Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pornire intarziata.

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire intarziata.

    Salut.

    Am o problema la pornire, aparuta dupa ce am fost la un service si am curatat injectoarele si am schimbat bujiile.
    Problema este ca, atunci cand dau cheie, masina are rateuri de 3-5 sec.
    Ciudat este ca asta se intampla nimai cand motorul este cald, iar dimineata, la rece, porneste normal.
    Am un MB C200K,2001. Bujiile sunt BERU,pentru ca la acel moment nu am gasit prin magazine bujii NGK.
    Ma intreb daca nu cumva ar fi din cauza unui montaj necorespunzator, sau din cauza bujiilor diferite?
    Ce ziceti?
    Precizez ca masina este echipata cu intalatie GPL secventiala.
    Multumesc.

  • #2
    Vezi ca Bosch se lauda cu niste bujii noi pt. GPL. Incearca sa le aduci din Germania.
    Beru si NGK nu sunt optiuni extraordinare pt MB. Subiectul "bujii" a fost discutat deja pe forum.
    Din cate stiu, la GPL se recomanda si o tensiune mai mare in secundarul bobinei de inductie-exista bobine dedicate !
    Nu in ultimul rand, ai verificat distanta intre electrozii bujiilor inainte de a le monta ?
    Sper ca stii ca bujiile se monteaza cu motorul rece, altfel creste riscul de a incaleca filetul.
    Last edited by dr_liviu_marcu; 12-18-2008, 23:57 PM.

    Comment


    • #3
      Ok. Sa inteleg ca trebuie sa caut bujii speciale.
      Ceea ce ma nedumireste este ca inainte, (cand erau montate pe masina bujiile NGK) nu am avut asemenea probleme.
      De aceea ma intreb daca asemenea simptome, ca cele descrise mai sus, pot fi din cauza bujiilor cele noi, sau alte motive.
      Mai ales ca instalatia asta secventiala nu permite pornirea pe gpl, ci numai pe benzina... Ori problemele mele sunt la pornire.

      Comment


      • #4
        eu am schimbat de curand bujiile
        Am avut Bosh si acum am pus Beru, si nu am nici o problema, deci sincer sa fiu nu cred ca ar fi de la bujiile Beru, nu cred ca sunt speciale, am dat pe una 30 de lei .
        MB 180C Sport Coupe W203

        Comment


        • #5
          Pai atunci unde ar putea fi problema?
          Cert e ca masina "face figuri" doar atunci cand are motorul cald.
          Ma intreb, inca odata, sa fie din cauza unui montaj aiurea? S-ar putea gresi cumva atunci cand se schimba bujiile, sau o fi o alta cauza?
          Nu mai inteleg nimic.....

          Comment


          • #6
            Ca sa inteleg, de ce ai decis sa cureti injectoarele ?

            Comment


            • #7
              Initial am ajuns la mecanic deoarece masina, din septembrie (cand am montat gpl-ul), incepuse sa sune si sa mearga ca un diesel, iar martorul din bord mi se tot aprindea, prezentand aceeiasi eroare: amestec prea sarac de gaze.
              Dupa ce m-am intors la gpl-isti si au facut ajustarile considerate de ei necesare, am ajuns la un mecanic care mi-a spus sa curat injectoarele si sa schimb bujiile si eroarea nu va mai aparea. Acest lucru nu s-a intamplat, ba chiar m-am captusit cu aceasta noua problema.
              Asta e....pe scurt.

              Comment


              • #8
                Ai invatat astfel, la modul dureros, la fel ca mine de altfel, sa nu repari ce nu-i stricat !
                N-am idee ce misca in Constanta. In Bucuresti sau Iasi as putea sa-ti pun o vorba la un service ok. Si o "simpla" problema la un vacuum e suficienta ca sa ai simptomele prezentate. Atat instalatia GPL cat si masina sunt pline de logica pneumonica iar compatibilizarea lor e dificila . Ceea ce mi-e greu sa pricep e de ce si-ar pune cineva GPL pe Mercedes. E ca si cum ti-ai pune un ceas Rolex la cuptorul de la aragaz.

                Comment


                • #9
                  Pai....eu as zice ca un rolex ar arata bine pe un cuptor marce IGNIS a lu' bunica.....
                  Gpl-ul, cu sau fara logica, l-am pus din motive de economie, fara sa ma gandesc ca as putea avea probleme atat de mari. Prin urmare, situatia este cea prezentata, si va trebui sa gasesc o solutie, asa incat problema sa fie rezolvata.
                  Ceea ce ma nedumireste, este faptul ca nu sunt singurul cu gpl pe mercedes, si cum de alti posesori de asa masini "tunate" nu au probleme?
                  Oricum.... ceea ce planuiesc este sa ajung la Bucuresti la montatorii de gpl, pentru ca mi-au promis ca vor schimba rampa de injectie de gaz cu una mai performanta, iar atunci te voi contacta sa ma trimiti la service-ul de acolo.

                  Intrebare:Cum s-ar putea rezolva problema asta de vacuum? La atelierul de gpl sau la service auto?

                  Comment


                  • #10
                    Poate îl cunoşti sau nu pe colegul Asfalttango..este tot din C-ta.
                    Din citirea a mai multor posturi de pe aici..chiar dacă nu te poate ajuta personal...din ce am văzut..cosmetizare profesională şi diagnoză ,este în domeniu şi cunoaşte mai multă lume...adică gen mergi acolo la vreun Nea Costel..că te-am trimis eu.
                    Dă-i un mesaj privat...poate nu citeşte chiar toate postările.

                    Comment


                    • #11
                      Daca citesti forumurile in alte limbi,vei vedea ca sunt probleme de montaj gpl anume pantru motorul cu compresor....xliviu marcu-faptul ca nu intelegi ceva nu iti ofera dreptul la critica,si despre bujii,daca citesti parerile unora ce pun gpl pe masini de multi ani(nu neaparat aici),vei vedea ca tot NGK sunt bujiile ce nu dau probleme pe gpl(sa te scutesc de cautari pe net)

                      Comment


                      • #12
                        sunt de aceeasi parare cu dr. Liviu Marcu. GPL pe Mercedes este ca tiganul cu BMW. Cu tot respectul pentru BMW.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by DMIHNEA View Post
                          Daca citesti forumurile in alte limbi,vei vedea ca sunt probleme de montaj gpl anume pantru motorul cu compresor....xliviu marcu-faptul ca nu intelegi ceva nu iti ofera dreptul la critica,si despre bujii,daca citesti parerile unora ce pun gpl pe masini de multi ani(nu neaparat aici),vei vedea ca tot NGK sunt bujiile ce nu dau probleme pe gpl(sa te scutesc de cautari pe net)
                          Bujiile cu care se lauda Bosch ca sunt special gandite pentru GPL sunt relativ recent aparute pe piata. Cand citesti ceva pe un forum e o idee buna sa verifici data afisarii pe forum. Piata auto e una foarte dinamica...
                          Cat despre dreptul la critica-e amuzant ca tocmai tu te erijezi in arbitru al bunelor maniere pe acest forum. Daca ai fi avut ingaduinta de a citi cu rabdare ce am scris eu ai fi vazut ca am scris "imi este greu sa inteleg" ceea ce nu inseamna cu nici un chip "nu inteleg ".

                          Comment


                          • #14
                            Mircea, multumesc pentru sugestie. Cu asfalttango sunt bun amic. De fapt, de cand a achizitionat multiplexerul pentru MB, la el imi sterg erorile. Din pacate, cam atat pot face acolo, iar mie imi trebuie un mecanic auto sau de gpl care sa stie ce trebuie sa faca. Iar asta este greu de gasit, atata timp cat o sa si stiu la cine sa merg mai intai.
                            Dl. doctor, multumesc pentru pm si pentru oferta. Asa cum am zis, inainte de a ajunge in Bucuresti veti primi un pm de la mine sa vedem ce se poate rezolva pe acolo.
                            Mihnea, multumesc mult pentru informare. Daca as fi fost suficient de inspirat sa caut si pe forumurile "de afara", probabil ca nu as fi pus gpl pe masina. Acum, insa, e prea tarziu, asa ca ceea ce fac eu este sa caut o solutie care sa rezolve imi problema.
                            Oricum, multumesc tuturor pentru opinii.
                            Daca nu mai e nimic de adaugat, ca si solutie, se poate inchide.
                            Multumesc mult.

                            Comment


                            • #15
                              Deja e dialog neconstructiv pentru topic...pe topicul asta nu e in discutie cit iti e de greu sa intelegi uzul gpl pe MB.Omul a cerut o parere,dat fiind ca primul gind al unui neavizat e sa gindeasca la bujii,deci sa raminem utili.Nu neglija aspectul urmator-cind descoperi apa calda(adica ca BOSCH,vazind tendinta spre carburanti alternativi,arunca si el pe piatza bujii pentru gpl)aminteste-ti ca sunt altii saturati de informatie in domeniul tehnologii alternative in domeniul bujii ptr uzul gpl....In rest nici o critica,doar o revenire la oile noastre...Si ca tot se umplu de doctori p-aici(cum ar zice Fane-pizdari,de cadavre si alte specializari)daca unii dintre noi au erectii la embleme de MB,altzii le hingheresc cu orice combustibil alternativ,gpl,uleiuri vegetale,ca doar de aia se zice ca Mercedes-ul tzine cu casa....La multi ani.....SORRY,postarea era pentru liviu marcu,nu prea agreez sa raspund cu quote,suna a flame...
                              Last edited by DMIHNEA; 12-21-2008, 16:45 PM.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF