Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Bi-xenon

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Bi-xenon

    Salutare,
    Sunt plecat la un drum lung si am o problema cu reglajul farurilor. In mod normal cand pun cheia in contact se vedea cum se reglau farurile. Din pacate acum nu se intampla nimic si farurile bat prea jos. Ma poate ajuta cineva?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  • #2
    Veirifca cantarul de pe punte .
    Honda.

    Comment


    • #3
      Daca nu se regleaza nici unu este din cantarele de pe punte. Daca totusi trebuie sa ajungi acasa poti sa le ridici provizoriu din reglajele manuale de pe far. Sunt 2 gauri deasupra farului. La w203 tin minte ca cea dinspre interior regleaza inaltimea, invartind spre dreapta rudici.

      Daca e doar la un far problema ori e motorasul ori a sarit ansamblul de pe surubul de autoreglaj caz in care trebuie sa bagi mana in far sa ridici ansamblul cu lupa si invartind de reglajul manual sa incerci sa il prinzi la loc.

      Comment


      • #4
        Originally posted by areacontact View Post
        Daca nu se regleaza nici unu este din cantarele de pe punte. Daca totusi trebuie sa ajungi acasa poti sa le ridici provizoriu din reglajele manuale de pe far. Sunt 2 gauri deasupra farului. La w203 tin minte ca cea dinspre interior regleaza inaltimea, invartind spre dreapta rudici.

        Daca e doar la un far problema ori e motorasul ori a sarit ansamblul de pe surubul de autoreglaj caz in care trebuie sa bagi mana in far sa ridici ansamblul cu lupa si invartind de reglajul manual sa incerci sa il prinzi la loc.


        Cand pun cheia in contact se regleaza doar farul din dreapta, cel din stanga ramane nemisat. In cazul in care am sarit ansamblul din farul stang, care ar fi simptomele? Ansamblul cu lupa ar trebui sa aiba un joc mare? Am facut o comparatie de joc ansamblu farul drept si farul stang si au acelasi joc. Anexez si o poza cu farul, am doua suruburi de reglaj, sa inteleg ca cel dinspre radiator este reglarea pozitiei pe inaltime?


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Cel adanc e reglajul inaltimii.

          Scoate capacul de la far... cel unde e becul xenon. Incearca sa misti cu mana sus jos de mufa... daca joaca sus jos e desprins de pe surubul de reglaj. Poti sa-l pui la loc apasand pe mufa si rotind la reglaj.

          Daca nu misca e ori motorasul sau calculatorul de far ori probleme cu vacumul. Nu mai stiu daca reglajul e controlat electric sau pe vacum. Daca e pe vacum nu are treaba calculatorul. Vacumul e cel ce controleaza tetierele spate, inchiderea centralizata etc... trebuie sa si un furun albastru/movparca sub far, vezi sa nu fie iesit. Nu ai acces oricum la el decat dand spoilerul si farul jos.

          Ai mare grija sa nu lucrezi cu farurile aprinse la mufa. Curenteaza ca dracu.
          Last edited by areacontact; 08-26-2017, 15:37 PM.

          Comment


          • #6
            Vacuumul de la inchidere centralizata si tetiere functioneaza. Am incercat sa misc ansamblul lunetei si nu cred ca este desprins, am reusit sa reglez manual inaltimea farului. Probabil este de la motoras. Se poate de schimbat doar motorasul sau vine fixat de far?


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #7
              E in far. Prima oara fa o diagnoza cu star cand ajungi acasa. Sa nu arunci banii siurea pe far si sa fie calculatorul spre exemplu sau doar iesit furtunul de vacum.

              Macar ai reusit sa reglezi manual .

              Comment


              • #8
                Originally posted by areacontact View Post
                E in far. Prima oara fa o diagnoza cu star cand ajungi acasa. Sa nu arunci banii siurea pe far si sa fie calculatorul spre exemplu sau doar iesit furtunul de vacum.



                Macar ai reusit sa reglezi manual .

                In cazul in care e motorasul, il pot schimba sau e neaparat cu tot cu far de schimbat?
                Multumesc frumos de ajutor!


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Nu cred ca e motoras la farul acela. Daca ma gandesc bine e pe vacum. Verifica totusi pe elevator daca nu ai vreo conducta care atarna. E o culoare aprinsa... albastru mov nu mai stiu exact.

                  Farul daca il desfaci nu il mai pui niciodata la loc cum a fost... nu e recomandat.

                  Comment


                  • #10
                    Da, catre faruri se duc cate o conducta mov. O sa ajung la Bucuresti si merg in service sa verific.
                    Multumesc!


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Jiovany View Post
                      Salutare,
                      Sunt plecat la un drum lung si am o problema cu reglajul farurilor. In mod normal cand pun cheia in contact se vedea cum se reglau farurile. Din pacate acum nu se intampla nimic si farurile bat prea jos. Ma poate ajuta cineva?


                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      Salut.
                      Acum 2 ani am avut un accidet, in urma caruia a trebuit sa schimb farul de pe partea stanga (bixenon adaptiv). L-am schimbat cu unul second hand si ulterior a trebuit sa ii fac o adaptere cu STAR, petru ca nu functiona autoreglarea la pornire. Tot la schimbarea farului am vazut ca reglajul este electric nu vacumatic.Fiecare far au furtune de vacum dar cred ca au rol de vidarea farului. Verifica pe bara de torsiune in partea dreapta, este prezenta o parghie de plastic care citeste inclinatia masinii in partea din fata si trimite aceasta informatie la calculatoarele din faruri si de aici acestea comanda elevatia farurilor .Eu am w203 din 2006 cu bixenon adaptiv (cu lupa).
                      Bafta.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by gigi popescu View Post
                        Salut.

                        Acum 2 ani am avut un accidet, in urma caruia a trebuit sa schimb farul de pe partea stanga (bixenon adaptiv). L-am schimbat cu unul second hand si ulterior a trebuit sa ii fac o adaptere cu STAR, petru ca nu functiona autoreglarea la pornire. Tot la schimbarea farului am vazut ca reglajul este electric nu vacumatic.Fiecare far au furtune de vacum dar cred ca au rol de vidarea farului. Verifica pe bara de torsiune in partea dreapta, este prezenta o parghie de plastic care citeste inclinatia masinii in partea din fata si trimite aceasta informatie la calculatoarele din faruri si de aici acestea comanda elevatia farurilor .Eu am w203 din 2006 cu bixenon adaptiv (cu lupa).

                        Bafta.


                        Multumesc. O sa verific parghia inainte de a ma porni din nou la drum. Am fost in service unde am schimbat bieletele si bucsele fata, posibil atunci sa fi fost deranjat sistemul de reglaj.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Am verificat parghia de plastic din partea dreapta, este prinsa de bara de torsiune cu un colier metalic. Parca totul ar fi in regula. Ce ar fi de verificat la ea ca sa imi dau seama ca nu este la locul ei?


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • #14
                            Salut.
                            Poti verifica sa nu fie rupta parghia prin demontarea de pe bara de torsiune si cablajul intrerupt pe elementul prins pe caroserie in care intra parghia. Daca vizual totul e ok , trebuie sa mergi la o diagnoza cu STAR si vei vedea problema sau e nevoie decat de o adaptare. Ai pornit masina sau ai pus contactul in timp ce era ridicata si demontata bara de torsiune? Doar atunci putea sa ia eroare . Ms

                            Comment


                            • #15
                              Nu am pornit masina, era cheia in contact dar pe pozitia 0. Parghia este intreaga am tras de ea si pare a fi la locul ei. Stiti pe cineva in Bucuresti care sa rezolve astfel de probleme?


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF