Buna seara,
Am si eu un C200, de vreo 10 ani la mine, e din 2001, are 150 de mii, dintre care 70 la mine, fara accident, fara probleme.
Acum 2 saptamani, plecand de acasa, am dat drumul la radio... care a inceput sa se inchida/deschida singur, era total inchis - adica fara lumina - dar el canta, si tot asa. Ziceai ca e razna. Desi incercam sa inchid radioul, el tot se pornea. Pana la urma am reusit il inchid. Dupa vreo 2-3 km, mi-au aparut pe bord, NO ESP VISIT WORKSHOP, NO BRAKES VISIT WORKSHOP, si s-a aprins lumina de la coolant si s-a auzit ceva ciudat la motor, ceva fff incet, nu pot descrie, dar nu ceva oribil. Am orpit motorul si masina nu a vrut sa mai plece. Dupa vreo cateva minute a plecat, erorile au disparut, a ramas doar semanal de la COOLANT.
Am ajuns la mecanic dupa vreo 3 zile, a scanat-o, nimic.
Ne-am uitat la coolant etc, totul perfect.
Am fost pe la mecanic marti si i-am zis sa ne uitam la radio ca vreau sa plec din oras si mi-ar placea sa ascut si muzica. Am scanat-o pe partea de audio, nimic.Am zis ca poate s-a stricat si el ca e vechi si oi vedea la intoarcere.
Joi, a plouat de a rupt. Am plecat cu ea, si am zis sa dau drumul la radio ca nu o fi foc. A inceput sa faca ca toate alea - sa cante cand era inchis, sa se inchida/aprinda singur. Am oprit motorul, am oprit si casul. Dupa care am stat de vorba cu cineva in masina vreo 10. minute, pe loc, cu AC-ul pornit.
Am plecat si nici la 2 minute mi-a dat pe bord vreo 7-8 erori (sau orori ) , radioul ca posedat etc. Printre ele bord rosu, no coolant, opreste si du-te la serivice. Opresc pe dreapta, ploaie si trafic. Nu mai pleca. Dupa vreo 10 minute, pleaca. Ajung undeva, o las vreo ora timp in care imi fac cumparaturi si dupa plec iar. O ia razna imediat. Se aprinde iar tot bordul, coolantul rosu, se aude iar ceva ciudat si iar raman in mijlocul unei intersectii. Pentru ca daca ajugea 'teoretic' apa la 120, opream. Dupa inca 10 minute am reusit sa o pornesc si sa o tarasc pana la primul peco, de unde am plecat tractata dupa 2 ore. Orice i-am facut, i-am dat curent, am scos borna de la baterie etc. nu a mai plecat.
Am uitat sa zic ca la un moment dat vitezometrul sarea sigur de la 20-30 la 60 si inapoi Deci daca citit/vazut cineva Christine de Stephen King asa ma simteam eu.
Acum e la mecanic, a scant-o si au iesit cam ce va atasez... a zis ca o sa studieze. Cica a pornit-o, dar nu mi-a dat inca detalii.
Dada , stiu de ce nu imi iau alta
Pai o stiu pe asta, merge impecabil cand nu e posedata de draci ma simt super in ea, iar pe partea de estetica/mecanica nu are nimic. Sta in garaj din noiembrie pana in martie, e ingrijita si iubita.
Intrebarea mea este - a mai patit cineva asa ceva, si daca da, cam ce era?
Am mai patit odata sa imi dea errori de ESP, BRAKES si inca una si era un senzor de pe langa pedala de frana sau ceva asemanator de m-a costat 50 de lei. Si stiu ca si casul a facut caneca niste figuri, dar nu mai stiu cum l-am reparat
Eu cred ca are legatura cu casetofonul, adica si ca acesta e un simptom.
Cineva vreo idee? experiente asemanatoare?
Am si eu un C200, de vreo 10 ani la mine, e din 2001, are 150 de mii, dintre care 70 la mine, fara accident, fara probleme.
Acum 2 saptamani, plecand de acasa, am dat drumul la radio... care a inceput sa se inchida/deschida singur, era total inchis - adica fara lumina - dar el canta, si tot asa. Ziceai ca e razna. Desi incercam sa inchid radioul, el tot se pornea. Pana la urma am reusit il inchid. Dupa vreo 2-3 km, mi-au aparut pe bord, NO ESP VISIT WORKSHOP, NO BRAKES VISIT WORKSHOP, si s-a aprins lumina de la coolant si s-a auzit ceva ciudat la motor, ceva fff incet, nu pot descrie, dar nu ceva oribil. Am orpit motorul si masina nu a vrut sa mai plece. Dupa vreo cateva minute a plecat, erorile au disparut, a ramas doar semanal de la COOLANT.
Am ajuns la mecanic dupa vreo 3 zile, a scanat-o, nimic.
Ne-am uitat la coolant etc, totul perfect.
Am fost pe la mecanic marti si i-am zis sa ne uitam la radio ca vreau sa plec din oras si mi-ar placea sa ascut si muzica. Am scanat-o pe partea de audio, nimic.Am zis ca poate s-a stricat si el ca e vechi si oi vedea la intoarcere.
Joi, a plouat de a rupt. Am plecat cu ea, si am zis sa dau drumul la radio ca nu o fi foc. A inceput sa faca ca toate alea - sa cante cand era inchis, sa se inchida/aprinda singur. Am oprit motorul, am oprit si casul. Dupa care am stat de vorba cu cineva in masina vreo 10. minute, pe loc, cu AC-ul pornit.
Am plecat si nici la 2 minute mi-a dat pe bord vreo 7-8 erori (sau orori ) , radioul ca posedat etc. Printre ele bord rosu, no coolant, opreste si du-te la serivice. Opresc pe dreapta, ploaie si trafic. Nu mai pleca. Dupa vreo 10 minute, pleaca. Ajung undeva, o las vreo ora timp in care imi fac cumparaturi si dupa plec iar. O ia razna imediat. Se aprinde iar tot bordul, coolantul rosu, se aude iar ceva ciudat si iar raman in mijlocul unei intersectii. Pentru ca daca ajugea 'teoretic' apa la 120, opream. Dupa inca 10 minute am reusit sa o pornesc si sa o tarasc pana la primul peco, de unde am plecat tractata dupa 2 ore. Orice i-am facut, i-am dat curent, am scos borna de la baterie etc. nu a mai plecat.
Am uitat sa zic ca la un moment dat vitezometrul sarea sigur de la 20-30 la 60 si inapoi Deci daca citit/vazut cineva Christine de Stephen King asa ma simteam eu.
Acum e la mecanic, a scant-o si au iesit cam ce va atasez... a zis ca o sa studieze. Cica a pornit-o, dar nu mi-a dat inca detalii.
Dada , stiu de ce nu imi iau alta
Pai o stiu pe asta, merge impecabil cand nu e posedata de draci ma simt super in ea, iar pe partea de estetica/mecanica nu are nimic. Sta in garaj din noiembrie pana in martie, e ingrijita si iubita.
Intrebarea mea este - a mai patit cineva asa ceva, si daca da, cam ce era?
Am mai patit odata sa imi dea errori de ESP, BRAKES si inca una si era un senzor de pe langa pedala de frana sau ceva asemanator de m-a costat 50 de lei. Si stiu ca si casul a facut caneca niste figuri, dar nu mai stiu cum l-am reparat
Eu cred ca are legatura cu casetofonul, adica si ca acesta e un simptom.
Cineva vreo idee? experiente asemanatoare?
Comment