Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Troncanit si scartait directie

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Troncanit si scartait directie

    Am tot cautat pe forum dar nu am gasit ceea ce trebuia asa ca imi permit sa deschid un topic nou cu problema mea. Am un troncanit la directie pe partea dreapta, am dus masina la service si mi-au zis sa schimb un pivot, l-am schimbat dar troncanitul a ramas. Mi-au zis ca alte jocuri in directie nu mai am si ca masina nu are nimic. Dupa o perioada a inceput sa scartaie pe fata masina la denivelari, am schimbat bucsile la bara stabilizatoare, pt 500 km nu a mai scartait acum a inceput dinou. Am dus iar masina la service si cei de acolo iar imi zic ca nu am nici un joc ca masina nu are nimic si ca nu stiu de la ce este scartaitul si troncanitul de pe fata. Imi vine sa mi arunc masina, pana si un logan este mai silentios ca masina mea. Are cineva idee de la ce ar putea fi ?
    MB 180C Sport Coupe W203

  • #2
    Haide man nu te descuraja, cum sa ajungi sa faci comparatie cu un logan...?!?!? Daca troncanitul se aude in mers, si mai ales la denivelari probabil ca e ceva slabit si astfel se produce zgomotul, ori s-o fi dus vreo garnitura ceva. Stiu ca masina ta e destul de noua, dar garniturile nu tin o viata. Atat timp cat pe tester nu apare nimic nu cred ca este ceva grav, mai ales ca ai schimbat lucrurile la care s-ar fi gandit orice mecanic.

    Comment


    • #3
      Salut,nu stiu ce masina ai dar eu la W210 tot asa aveam un troncanit pe dreapta fata , si s-a dovedit a fi de la amortizor, si anume bucsa aceea de cauciuc din capatul amortizorului era foarte uzata.Dar banuiesc ca avand masina mai noua nu ar putea fi chestia asta.

      Comment


      • #4
        Sper sa te pot ajuta , tatal meu are un Vito si dupa aproximativ 5 luni de cand l`am adus din Germania ii troncane ceva in partea dreapta-fatza . Nu a luat in considerare acest lucru si cand am facut eu un drum mai lung , de aproximativ 20 km , cu masina lui am observat ca la denivelari nu avea probleme , amortizoarele mergeau perfect insa la cel mai scurt soc troncanea de ziceam ca se rupe masina in doua . Sa fiu mai explicit , in fatza blocului , 'mai marii mesteri ai tzevelor' au tot gaurit strazile astea si dupa ce au acoperit au ramas santzuri mici , eh acea denivelare cu 20km/h daca o iau ,troncane de mama focului . Problema a fost din ce mi-a explicat tata , o tija slabita si a costat 20 lei la un mecanic "competent" . Presupun ca ai aceeasi problema . Mult noroc

        Comment


        • #5
          Bucsele de la bara stabilizatoare scartzaie in tara noastra la multe tipuri de masini pentru ca avem drumuri foarte "curate". Incearca sa pulverizezi putin lubrifiant WD-40 ca sa intre intre bucse si bara. Vei avea liniste pentru o vreme, dupa care reiei procedura...Am avut problema asta si la Mercedes si la alte masini
          In alta ordine de idei, colegul Emilliano e putin optimist. Problemele de suspensie nu apar pe tester. Daca fiecare componenta a masinii ar fi echipata cu un senzor nu ne-am mai permite sa cumparam masina.

          Comment


          • #6
            Am duso la cardinalmotors, unde am primit un mare ridicat din umeri. Nu stiu ce sa mai cred, o sa-i schimb amortizoarele pe fata, poate este de la bucsa aia de sus.
            MB 180C Sport Coupe W203

            Comment


            • #7
              Schimba bucsa de la tendonul oblic dr. fata si scapi de troncanit, e boala veche la w203, cu conditia ca bieleta de bara stabilizatoare de pe aceeasi parte sa fie O.K.
              Cat despre scartait, dr_liviu_marcu are mare dreptate!

              Comment


              • #8
                Mda... Si uite cum platim o groaza de bani pe schimbat piese, bazandu-ne doar pe presupunerile diversilor asa zisilor MESERIASI.
                Am avut si eu o problema asemanatoare, ce ma scotea din sarite, si anume, un troncanit la denivelari mici.
                MESERIASII absoluti mi-au spus sa schimb ba amortizoare, ba bucsi, samd. /bineinteles toate la peste 300 ron.

                Din fericire, am ajuns la mesterul meu cel care s-a ocupat de dacia pe care am avut-o inainte si mi-a zis ca nuca de la bieleta antiruliu e uzata. Am schimbat-o (pret 130 ron cu manopera cu tot) si gata. Masinuta mea este mai silentioasa decat cel mai tare logan....

                In fine, sa o scurtam, verifica si la bieleta poate acolo e problema si nu te mai increde orbeste in "profesionistii" de la tot felul de service-uri fitoase. Cauta sa ii faci sa te convinga, de ce considera ei ca diagnosticul este dat este si problema reala.

