Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cateva probleme - frana, epc

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cateva probleme - frana, epc

    Buna ziua la toata lumea!
    Auto: W203207 C200 CDI K 2004 cu facelift.
    Dupa prima ninsoare serioasa din Cluj si dupa circulatul prin ea, a doua zi dimineata am constatat ca martorul epc, galben in forma de motor, a ramas aprins. Nu am simtit nici o diferenta in functionare de atunci. Nu am nici un mesaj de malfunction sau altceva pe display. Oricum ma gandesc ca testerul urmeaza in cel mai scurt timp.
    Nu stiu daca legat de martorul epc, urmatorul eveniment la circa 2 saptamani, dupa ce am deconectat acumulatorul pentru aproximativ o zi, la o viteza de aproximativ 60 km/h brusc motorul a decelerat dar nu s-a oprit pana nu am apasat frana. Dupa oprire a pornit normal. Asta s-a intamplat de 2 ori in decurs de 10 minute. Am presupus ca din cauza de reset ESP asa ca i-am facut volanului cursa completa stanga dreapta. De atunci nu s-a mai intamplat. Dar nici nu stiu daca de acolo e sau de la altceva.
    Ultima problema, la RAR, totul bine, frumos si corespunzator, gaze curate mai ceva ca aerul de munte dar zic oamenii ca pe spate am frana insuficienta, atat la pedala cat si la "mana". Ma intreb daca conteaza ca esp sa fie dezactivat cand fac testul ala pe rolele lor. Mai am in meniul de la masina si ceva cu dynamo test. E posibil ca din cauza ca nu era activata optiunea respectiva plus esp dezactivat, sa nu iasa corect testul? Daca ar fi probleme la frana pe spate sau ma rog, asa in general, nu ar trebui sa am totusi ceva erori prin sistem?
    Si ultima intrebare, in Cluj Napoca, in afara de reprezentanta, unde se poate merge pentru testare/depanare?
    Multumesc.

    L.E. Rezolvat problema cu frana. Am schimbat discurile si placutele plus reglat sabotii. 550 ron toata distractia. Se pare ca pe spate nu are senzori de uzura.

    L.L.E Am fost la tester, martorul motor s-a aprins din cauza temperaturii prea mari in careva bujie, cica. Sters erori si ce a mai fost. Nu au mai reaparut. Decat obisnuitul SRS, care are rezistenta prea mare pe circuit. Nenea cu testerul avea ceva soft si hardware de la Bosch, in romana. Erorile cam idiotic traduse.
    Last edited by thax; 01-28-2009, 15:10 PM. Reason: typos
Working...
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF