Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

bataie la roti in functie de greutate - W204 C180 Kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bataie la roti in functie de greutate - W204 C180 Kompressor

    Salut,

    De ieri a inceput sa imi bata masina in mers, aproape tot timpul, si nu neaparat la gropi, si pe drum drept se aude.
    Chestia e ca, daca suntem mai multi in masina, abia daca se mai aude, dar daca sunt singur, se aude mult mai accentuat.
    Sa fie oare amortizoarele?
    Maine am programare la service, dar mi-ar placea sa ascult si parerile voastre.

    Multumesc,
    Catalin

  • #2
    Da mai multe detalii. Bataia e ritmica, in corelatie cu viteza?
    Sau bate cand masina da prin gropi/accelerare/franare?

    Comment


    • #3
      Ce fel de bataie, este possibil si din cauza frigului pana se incalzeste sa fie mai rigida , dar acum tu stii cum se comporta, ce anume bate ?

      Comment


      • #4
        Bataia este prezenta mai tot timpul.
        Eu merg doar in oras, cu 20-60 km/h. Se aude si la viteza mica si la viteza mare. Se aude tot timpul, nu conteaza daca trec pring gropi sau nu.
        Nu prea are timp sa se incalzeasca, deoarece eu merg pe distante scurte. Deci nu stiu daca la cald mai face.

        Comment


        • #5
          Ce mi se pare interesant este faptul ca se aude mai rau cand sunt singur in masina. Cand suntem mai multi, abia daca se mai aude.

          Comment


          • #6
            Zgomotul e metalic ? Troncane ? Pe stanga dreapta ? Fata - spate ?

            Comment


            • #7
              Sincer nu cred ca este metalic.
              Troncane pe partea dreapta, cred ca pe fata.
              Last edited by cata.sentinel; 12-27-2017, 16:54 PM.

              Comment


              • #8
                Amortizoarele de fabrica sunt pe ulei la temperaturi scazute masina este mai rigida dar dupa ce se incalzeste totul revine la normal , mergi mai mult cu ea intr o zi testeaza si fi atent la zgomote . La fel de bine e posibil sa fie o bieleta o bucsa sau un pivot , o vizita la un mecanic priceput iti va spune imediat ce are . Daca dupa verificare totul e perfect asa se comporta la frig ,eu cand plec dimineata la 6 la servici la fel mi se pare ca troncane ceva dar dupa cativa km nu se mai aude nimic la atriculatii , si am verificat o mereu , asta e doar iarna la temperaturi cu minus .

                Comment


                • #9
                  Mie mi se intampla asta si in timpul zilei, iar zilele trecute erau 13 grade.
                  Din cate am obs, pe spate sunt amortizoarele originale (probabil pe ulei), iar pe fata sunt schimbate (ceva after market, probabil cu gaz).

                  Maine merg la service sa vad ce are.
                  Revin cu detalii.
                  Ms

                  Comment


                  • #10
                    toate sunt pe gaz.
                    Si treaba asta cu "pe gaz" sunt de fapt amortizoare cu ulei care au pe langa ulei gaz sub presiune.
                    Cand se strica din toate curge ulei.

                    Comment


                    • #11
                      Am fost la service de dimineata, si se pare ca zgomotul este de la bieleta antiruliu fata dreapta.
                      Le-am comandat pe amandoua (stanga-dreapta).
                      Maine le schimb.
                      Cheers guys!

                      Comment


                      • #12
                        Geometrie dupa inlocuirea lor neaparat si grija unde o faci

                        Comment


                        • #13
                          bine de stiut. ms

                          Comment


                          • #14
                            geometria e tot una cu unghiul de fuga?

                            Comment


                            • #15
                              La schimbarea bielete antirului nu trebuie refacuta geometria , iar la mercedes cu geometria nu e bine sa te joci , deoarece cel mai bine se face doar la mercedes si este costisitoare ,deci schimba bieletele antiruliu si lasa geometria in pace ,daca umblai la bieletele de directie atunci faceai geometria care include unghi de fuga, unghi de cadere , etc..

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF