Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Restraint sys malfunction workshop w204

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Restraint sys malfunction workshop w204

    Salut,in dimineata asta am avut o frumoasa surpriza. Vorbim despre c 220 ,ce mi a creeat atat de multe probleme incat am decis sa o vand luna viitoare dar aceasta a simtit si mi a jucat iar o festa cand ti e cel mai drag.....Apar urmatoarele mesaje :restraint sys malfunction workshop,abs and esp inoperative,run flat inoperativ,light auto inoperativ.
    Pe langa acestea, masina nu porneste,invart de cheie si nimic,se deblocheaza volanul dar nu vrea sa manance motorina....
    Inainte sa i dau foc....aveti un sfat !

  • #2
    Verifica daca nu a intrat apa, undeva intre prag si pedale, sub mocheta.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Originally posted by cl600 View Post
      Verifica daca nu a intrat apa, undeva intre prag si pedale, sub mocheta.
      Salut,acum am verificat... este baltoaca,toata mocheta de la sofer este imbibata de apa,acum intrebarea mea ar fi ... si cred ca tu imi poti da si raspunsul cuvenit...ce este de facut si ....

      Comment


      • #4
        Acum, daca tot nu ai alta varianta...demontezi pedala de acc, pragul, poate si scaunul...dai mocheta complet afara ( o duci undeva sa se usuce are cateva kg bune de apa in buretele ei) .

        Adica, chiar azi...pana maine e deja trz

        Doar dupa toate astea, demontezi fara sa rupi nimic patul de cabluri .

        Printre cablurile respective gasesti cateva reglete - maro, verzi, etc, care sumeaza CAN-urile.

        Alea trebuie ridicate de acolo si demontate complet - e usor - au doar un capac si conectori si suflate cu aer comprimat.


        Dupa ce reusesti sa pornesti, cauti sa cureti canalele de scurgere din fata, altfel la urmatoarea ploaie, o iei de la capat.

        Succes,
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Vreau sa i multumesc colegului CL600, pentru ajutorul acordat. In dimineata asta am urmat sfaturile tale si am rezolvat problema. MERCI MULT!!

          Comment


          • #6
            Salut,dupa o saptamana de liniste revin cu o problema, se inchide si deschide radio si lumine singure,desigur dupa o alta ploaie. Daca cu partea din fata am rezolvat,acum am verficat mocheta din spatele masinii si in partea dreapta spate este imbibata mocheta cu apa.Intrebarea mea este : cum a ajuns apa acolo? Exista cumva si scurgeri a apei in partea posterioara a masinii,gen cele din partea anterioara?

            Comment


            • #7
              S-a umblat in spate , demontat bara sau stopurile ? A fost lovita in spate ?

              Comment


              • #8
                Originally posted by b97dmt View Post
                S-a umblat in spate , demontat bara sau stopurile ? A fost lovita in spate ?

                NU,masina nu a fost lovita in spate,si nu au fost demontate stopurile sau bara. Apa se afla la locurile din spate,mocheta din spate este imbibata de apa,astazi ma apuc sa dau jos mocheta si sa elimin apa,dar intrebarea mea ramane: de unde vine apa ? La locurile din fata am inteles si saptamana trecuta am desfundat tuburile de la parbriz etc...dar acum ?

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF