se dilata pe masura ce se incalzeste motorul facand ca paletii sa se invarta mai repede. Nu este electroventilator ca sa mai mearga si dupa ce opresti motorul. Si intradevar poate fi oprit si cu mana in timpul functionarii.

              Legat de incalzirea apei la ralanti, ar putea fi de verificat in ordine: nivelul antigelului, supapa vasului de expansiune (busonul, care are si rol de supapa pt ca instalatia lucreaza sub presiune), termostatul sau chiar radiatorul infundat partial.

              Comment


              • #8
                Multumesc, o sa verific cele spuse de tine (un mic amanunt cand era apa la 110 am ridicat capota iar vascocupla se rotea l fel ca si atunci cand pornesc motorul)
                Last edited by Lucian A; 02-05-2009, 22:19 PM.
                http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

                Comment


                • #9
                  E posibil sa fie dus si vascocuplajul. Dar tinand cont ca acum afara nu sunt 30 de grade cred ca principala cauza a incalzirii apei nu este neaparat el.

                  Comment


                  • #10
                    Salut. Lichidul e la nivel si sta la nivel. Am patit si eu faza cu crescutul temperaturii stand in coloana si m-am cam stresat. Nu a depasit 100 de grade nici odata dar crestea alarmant. La mine radiatorul se incalzeste pe toata suprafata deci nu pare a fi infundat. Becul cred ca sta aprins din cauza sondei de pe vasul de expansiune. Sincer nu-mi vine alta idee cum sa o verific decat sa o schimb.
                    Oricum stau cu ochii pe acul de temperatura si sper sa nu mai faca probleme (in ultimul timp nu a mai facut). Totusi as vrea sa stiu ca merge sonda ca sa am un control asupra sistemului. Se poate testa altfel?
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #11
                      Sambata asta am avut ceva timp si m-am uiat pe sub "fusta" la masina. Printr altele m-am jucat putin si cu sonda de pe vasul de expansiune. Se pare ca era un contact imperfect pentru ca nu am "reparat-o" dar acum indica normal...adica s-a stins becul martor in bord.
                      Va doresc tuturor sa fie tot asa usor de reparat.
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #12
                        probleme

                        ...si eu am probleme cu termostatul...l-am schimbat dar degeaba, apa urca exterm de greu peste 60 de grade iar ca sa ajunga la 80 trebuie turata masina foarte tare si dupa o jumatate de ora ajunge abia la 80 de grade.

                        Comment


                        • #13
                          Si eu am avut probleme cu termostatul. L-am schimbat, dar tot pe la 70-75 de grade era temperatura( la condus normal, daca o fortam crestea spre 90 de grade), asa ca am mers la reprezentanta (Pitesti) unde mi-au zis ca sistemul de racire functioneaza. Au spus ca e normal ca temperatura sa fie mai mica atunci cand e ger, dar ca acest fapt nu afecteaza parametrii motorului. Nu m-a multumit acest raspuns, dar fiind singurul pe care l-am primit, il impartasesc cu voi.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Lucian A View Post
                            Multumesc, o sa verific cele spuse de tine (un mic amanunt cand era apa la 110 am ridicat capota iar vascocupla se rotea l fel ca si atunci cand pornesc motorul)
                            Vascocuplajul ,daca lucreaza nu poti opri paleta cu mana in momentul in care apa este la 110 grade .Trebuia sa-ti porneasca ventilatoarele la temperatura aia ,deci verifica si sonda de apa !
                            Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
                            Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
                            ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

                            Comment


                            • #15
                              De vina a fost vascocupla mi am cumparat una , o tin in portbagaj de vre o luna nu am avut timp s o montez plus ca a fost frig afara si am mers tot timpul cu caldura deschisa , cat despre ventilatoare trebuie sa vad ce e cu ele d c nu au pornit atunci cand era apa ridicata asa tare .Ms de raspuns.
                              http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF