Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Rezervor prea plin?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rezervor prea plin?

    Azi am facut plinul la masina si la prima cheie a pornit cam greu.Care sa fie cauza?Oare lipsa aerului din rezervor?

  • #2
    Apa din combustibil ) =))))
    Last edited by mezzo; 02-02-2009, 16:32 PM.
    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
    Si o panarama de scuter

    Comment


    • #3
      Nu are cum sa fie apa din combustibil deoarece nesarul de carburant folosit pentru pornite l-a luat de pe conducta. Logic, daca masina a functionat corespunzator inainte de alimentare nu are ce sa fie de la combustibil.
      MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

      Comment


      • #4
        S`ar putea sa fie doar o coincidenta... Nu cred ca are legatura cu alimentarea... Eu, cand fac plinul, tot timpul il fac pana "in buza" si nu am avut probleme din astea...
        Last edited by Mantus; 02-03-2009, 01:33 AM. Reason: scriu ca draq
        Mercedes-Benz W202 C180, 122 HP - 1996 - Tourmaline Green Metallic
        Ford Mondeo 1.8TD Wagon, MK II, 90 HP - 1998 - Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #5
          Nu are nicio legatura cu plinul rezervorului, ca sa creeze vacuum si sa porneasca greu ar insemna sa fie orificiul mic din buson infundat iar masina sa fi mers o perioada de timp.

          Comment


          • #6
            Originally posted by ciucean_sergiu View Post
            Nu are cum sa fie apa din combustibil deoarece nesarul de carburant folosit pentru pornite l-a luat de pe conducta. Logic, daca masina a functionat corespunzator inainte de alimentare nu are ce sa fie de la combustibil.
            Atunci s-a lasat masina pe spate din cauza greutatii plinului )))
            Voi va auziti ce explicatii dati?
            Nu o fi apa din combustibil.....da nici asa. =))))
            Din cate stiu eu...tur-retur...surplus...are o viteza destul de maricica pe acolo....
            1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
            2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
            Si o panarama de scuter

            Comment


            • #7
              Nu atat de mare incat sa ajunga la injectoare la o simpla pornire.
              MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

              Comment


              • #8
                Originally posted by ciucean_sergiu View Post
                Nu atat de mare incat sa ajunga la injectoare la o simpla pornire.
                Atunci ramane varianta cu inclinatul masinii...alta nu am. )
                1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                Si o panarama de scuter

                Comment


                • #9
                  Eu l-as intreba pe colegul mitea ce inseamna "cam greu". Citind si alte post-uri ale dumnealui tare ma tem ca se sperie cam usor. Sa nu fie cu suparare dar avand in vedere ca in alt post scrie ca are 3 bujii halite nu ma astept sa-i porneasca, "cam usor". Intre noi fie vorba poti sa stai cu masina in rampa sau panta, pornitul il faci cu ce ai in instalatie. Plus ca-ti mai si ramane sa mergi putin, functie de masina, tipul de injectie, capacitatea motorului, etc.
                  Astea toate plus motorina extraordinara (ma refer la cea de la alimentarile anterioare) au dus la o pornire greoaie.
                  Parerea mea.
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • #10
                    Nu ati inteles nici unul "tonul ironic" din postarile mele? :| In mod normal oricine si-ar da seama ce e in neregula cu masina.Nu postezi 2 tampenii si te astepti sa te ia lumea in serios.
                    Ex: Ce treaba sa aiba cantitatea de combustibil (prea mare) cu pornirea.
                    Apoi vine si ne intreaba(pe alt thread) daca merge masina fara 3 bujii...ca e Mercedes...
                    Deja mi-am raspuns.
                    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                    Si o panarama de scuter

                    Comment


                    • #11
                      Aaaa nu e vorba ca nu am inteles tonul ironic. Dar ma gandeam ca nu prea-l ajuta in sensul ca nu are informatia necesara. In alta ordine de idei e clar pentru mine ca notiunea de "plin" exista tocmai pentru ca rezervorul se poate umple...plin.
                      Totusi imi aduc aminte cand nici eu nu stiam mare lucru despre masini si ma speria si ca iasa fumul din toba .
                      Totusi apreciez ca posteaza cat de cat pe unde trebuie
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #12
                        In carte scrie negru pe alb ca se umple rezervorul pana sare pompa. Atat. Niciun gram in plus. Exista acolo un sistem care impiedica vaporii de benzina sa iasa in atmosfera. Rezervorul are de obicei un filtru cu carbune, iar prin acel filtru ar trebui sa iasa doar vapori. Daca umpli rezervorul "pana in buza" si inunzi filtrul s-ar putea sa ai surprize de genul "check engine light".

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF