Salut.
Am un c180 kompressor 2003 foarte bine intretinut cu doar 170k la bord, achizitionat recent.
Problema e ca motorul raspunde bine doar la o apasare usoara a acceleratiei, daca apas la maxim performanta scade.
In linkul de mai jos aveti o secventa de date de la ecu, stanga sus e mass flow, apoi cele doua fuel trim, si jos cele doua soonde lambda.
Inclin sa dau vina pe debitmetru sau sonda lambda dinainte de catalizator, pare lenesa.
O precizare: presiunea din admisie e ok, sare la 0.4 bari imediat ce apas acceleratia.
Pareri ?
Multumesc.
Am un c180 kompressor 2003 foarte bine intretinut cu doar 170k la bord, achizitionat recent.
Problema e ca motorul raspunde bine doar la o apasare usoara a acceleratiei, daca apas la maxim performanta scade.
In linkul de mai jos aveti o secventa de date de la ecu, stanga sus e mass flow, apoi cele doua fuel trim, si jos cele doua soonde lambda.
Inclin sa dau vina pe debitmetru sau sonda lambda dinainte de catalizator, pare lenesa.
O precizare: presiunea din admisie e ok, sare la 0.4 bari imediat ce apas acceleratia.
Pareri ?
Multumesc.
Comment