                Comment


                • #9
                  Buna ziua ! Sunt noua pe forum si am nevoie de ajutor. De ceva timp, aprox 2 luni, masina mea face un zgomot in mers care vad ca se amplifica si totodata bate pe fata mai ales la o mica denivelare, gropicica zici ca se rupe parca se simte si in volan asa urat face. am fost la reprez mercedes constanta si mi-au spus ca treb sa schimbe ambele brate, bucse pt ca din cauza asta bate si face zgomot. Pt ca nu am incredere in cei de la reprezentanta (am fost la ei o data si am avut probleme apoi cu masina), am fost la un mecanic din oras si mi-a spus ca este o problema la directie, ca e caseta de directie si ca ma costa vreo 1.000 euro s-o inlocuiesc. mi s-a parut cam ciudat sa cada caseta de directie la un mercedes (anul 2002, c 200, rulata in romania 10.000 km). In final am ajuns la un nene care sper ca a gasit cauza zgomotului, mi-a spus ca e ceva la etrier, de fapt garniturile s-au dus, le-am comandat azi pe ambele parti, se vinde set complet de garnituri, cel putin asa mi-a spus vanzatorul si costa 60 ron un set pt o parte, in total 120 ron pentru ambele parti, oare am luat teapa ca am vazut pe forum ca unii au dat 20-40 ron?
                  Acum vroiam sa intreb daca se poate ca din cauza acestor garnituri de la etrier sa se simta asa de grav denivelarile, gropile sau este alta problema? face urat de tot pe dreapta si nenea asta ultimul mi-a zis ca nu sunt bucsele si nici bratele de la roti. va rog frumos oare ce poate sa fie? aaa si inca ceva s-a uitat la bieleta antiruliu si a zis ca e putin ciupita ce ziceti sa o schimb, poate sa fie ea cauza troncanitului la gropi?
                  Multumesc frumos

                  Comment


                  • #10
                    Bieleta poate sa fie dar din cauza garniturilor de la etrier nici intr-un caz.

                    Comment


                    • #11
                      Am ajuns la capatul rabdarilor cu trancanitul asta
                      Asa ca daca tot am dus masina la revizie am cerut sa mi se desfaca toata directia la masina si sa mi se verifice fiecare piesa in parte, cand voi scoate masina din service va voi spune care a fost problema.
                      MB 180C Sport Coupe W203

                      Comment


                      • #12
                        Problema au fost amortizoarele, acum astept sa vina cele noi, dupa ce le schimb va zic daca va fi liniste
                        Se poate strica un amortizor daca o masina nu a circulat f. multa vreme ? Sa zicem 6 luni.
                        Last edited by air_catalin; 02-06-2009, 19:48 PM.
                        MB 180C Sport Coupe W203

                        Comment


                        • #13
                          Am schimbat amortizoarele, nonorocitul de troncanit persista, de la ce poate fi ?? Nu mai stiu ce sa-i fac. Din caseta de directie aveti idee, poate fi ? nu am nici un joc la directie.
                          MB 180C Sport Coupe W203

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by air_catalin View Post
                            Am schimbat amortizoarele, nonorocitul de troncanit persista, de la ce poate fi ?? Nu mai stiu ce sa-i fac. Din caseta de directie aveti idee, poate fi ? nu am nici un joc la directie.
                            Verifica arcurile (sa nu fie vreunul rupt de la prima spira, chiar unde se aseaza pe talerul de jos de la amortizor). Eu aveam un troncanit (se auzea mai tare de afara, decat din masina), iar cand am ridicat-o pe cric am descoperit ca aveam un rac rupt. Am dus-o la Casa Auto, la revizie si le-am spus ca vreau sa-mi schimbe si arcurile (le comandasem deja). raspunsul a fost: "sunt bucsile de la bara stabilizatoare, arcurile nu au nimic". A trebuit sa le arat eu, ca ei erau chiori si nu-l vedeau. asa ca s-ar putea sa nu-l fi vazut nici la tine.
                            O alta cauza frecventa (o am si eu) este caseta de directie. Se uzeaza nus'ce bucsi in ea si incepe sa troncane, chiar daca nu are joc deloc in volan. Cica tre' schimbata caseta (2000E - asa ca merge si-asa). Deocamdata merg cu ea asa (si voi mai merge mult si bine - am vazut eu ca la Casa Auto ti-ar schimba cu drag masina piesa cu piesa, doar ca sa-ti ia niste bani).

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by julia_c View Post
                              Buna ziua ! Sunt noua pe forum si am nevoie de ajutor. De ceva timp, aprox 2 luni, masina mea face un zgomot in mers care vad ca se amplifica si totodata bate pe fata mai ales la o mica denivelare, gropicica zici ca se rupe parca se simte si in volan asa urat face. am fost la reprez mercedes constanta si mi-au spus ca treb sa schimbe ambele brate, bucse pt ca din cauza asta bate si face zgomot. Pt ca nu am incredere in cei de la reprezentanta (am fost la ei o data si am avut probleme apoi cu masina), am fost la un mecanic din oras si mi-a spus ca este o problema la directie, ca e caseta de directie si ca ma costa vreo 1.000 euro s-o inlocuiesc. mi s-a parut cam ciudat sa cada caseta de directie la un mercedes (anul 2002, c 200, rulata in romania 10.000 km). In final am ajuns la un nene care sper ca a gasit cauza zgomotului, mi-a spus ca e ceva la etrier, de fapt garniturile s-au dus, le-am comandat azi pe ambele parti, se vinde set complet de garnituri, cel putin asa mi-a spus vanzatorul si costa 60 ron un set pt o parte, in total 120 ron pentru ambele parti, oare am luat teapa ca am vazut pe forum ca unii au dat 20-40 ron?
                              Acum vroiam sa intreb daca se poate ca din cauza acestor garnituri de la etrier sa se simta asa de grav denivelarile, gropile sau este alta problema? face urat de tot pe dreapta si nenea asta ultimul mi-a zis ca nu sunt bucsele si nici bratele de la roti. va rog frumos oare ce poate sa fie? aaa si inca ceva s-a uitat la bieleta antiruliu si a zis ca e putin ciupita ce ziceti sa o schimb, poate sa fie ea cauza troncanitului la gropi?
                              Multumesc frumos
                              Vezi postul meu de mai sus. Chestia cu caseta este boala veche la W203 (al meu este din 2001, 135000km). Cica merge si asa.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF