Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme SAM, ESP si SRS in bord

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by bandidos View Post
    Adica, pe scurt si cu scuzele de rigoare, mai bine imi bag un bat in cur si merg asa cu ea sau se poate repara?
    Sau mai degraba repari calculatorul la un electronist. Daca treci pe la noi iti putem diagnostica clar defectul si te putem ajuta cu toate informatiile necesare reparari.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #17
      Da, multumesc. Intamplarea face ca o ruda foarte apropiata mie se ocupa cu asa ceva. Acum i-am lasat calculatorul si este vorba de un cip care costa in jur de 25€. Platesc acel cip si problema este rezolvata. Va tin la curent.

      Comment


      • #18
        Maine va fi gata si totodata voi face si o diagnoza cu un Star C4 si sper sa aflu ce inseamna acea eroare "Secondary Air Injection System Switching Valve 'B' Circuit Open".

        Comment


        • #19
          Calculatorul motorului care sta pe masina ta,se inlocueste fara mari probleme cu unul uzat(sunt ecu unde nu scapi numai cu procedura asta).Important e sa coincida numerele.Scoti eepromul (cipul unde se pastreaza datele de la chei si imobilizator) de la al tau si o muti la cel de la dezmembrari.E foarte simpla operatia.

          Comment


          • #20
            Buna ziua. Astazi a fost rezolvata problema cu acea inventie. Cip-ul cu numarul 30460 a fost inlocuit si masina functioneaza fara repros. Undeva pe sambata ii voi face si o diagnoza pt rezolvarea restului de necunoscute. Multumesc tuturor pt sugestii mai ales lui cl600.

            Comment


            • #21
              Unde e cipul respectiv? Vad ca nu stai degeaba

              Comment


              • #22
                Nu stau. Cunosc masina din 2006 iar ea in martie 2004 a intrat in tara dupa ce a fost comandata in octombrie 2003. De atunci am spus “cand vinzi masina asta, eu o cumpar”. Atasez poze cu locatia cip-ului. Se pare ca nu ma lasa sa adaug mai multe poze. Posibil dimensiunile pozelor sa fie prea mari
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  Cipul 30460 contine ceva informatii pe el? Trebuie rescris ceva sau doar se demonteaza cipul vechi si se cositoreste un nou cip acolo?

                  Care anume este functia lui?
                  4 wheelers:
                  2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
                  2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
                  2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
                  2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
                  2 wheelers:
                  2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
                  2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

                  Comment


                  • #24
                    Salut. Am și eu aceeași problema cu releul respectiv. L-am schimbat dar aparent iar nu mai pornește motorul. Doar dacă acționez in lateral releul.
                    pe STAR nu apare nimic...
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.
                    Last edited by Chelos; 11-24-2019, 21:20 PM.

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF